Gå til innhold

Sniktitt: Red Dead Redemption (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Da er det vel mer relevant å påpeke at dette er en tråd for diskusjon av denne artikkelen, og ikke spillet i sin helhet. Det finnes en egen Red Dead Redemption-tråd som er egnet til å diskutere grafiske trivialiteter, krige for konsollen sin og sånt. Her ser vi helst at dere kommer med ros eller ris relatert til artikkelen, stiller skribentene spørsmål og slike ting. :)

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er det vel mer relevant å påpeke at dette er en tråd for diskusjon av denne artikkelen, og ikke spillet i sin helhet. Det finnes en egen Red Dead Redemption-tråd som er egnet til å diskutere grafiske trivialiteter, krige for konsollen sin og sånt. Her ser vi helst at dere kommer med ros eller ris relatert til artikkelen, stiller skribentene spørsmål og slike ting. :)

 

Han vant:p

Lenke til kommentar

Lovende, rett og slett! Hvordan vil dere sammenligne med med Just Cause 2 når det gjelder størrelse og innhold hvis en tar med redskapene en har tilgjengelig (fly etc. i JC2)? Blir gledelig å spille dette, selv om jeg kommer til å ta Alan Wake først. Innbiller meg at jeg vil sitte med dette lenger de første ukene. :)

 

Edit: mente selvfølgelig å sammenligne relativt sett i forhold til verktøyene og redskapene.

 

Nå har ikke jeg spilt noe annet enn demoversjonen av Just Cause 2, men det er jo et veldig unikt spill i forhold til hvordan du får bruke omgivelsene i kombinasjon med redskapene. Sandkassa i Red Dead Redemption virker i så måte mer som en verden du kan leve og leke cowboy i, og som lar deg utforske en autentisk verden fylt med en rekke semiskriptede begivenheter. Flerspillerdelen har en del snacks å by på hva kreativitet og stæsj angår, men den får dere ikke lese mer om før senere ut i uka :)

 

Det var for øvrig Xbox 360-versjonen som ble testet. Eventuelle ytelsesforskjeller i forhold til PlayStation 3-versjonen er dermed ukjente på dette punktet.

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...