Gå til innhold

Anmeldelse: Alan Wake (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer an på utgiver og hvilket spill det er slik jeg har forstått det.

 

Man må jo også skape en hype rundt et spill, og da gjelder det å høste noen gode anmeldelser før man legger det ut for salg!

 

Angående stemningen er det definitivt den jeg er ute etter, ettersom det ser ut til å være nok skyting til å holde den reelle skrekken borte.

Lenke til kommentar

Ok... var ikke Alan Wake en av grunnene til at jeg kjøpte PS3? Jeg mener å huske at det skulle komme til PS3? Eller har jeg vært skikkelig mind-fucked hele tiden?

Jeg husker at man snakka om at man skulle skaffe seg en PS3 fordi MGS4, Alan Wake og de andre store titlene kom til PS3...

 

fy faen, for noen douchebags

sånne idioter irriterer meg sinnsykt mye, hvorfor kunne dem faen ikke gitt ut PS3 og? jeez

Lenke til kommentar

Alan Wake har aldri vært annonsert til PS3 så vidt jeg kan huske. Det sier seg selv at Microsoft ikke kommer til å gi ut spill til PS3.

 

Spillet ble annonsert til X360 og PC i 2005. PC-versjonen ble i ettertid kansellert pga mangel på arbeidskraft(Remedy har ca. 50 utviklere i teamet).

Lenke til kommentar

Nei da, Alan Wake ble annonsert til både PC, Xbox 360 og Playstation 3, men som nevnt før falt utgiverarbeidet på hendene til Microsoft og da er det kort vei til konsolleksklusivitet.

 

Vil også tippe at dette spillet kommer til PC om en stund.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Det er også et relevant innlegg som utdyper og nyanserer bildet av Alan Wake.

 

Hvis det ikke er i henhold til forumets retningslinjer kan jeg godt frastå fra å poste lingnende linker i fremtiden.

 

Subtil avledning ved hjelp av skryt: Du skriver forøvrig godt om Alpha Protocol i din egen blogg.

 

Og fortsett med å snuble Rune Håkonsen i finurlige "tilbakemeldeinger".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...