Gå til innhold

Medal of Honor


- FuzioN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker ikke det at alle ser ut til å drepe deg på et skudd(ikke at det er sånn), men innimellom så er det nesten som du bare blir skutt en gang mens du egentlig blir det flere ganger.

 

Men med en liten oppussing så ser det ut som en god blanding av Modern Warfare og Bad Company 2. Liker dette at du nå faktisk kan spille som en "sandmonkey"(Taliban-soldat) i MP`en.

 

Spiller på 360-beta`en.

Lenke til kommentar

Hvordan får man tilgang til betaen uten å kjøpe spillet? Tenker på til Xbox360

 

Tror du kan laste ned som torrent?!

Men vet ikke om det er "ulovlig" eller ei. For det er jo ikke et fulverdig spill, men heller bare en testversjon så burde gå bra.

Jeg gjorde det med Resident Evil5 demoen som dukket opp i Japan før det kom til EU.....

 

Tror det skal fungere, men noen kan vel bekrefte/avkrefte det :)

Lenke til kommentar

Har testa betaen nokre timar, og har følgande innvendingar:

 

1. Folk i spelet tålar alt for mykje. Eg matar nestan eit magasin med bly i fiendar, utan at dei går ned. Det virkar som om skudd som treff bein og mage nestan ikkje tel. Eg får hitmarker, men fienden går ikkje i bakken utan at eg treff gjentatte gonger i øvre-bryst og eller hovud.

 

2. Viss eg skadar ein person 90%, og ein anna skadar vedkommande 10% får han poeng - medan eg ikkje får assist ein gong.

 

3. Granatar og andre eksplosivar er så godt som ubrukeleg. Ein må helst legge granaten oppi lomma til fienden for at denne skal ha noko effekt. Det samme gjeld denne "Mortar Strike"-saken. Dersom granaten frå denne ikkje får direkte treff, så drep den ikkje fienden.

 

Mykje av dette er nok ting dei kan ordne før dei slepp det fulle produktet. Men, mitt siste problem med spelet er vel kanskje meir ei vanesak. Modern Warfare 2 er eit kjappare spel, og skytinga, siktinga, beveginga, flyten er berre betre i dette - IMHO. Eg kjem nok til å kjøpe spelet, men det blir i hovudsak for einspelar kampanjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...