Gå til innhold

Hva mener du er en akseptabel leveringstid på spill?


Anbefalte innlegg

Elkjøp har hatt litt problemer med å få inn Bioshock 2, visstnok pga leveringsproblemer fra grossisten. I utgangspunktet skulle spillet være sendt ut til release, men det ble ikke tilfellet.

Vel, de sa jo at Halo 3: ODST, Forza 3 og Uncharted også var engangstilfeller, noe det helt klart ikke er. Frem til de skjerper seg ser jeg ingen grunn til å forsvare dem. Trist, men sant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

forhåndsbestillinger bør no komme på dagen eller dagen etter spør du meg, ingen liker å vente på noe slikt.

 

gruer meg til onsdag asså, kommer sikkert til å bli sykt skuffet når mitt heavy rain spesial edition ikke er hos meg i tide. men det er det jeg får for å bestille fra elkjøp....igjen

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med CDON? Håper eg får BC2 på release.

Leveringstiden er kjapp..når de først sender det that is. Uansett jeg forhåndsbestilte Ace Attorney Investigations for en stund siden som kom ut på fredag, så i dag er det mandag og det fortsatt ikke sendt..tragisk rett og slett tragisk. Riktig nok er dette en mindre ukjent titel men allikevel, det står og på siden at den er på lager så da lurer jeg på hvordan de presterer å ikke sende den. Får sende en mail i morgen om det ikke skjer noe snart.

 

Aldri forhåndsbestilt noe annet der før, aldri igjen kommer til å gjøre det heller. Nå skal det sies de gjør sikkert en bedre jobb på spill som er mer kjent.

Lenke til kommentar

Hvorfor kjøper dere fra elkjøp og alskens tullingbutikker? Støtt absoluttspill eller gamezone folks... Gamingbutikker har peiling...

 

Man betaler litt ekstra for å få spillet tidligere ;)

Jeg er helt for å betale litt ekstra for den utmerkede servicen og leveringstiden, men de gangene jeg bestiller via nett er det ikke for noe annet enn at det er billigere. Jeg får det jeg betaler for med tanke på sen levering osv, men når de har Bad Company 2 Limited Edition til lavere pris enn det andre tar for standardversjonen da er det klar tale for min del.

Lenke til kommentar

Virkelig? Jaja, tror nok fortsatt jeg skal bestille derifra en gang iblant. Bruker å være kjappe på å få sendt ut varene jeg bestiller kjapt.

 

Jupp... Ny eier som ikke kan en eneste ting om spill, og nyansatte som er like grønne.

 

Dumt, med tanke på hvor utrolig greie de gamle karene var (stakk ofte innom for en prat)

Lenke til kommentar

Sendte en småsint mail til Elkjøp tidligere i dag, og tror dere jaggu ikke sendingsbekreftelse for både Bioshock 2 og Heavy Rain(!) lå i innboksen nå. Håper for deres(Elkjøps) beste at jeg har dem begge innen onsdag.

 

Jeg ringte og fikk i svar at det ble sendt i dag. Over to uker siden release på BioShock 2, blir for dumt selv om Elkjøp fikk det på lager den 9.feb. Da jeg bestilte MW2 fra elkjøp, kom det fire dager etter release. Elkjøp er god på pris, men det hjelper ikke når man får produktet lenge etter release spør du meg. Vurderer å bestille BFBC:2 fra gamezone siden det har gått smertefritt.

Lenke til kommentar

Elkjøp ringte hit tidligere i dag og beklaget så meget at det hadde blitt så forsinket, men de var tomme på lager så det kunne ikke bli sendt før i morgen. Bioshock 2, altså.

 

Er det mulig? Jeg forhåndsbestilte flere uker i forveien for å få det så fort som mulig - ikke si til meg to uker senere at dere ikke har det på lager! Det skal være en uaktuell problemstilling! Får en veldig, veldig sur ettersmak fra Elkjøp nå.

Lenke til kommentar

Så hvor bestiller man om man skal forhåndsbestille? Jeg ønsker å bestille limited edition av FFXIII, ser de har det på elkjop men..dette er noe jeg ønsker på release dag. Noen som har erfaringer med platekompaniet, greier de å få varene ut i rett tid?

 

Har forhåndsbestilt mye fra platekompaniet.no, og hver gang har jeg enten fått det på release eller en dag eller to før. Så de er å anbefale.

Lenke til kommentar

Jeg snakket ikke med Elkjøp selv, men hun som gjorde det videreformidlet det som om de var tomme på lager. Kan muligens gi Elkjøp tvilens fordel der. Men fortsatt, hvis de har spillet i butikkhyllene kan de da ikke ha en så dårlig intern logistikk at det ikke er mulig å ta en kopi, legge den i et brev og sende den til dem som har bestilt rundt om i landet!

 

Jeg er ikke kjent med Elkjøps interne rutiner og overreagerer muligens for å sette det litt på spissen, greit nok, men jeg vil ha produktet mitt! Nuh!

 

Edit: forøvrig kan jeg atter en gang anbefale Absoluttspill.no når det gjelder kjapp levering. Kongen på haugen!

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...