Gå til innhold

Sniktitt: Red Dead Redemption (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har både en 360 og en PS3, og siden dette spillet kommer på begge konsollene så må jeg jo velge en av dem.

Må si jeg liker kontrollerne til 360 mye bedre enn PS3 sine.

Hvis dere kunne valgt, hva ville dere valgt? PS3 eller 360 versjonen?

PS3 på grunn av kontrollen, siden det er den konsollen jeg foretrekker og det er den som er kobla opp til TV'en.

Lenke til kommentar

Jeg har både en 360 og en PS3, og siden dette spillet kommer på begge konsollene så må jeg jo velge en av dem.

Må si jeg liker kontrollerne til 360 mye bedre enn PS3 sine.

Hvis dere kunne valgt, hva ville dere valgt? PS3 eller 360 versjonen?

Ville ha godt for 360 utgaven, på grunn av kontrollen og at jeg elsker achievements.

Du bør velge fra hvilken konsoll du selv liker best, det er ikke noe fasit svar på dette.

Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å velge dette på PS3, da jeg liker denne kontrollen mye bedre, og jeg slipper å innstallere spillet for å slippe bråk, men jeg føler meg mer "sikker" om jeg velger 360, da det er den tryggeste plattformen for meg, fortsatt. Ja, jeg veit dem nesten er identiske nå. Siden jeg skal ha spillet på release, så er jeg veldig usikker.

Lenke til kommentar

Spill som Bayonetta er tragiske utskudd, den senere tid har de fleste stortitler sett bedre ut på PS3.

Hvor har du fått tak i denne informasjonen? Jeg kommer bare på Dragon Age Origins og FF13. Sist jeg sjekket var det utrolig jevnt mellom konsollene. X360 har hatt spill som AC2, Borderlands og Bayonetta. PS3 har hatt spill som Dragon Age og FF13. Men bortsett fra disse spillene har det vært minimale forskjeller mellom multiplatspillene.

Lenke til kommentar

Spørsmålet er egentlig om man vil se noen forskjell på grafikken mellom PS3 og 360.

Vet at i Assassins Creed 2 så man så å si ingen forskjell grafisk sett. Og hvis det samme gjelder på dette spillet så vil jeg kanskje velge 360 versjonen siden 360 er overlegen på online delen (har flest venner i lista der også) og at kontrollern passer mye bedre i mine store hender enn hva dual shock kontrolleren gjør.

Men som sagt, hvis grafikken er merkbart bedre på PS3, så blir det jo PS3 jeg skaffer dette spillet på.

Lenke til kommentar

Spill som Bayonetta er tragiske utskudd, den senere tid har de fleste stortitler sett bedre ut på PS3.

Hvor har du fått tak i denne informasjonen? Jeg kommer bare på Dragon Age Origins og FF13. Sist jeg sjekket var det utrolig jevnt mellom konsollene. X360 har hatt spill som AC2, Borderlands og Bayonetta. PS3 har hatt spill som Dragon Age og FF13. Men bortsett fra disse spillene har det vært minimale forskjeller mellom multiplatspillene.

Det fortsatte også med "Jeg forventer ikke at Red Dead Redemption skal være verken penere eller styggere enn på 360. Det er sjelden store forskjellene, man har Bayonetta som svinger bra i 360 sin favør og Final Fantasy XIII som svinger bra i PS3 sin favør, men utenom disse så er det sjelden man kan legge merke til forskjellene. "

 

;)

Lenke til kommentar

Dette er ikke stedet for den - i dette tilfellet - fullstendig uinteressante PS3 vs Xbox 360 vs hva som helst annet-diskusjonen; lag en egen tråd om dere ønsker å diskutere det. Her handler det om Red Dead Redemption og ikke rene spekulasjoner om plattformforskjeller de færreste her har noe som helst grunnlag for å uttale seg om.

 

Sånn. Nå kan dere glede dere til spillet igjen i stedet.

Lenke til kommentar

Dette er ikke stedet for den - i dette tilfellet - fullstendig uinteressante PS3 vs Xbox 360 vs hva som helst annet-diskusjonen; lag en egen tråd om dere ønsker å diskutere det. Her handler det om Red Dead Redemption og ikke rene spekulasjoner om plattformforskjeller de færreste her har noe som helst grunnlag for å uttale seg om.

 

Sånn. Nå kan dere glede dere til spillet igjen i stedet.

 

må si at denne kommentaren var ganske så upassende, jeg syns nok at spekulasjoner i hvordan kvaliteten på spill på ulike konsoller blir er like aktuelt som noe annet, når en skal diskutere spill skal en også diskutere konsollen spillene skal lanseres på.

Lenke til kommentar

Diskusjonen om hvilke av konsollene som er best eller som yter bedre enn den andre i diverse spill har ikke noe med Red Dead Redemption å gjøre. Greit nok at enkelte andre spill har sett annerledes ut på de to (tre) plattformene, men det er ingen som har noe som helst grunnlag for å si noe om hva slags arbeid Rockstar San Diego legge inn i de forskjellige versjonene.

Lenke til kommentar

Det er til en viss grad relevant å diskutere hvilken konsoll spillet kommer til å yte best på, til en viss grad riktignok. Personlig har jeg min mening, multiplatformproblemer er et utdødd problem.. Dere som fortsatt dveler ved det, sjekk om dere finner noen fossiler, er nok av dem på nettet :)

 

Noen som vet når Life in The West Part III kommer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...