Gå til innhold

BC 2 er opphauset og skuffende


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei selvf ikke, men å si Bad Company 2 er et multiplayer spill blir feil. MAG er et mulitplayer spill.

 

99.99% av ALLE kjøper Bad Company 2 for multiplayer-delen.Alle andre diskusjoner om singelplayer ditt og datt blir heller uinteressant spør du meg.

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Singelplayer delen har jeg faktisk ikke testet enda, Jeg kjøpte spillet fordi Battlefield er ensbetydende med "state of the art multiplayer" og jeg ble jaggu ikke skuffet.

Grafikken og lyden er det råeste som er å oppdrive i et multiplayerspill.

Thumbs up Bulletus. spiller det på 360, men får PC versjonen til uka. Uansett, Battlefield har alltid handlet om multiplayer. Å kun spille singleplayer delen av Bad company 2 blir som å sette seg inn i en Ferrari uten tilgang til nøklene.

Lenke til kommentar

Singelplayer delen har jeg faktisk ikke testet enda, Jeg kjøpte spillet fordi Battlefield er ensbetydende med "state of the art multiplayer" og jeg ble jaggu ikke skuffet.

Grafikken og lyden er det råeste som er å oppdrive i et multiplayerspill.

Thumbs up Bulletus. spiller det på 360, men får PC versjonen til uka. Uansett, Battlefield har alltid handlet om multiplayer. Å kun spille singleplayer delen av Bad company 2 blir som å sette seg inn i en Ferrari uten tilgang til nøklene.

 

Eller som å sette seg på passasjer-siden i Ferrarien ;) Gled deg til PC-versjonen, greit du får det til uka , EA knoter litt omdagen uansett ;)

Lenke til kommentar

Er mye enig her :p Jeg har spilt igjennom SP-delen, og den var helt grei. Morsom, spennende og karaktermessig kanskje en 7-8. Helt grei underholdning.

 

MP derimot...

...Jeg tror nesten ikke jeg trenger å si noe, bare les alle innlegg over denne ^^

 

Edit: og sikkert de som kommer under også ^^

Endret av Decreeofj
Lenke til kommentar

Vel, etter å ha spilt mye mer av SP-biten må jeg si den i grunn ikke er så verst. Synes starten var dårlig og det ga meg det inntrykket at dette ikke var noe særlig. Men etter hvert blir man liksom litt dratt inn i det og det er flere gode sekvenser (og noen slitsomme).

 

Men SP tar 7-8 timer mens en typisk spiller nok bruker minst 100 timer i året på MP... da sier det seg selv at det blir tragikomisk at noen skal kritisere BC2 på bakgrunn av SP... det blir som om kar X skulle komme på et bilforum og si at han ikke skjønner opphausingen av en Ferrari, da han ikke la merke til noen sporty egenskaper og rå motorkraft i 40 km/t ruta ved siden av der han bor... :whistle: Og kjøper man BC2 hovedsaklig for SP, så er det litt som å kjøre Ferrari når man bare har en vei man kan makse 40 km/t på... :rolleyes: Er lov men... ikke det spillet/bilen er tiltenkt.

Lenke til kommentar

Testet litt SP når serverene var nede, var ganske gøy men ikkje heeelt det store. Likte dog humoren, men jeg spiller på hard og har flere ganger opplevd under shoot-on-rails kjøresekvenser at jeg blir drept av skudd/granat som helt klart ikke kan forhindres (f.eks helt i starten av en slik sekvens). Slikt er litt irriterendes, men jeg syntes MW2 storyen blir litt vel slitsom også jeg da.

 

Men MP...ååå den søte MP! Just fått meg ny data etter flere år uten spille-pc, den ble bygd isammen samme dag som spillet ble sluppet :) har ikke kost meg slik siden BF2, som er den til nå beste MP opplevelsen min. Gi spillet en sjanse, blir meget bra når en får dreisen på våpenene samt får bedre våpen. Fikk akkuratt rødpunktsikte til F2000, og jeg må si det er mye lettere nå enn med det første assault våpenet.

Lenke til kommentar

Testet litt SP når serverene var nede, var ganske gøy men ikkje heeelt det store. Likte dog humoren, men jeg spiller på hard og har flere ganger opplevd under shoot-on-rails kjøresekvenser at jeg blir drept av skudd/granat som helt klart ikke kan forhindres (f.eks helt i starten av en slik sekvens). Slikt er litt irriterendes, men jeg syntes MW2 storyen blir litt vel slitsom også jeg da.

 

Men MP...ååå den søte MP! Just fått meg ny data etter flere år uten spille-pc, den ble bygd isammen samme dag som spillet ble sluppet :) har ikke kost meg slik siden BF2, som er den til nå beste MP opplevelsen min. Gi spillet en sjanse, blir meget bra når en får dreisen på våpenene samt får bedre våpen. Fikk akkuratt rødpunktsikte til F2000, og jeg må si det er mye lettere nå enn med det første assault våpenet.

 

 

har bygd en helt ny pc jeg også :D men jeg venter fortsatt på spillet fra elkjøp <_<

Lenke til kommentar

Er det noen som spiller Battlefield for singleplayer-delen? Haha. Utrolig! Battlefield ER et multiplayer spill. Dette har definert spillserien helt siden 2002.

 

Skuffende? OK. Det at spillet har en singleplayer-modus i tillegg til multiplayer gjør ikke at disse må automatisk være likt prioritert når det kommer til hvilket fokus de gis av utviklerne. Singleplayer i Battlefield har alltid vært noe ekstra man har fått i tillegg til multiplayeren, og ikke omvendt som kanskje er tilfellet i mange spill.

 

Jeg mener er det er flott at det er slik, AI i spill er på langt nær der den behøver å være for å kunne skape underholdning uskriptet. Hodeløse høns med terminator-aim kommer til minne.

 

Kos deg med multiplayeren, eller riv håret ditt ut av hodebunnen din over singleplayer - så absolutt ditt valg.

Lenke til kommentar

Spillet har fått liv i gamle klanscenen igjen så dårlig kan det umulig være. Har allerede passert BF2 i antall spillere.

Tar ikke tråden så seriøst med det nicket der asså.

MW2 har ingen fysikk, du kan løpe rundt med .50 kaliberrifler og fyre løs. Det er så urealistisk som du får det. BC2 er et ordentlig krigsspill for ekte menn.

Lenke til kommentar

Hvis du sammenligner MW2 og BF:BC2 sine singleplayermodus så stiller ikke bad company 2 like bra, grafikken er sikkert bedre og områdene er større men jeg ble ikke like engasjert i singleplayerdelen. Kan hende det er fordi det er for likt MW2 så man føler at man har spilt det før?.

 

Eller at MW2 er et mer hektisk spill med flere delmål i hvert mission, fikk følelsen av bad company sine SP kart går ut på å komme seg fra a-b med en liten historiesnutt på slutten.

Og lagkameratene dine burde ikke vært der, de fungerer jo ikke!

 

Men Multiplayerdelen er kos :D

 

Spillet har fått liv i gamle klanscenen igjen så dårlig kan det umulig være. Har allerede passert BF2 i antall spillere.

Tar ikke tråden så seriøst med det nicket der asså.

MW2 har ingen fysikk, du kan løpe rundt med .50 kaliberrifler og fyre løs. Det er så urealistisk som du får det. BC2 er et ordentlig krigsspill for ekte menn.

 

Gi meg navnet på et land i verden som gir medics et så tungt våpen som MG, du kan forsåvidt løpe rundt med .50 kaliber i bc2 og :p

Lenke til kommentar

har bygd en helt ny pc jeg også :D men jeg venter fortsatt på spillet fra elkjøp <_<

Gled deg! Som sagt så er det ikke bare grafikken som er god, det er skikkelig digg hvordan miljøene forandrer seg fra start til slutt, hele landsbyer som blir skutt i filler.

Lenke til kommentar

MW2 inneholder også så mange drittunger, føler jeg. Rett og slett. Fjortisunger som klager og whiner over alt mulig, helt fra "fucking n00btube" og så videre. Det er et jævlig lavmåls og dritt-onlinemiljø.

Siden BC2 er mer krig og i en større grad realistisk, bringer det fram de gode spillerne i samfunnet. :) De som nyter det, og som mimrer om de gode dagene fra BF2-epoken. :)

 

 

Og forøvrig, syntes jeg at Medic-classen kanskje kunne hatt Assault rifles, eller noe mindre tungt enn LMGer, kanskje som i BF2.

Lenke til kommentar

Når det kommer til SP vil jeg si at BC1 faktisk underholdt meg i større grad enn BC2, eneste problemet med BC1-SP var at miljøene var så inni oter-øret ensidige, man sprang jo bare rundt i Øst-Europa med de samme kjedelige omgivelsene og dette ble jeg lei rimelig fort, men likevell, jeg likte den humoristiske stilen til BC1 og trodde at BC serien skulle holde denne tonen, men i BC2 ble alt veldig alvorlig med våpen som kan sprenge nasjoner på avveie, en Haggard som faktisk ikke ville springe ned hovedgata i en landsby å holde inne avtrekkeren til alt som bevegde seg hadde krepert og en seriøs historie med svik og hele hopprennet. BC1-SP tapte seg jo litt med de forrbannede ensidige oppdragene, alltid dra dit så får du dra hjem, oi, nei, du må dra dit først og så er det hjem, nei, der borte er det også noe og dette skjedde gjennom hele spillet.

 

Angående MP må jeg si at BC2 virkelig hentet seg inn. Spillte BC1 på Xbox (Som om jeg hadde noe valg) og MP var litt lite utbredt og jeg så forbedringspotensialer og BC2 scoret stort. At det hadde dedicated servers til PC skadet jo heller ikke.

 

NO MORE HOST CONNECTION PROBLEMS FTW!

 

EDIT: Wait w00t, ingen smileyer? :o

En gang må jo være den første B)

Endret av liland10
Lenke til kommentar

Hvis du sammenligner MW2 og BF:BC2 sine singleplayermodus så stiller ikke bad company 2 like bra, grafikken er sikkert bedre og områdene er større men jeg ble ikke like engasjert i singleplayerdelen. Kan hende det er fordi det er for likt MW2 så man føler at man har spilt det før?.

 

Eller at MW2 er et mer hektisk spill med flere delmål i hvert mission, fikk følelsen av bad company sine SP kart går ut på å komme seg fra a-b med en liten historiesnutt på slutten.

Og lagkameratene dine burde ikke vært der, de fungerer jo ikke!

 

Men Multiplayerdelen er kos :D

 

Spillet har fått liv i gamle klanscenen igjen så dårlig kan det umulig være. Har allerede passert BF2 i antall spillere.

Tar ikke tråden så seriøst med det nicket der asså.

MW2 har ingen fysikk, du kan løpe rundt med .50 kaliberrifler og fyre løs. Det er så urealistisk som du får det. BC2 er et ordentlig krigsspill for ekte menn.

 

Gi meg navnet på et land i verden som gir medics et så tungt våpen som MG, du kan forsåvidt løpe rundt med .50 kaliber i bc2 og :p

 

Jepp men ikke skyte samtidig å treffe dønn det du sikter på. BFBC2 har ordentlig kulebaner, du kan beregne treffet realistisk. MW2 er det bare å sikte å skyte uansett avstand. MW2 er mer urealistisk enn CS.

Lenke til kommentar

Har ikke spilt SP, bare MP sålangt, og er ikke skuffet over spillet. Fantastisk lyd og syntes grafikken er helt grei. Er ikke det som betyr mest for meg nå jeg spiller dette online. Da er det lyden, gameplay og hele stemningen som teller mest. Det er småplukk litt overalt. Greit at Dice skal fikse problemene som har oppstått på PC versjonen, men sånne ting bør være fikset før release. Føler at det er litt beta revision 2 som foregår for øyeblikket. Men men.

 

Alt i alt et knall spill, og bedre blir det når de har fått fikset alle problemene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...