Gå til innhold

Hva mener du er en akseptabel leveringstid på spill?


Anbefalte innlegg

Mine erfaringer med Elkjøp fikk en litt morsom vri da jeg mottok en sendingsbekreftelse fra dem på mail for rundt en times tid siden. Problemet er bare at jeg også fikk en mail om at ordren min var avbestilt i forrige uke. Jeg avbestilte det fordi jeg ikke ønsket å vente i to uker slik som jeg gjorde med Bioshock og bestilte det helle et annet sted.

 

Så nå kan det faktisk hende at den ène gangen de leverer til riktig tid så leverer de når de ikke skulle levert :p

 

Uansett så står det fremdeles "bekreftet 03.03.2010" på produktsidene deres så om de ikke får det på lager før da, hvordan kan de ha sendt ut spillet allerede? Lukter like surt som når de ikke leverte Halo 3: ODST. Da sendte de også ut en hel rekke mails om at spilet var sendt flere dager før release, men få så det før flere dager etter. Samme gjaldt vel også en del andre titler.

 

Er vel ikke noe annet å gjøre enn og se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker cdon.com mye de har leveringstider som e rmellom 1-3 dager til meg. ( har bodd i egersund tønsberg verdal og Oslo) Og på alle plassene har jeg hatt forhåndsbestile spill dagen før release eller samme dag og lagervarer har jeg fått innen 3 dager etter bestilling.

Raskeste jeg noensinne har fått var på Verdal fra et lager i sandefjord. Det tok ca 12 timer. Bestilte 9 på kvelden og Fikk melding kl 9 morran etterpå om at pakke lå på postkontoret!

Lenke til kommentar

er Gamezone flinke på levering til releasedatoen? tenkte å forhåndsbestille Metro 2033 der siden jeg har slutta å støtte elkjøp

Bestilte Yakuza 3, fikk det den 9ende, release dato var 12. Så kan si jeg var rimelig fornøyd, de pleier som regel å sende ut et par dager før release, står og om spillet er bekreftet om det har kommet inn til den datoen. Gode erfaringer med Platekompaniet og, pleier å få det på release da, evt en dag før.

 

Jeg bruker cdon.com mye de har leveringstider som e rmellom 1-3 dager til meg. ( har bodd i egersund tønsberg verdal og Oslo) Og på alle plassene har jeg hatt forhåndsbestile spill dagen før release eller samme dag og lagervarer har jeg fått innen 3 dager etter bestilling.

Raskeste jeg noensinne har fått var på Verdal fra et lager i sandefjord. Det tok ca 12 timer. Bestilte 9 på kvelden og Fikk melding kl 9 morran etterpå om at pakke lå på postkontoret!

Har bestilt fra cdon. FFXIII, 1 dag etter release. Ace Attorney Investigations, 2 uker etter release. Enkelt og greit hgidder jeg ikke å handle der lenger.

Lenke til kommentar
er Gamezone flinke på levering til releasedatoen? tenkte å forhåndsbestille Metro 2033 der siden jeg har slutta å støtte elkjøp

 

Heisann!

 

Som ansatt hos Gamezone kan jeg garantere at vi er veldig flinke til å sende ut spill slik at våre kunder har det til release. Så fremt postmannen ikke blir truffet av lynet, vel og merke.

 

Dette er for øvrig min første post her på forumet, og planen er å være så aktiv jeg kan her fremover. Ser frem til å bli bedre kjent med folket her inne. Hvem vet, kanskje vi kan diskutere litt også? :)

Endret av GZ Hauk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...