Gå til innhold

Medal of Honor


- FuzioN

Anbefalte innlegg

 

Betaen starter den 17 juni (Torsdag) for Bad Company 2 VIP's (info her: klikk).

 

''Officially, the Beta starts on June 21st. However players who own Battlefield: Bad Company™ 2* will be able to enter the multiplayer beta even earlier; starting June 17th.''

 

Kommer dere til å sende ut beta koder, slik at jeg og andre VIP's kan få spille allerede på Torsdag?

 

Slik som jeg forstår det får man en kode når man kjøper spillet, som brukes til å "låse opp" beta koden den 17. Hvis man da registrerer koden med en EA account som har BC2 VIP får man øyeblikkelig adgang til betaen, hvis ikke, må man vente til den 21.

Ja, men det er ikke sikkert GameZone har fått inn beta kodene enda, derfor jeg spør. Forhåndsbestiller ikke før jeg vet om jeg kan spille betaen den 17.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TIL INFO:

 

ALLE SOM FORHÅNDSBESTILLER MEDAL OF HONOR PÅ GAMEZONE.NO FÅR TILGANG TIL BETA-TESTING SOM VARER FRA 21. JUNI TIL 18. JULI (VI FIKK INFO FRA EA OM DETTE I DAG)!

Betaen starter den 17 juni (Torsdag) for Bad Company 2 VIP's (info her: klikk).

 

''Officially, the Beta starts on June 21st. However players who own Battlefield: Bad Company™ 2* will be able to enter the multiplayer beta even earlier; starting June 17th.''

 

Kommer dere til å sende ut beta koder, slik at jeg og andre VIP's kan få spille allerede på Torsdag?

 

Hei,

 

Ja, vi har fått inn kodene og sender ut fortløpende (kontortid) til alle som forhåndsbestiller. :)

Lenke til kommentar

Håper det kommer til Steam i tide til betaen!

 

Er mulig å forhåndsbestille nå. Da får du tilgang til betaen fra 17. juni (dog tilbudet gjelder kun om du eier Battlefield: Bad Company 2 og Battlefield 2). Om du ikke bryr deg om å eie de to andre spillene får du betatilgang 21. juni.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle gi ett lite førsteinntrykk.

 

Må sier at jeg er en god tilhenger til DICE og det føles at det meste tekniske er bygd opp av en kjent battlefield standard. Dette er for meg veldig bra. Selve spillet er mye mer modent enn for eks. CoD og multiplayer ser ut til å være litt mer moden. Våpen design og lyder er orgasmisk bra :D

 

Har enda bare hatt sjanse til å spille Team Deathmatch så jeg kan bare si at jeg ser veldig frem mot å prøve den andre game moden.

 

La oss si det slik. MoH blir ikke avbestilt :D

 

PS. Jeg er veldig spent på å høre hva dere andre synes. Særlig noen som er godt kjent med MW1 og MW2.

Endret av leinen
Lenke til kommentar

Hvordan er det å bevege seg i terrenget? På BC2 er det så klønete som det får blitt. Hvilke våpen er med?

 

Kom gjerne med flere inntrykk :)

 

Det å bevege seg i terrenget er greit. Har ikke tenkt så mye over akkurat det. De første våpnene du blir introdusert til er AK, M4, M16 og en sub machine type AK.

 

Etter å ha spilt en del så føles MoH en god del vanskeligere å spille enn MW2. Det hele er litt mer realistisk på en måte. Vanskelig å sette spissen på det.

Lenke til kommentar

Det å bevege seg i terrenget er greit. Har ikke tenkt så mye over akkurat det. De første våpnene du blir introdusert til er AK, M4, M16 og en sub machine type AK.

 

Etter å ha spilt en del så føles MoH en god del vanskeligere å spille enn MW2. Det hele er litt mer realistisk på en måte. Vanskelig å sette spissen på det.

 

Hvordan er spillet sammenlignet med BC2, om du har spillt det da. Jeg synes gameplayet så veldig likt ut med tanke på våpen o.l. Om det er alt for likt vet jeg ike om det blir kjøp.

Endret av Big h3aD
Lenke til kommentar

Vet ikke om det er sagt, men MoH multiplayer bruker Frostbite engine så det er ikke rart at det er likt Bad Company

 

Haha, var klar over dette, men tenker litt mere gameplay messig, om det er noen virkelig stor forskjell som fra MW2 til BC2 eller om det er veldig likt BC2.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det var like bra som BC2. Alt føles halvgjort?, skulle ha trodd de har blanda cs og BC2 til et spill.

Enig her. Det er faktisk dårligere enn BC2. Det har alle bugsene og fæle hitboxen og rubber bandinga på servere som BC2 hadde pga Frostbite motoren. I tillegg er det 1/4 størrelse på kartene. Kun 3 klasser og ja .....j eg er ikke imponert. Jeg liker ikke spillet ihvertfall.

Lenke til kommentar

Er ikkje voldsomt imponert over det eg har sett og lest om betaen så langt, men ein ting dei ser ut til å ha fått til er eit forbetra "killstreak"-konsept frå MW2 som her heiter "Point Streak" (eller noko sånt) som gir deg poeng for kills OG objectives. Det burde gjere at folk faktisk prøver å gå etter objectives også, og ikkje speler alle game modes som om det er deathmatch.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er ikkje voldsomt imponert over det eg har sett og lest om betaen så langt, men ein ting dei ser ut til å ha fått til er eit forbetra "killstreak"-konsept frå MW2 som her heiter "Point Streak" (eller noko sånt) som gir deg poeng for kills OG objectives. Det burde gjere at folk faktisk prøver å gå etter objectives også, og ikkje speler alle game modes som om det er deathmatch.

Er også verdt å nevne at denne "pointstreaken" blir avsluttet når du dør, så det er fortsatt visse fordeler med å begrense det området man beveger seg i, og holde seg litt mer sikker slik at du ikke dør. Selv om det kanskje betyr at du ikke går etter objectivs som igjen ville øke sjangsen for at du dør og må starte på nytt igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...