Gå til innhold

Sniktitt: Mafia 2 (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare litt pirking... I startsekvensen sa du at Vito kom hjem fra 2. verdenskrig etter en skade likt som i Scarface. Problemet er at Scarface foregår på 80-tallet, noe som gjør det svært vanskelig for Tony Montana å komme seg hjem fra 2. verdenskrig. Derimot så kom Michael Corleone hjem fra 2. verdenskrig i starten av The Godfather Part 1, som foregår på slutten av 2. verdenskrig.

 

Spillet virker kult da :D

 

Edit: Hater setninger som starter på "Men".

Endret av Kealvis
Lenke til kommentar

Får bare håpe at dette ikke blir en ren port fra konsoll til PC slik at kontrollene føles ut som om en har tatt en dram for mye før en setter seg bak rattet.

 

Ser lækkert ut, enern var midt på treet i min bok men dette ser ut til å ha fått med seg alt som er bra med numero uno og bygd videre på det.

Lenke til kommentar

Hvilke ting er det du føler de har tatt i feil retningen denne gangen, da? Jeg kan ikke si at jeg føler at 2K Czech har gjort annet enn å bygge videre på styrkene til eneren, samtidig som de har tilført mye nytt snacks som bygger opp rundt den klassiske mafistemningen.

 

Fra previews så virket det som politiet skulle bli idioter, fordi det var "kjedelig" å måtte passe på trafikkreglene. Dessuten så var det "kjedelig" å kjøre bil fordi de gikk for sakte, så farten ble pumpet urealistisk mye opp (greit at det er noen år senere enn eneren, men det får da være måte på), samtidig som bilene ikke føltes herlig tunge og trege i reaksjonene, men lette og kjappe, som om de skulle være av plastikk.

 

Disse "kjedelige" tingene var sammen med historien og måten den ble fortalt på det morsomste med eneren synes jeg. Hvis historien er bra så kan de nok uansett komme unna med mye.....

Lenke til kommentar

Der gikk det surr i referansene, ja. Tony Montana kom selvsagt fartende fra Cuba. Tusen takk for at du sier ifra :)

 

Bare hyggelig.

 

Som en hardbarka mafiafilm fan så kunne jeg ikke la en slik liten bagatell være. Utenom det så liker jeg veldig godt det du skriver, ser virkelig fram til Mafia II og håper det er en verdig oppfølger. ;)

Lenke til kommentar

La oss håpe at de kommer med den dato snart som de overholder.Anmeldelsen ser posetiv ut og jeg har også sett en demo som overbeviser om at dette er rett spill å kjøpe.

 

Det kan virke utifra demoen at de faktisk har beholdt det som er bra fra 1 ern og forbedret grafikk bla.Til sammelikning så blir spillhøsten bestående av Mafia II og Civ V.Sid Meyer er mannen som har skjønt hva gamerne vil ha,i likhet med 2K Games Ch.

Chris Taylor(supreme commander)har totalt misforstått dette konseptet,og ha med sseg EA games i samme klubb(med tanke på C&C 4)

Men hvem trenger dem når supre spill som mafia 2 og civ v kommer snart?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...