Gå til innhold

Medal of Honor


- FuzioN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare tragisk av deg å legge inn et bilde som du har rotert litt på bare for å kunne skrive HCG på den.

Siden det er så tragisk, kan du vel forklare hvorfor? Jeg redigerte bildet for forumet og skrev - HCG på for å vise at det er jeg som har redigert det. Big deal.

 

Vi må se nærmere på det overtredelsen der HCG, eller, var det egentlig en overtredelse? neeh, bare Joikamed som ikke hadde fått joikaboller eller spilt TF :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Eg er spent på kva EA kan få til her. Det kan bli eit skikkeleg bra spel.

 

Videoen ser utruleg spanande ut, og eg håpar dei får til ein flott kampanje/karriere del.

 

 

Forøvrig enig med Joikamed om at å legge til nokre gule flekkar og vende om på biletet, for så å brande det med namn blir litt dumt. Legg heller opp eit bilete ifrå spelet, til dømes frå videoen eller evt coveret.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Det nye medal of honor interesserer meg av 2 grunner.

 

1. Det er ikke et Modern Warfare spill

 

2. Dice har bidratt med multiplayer som muligens vil gi den mer dybde enn MW multiplayer

 

Det høres ut som at jeg har veldig mye mot CoD, men tvert imot. Elsker modern warfare serien, men til syvende og sist så er det minmalt med dybde og veldig mye repeat. Camping --> killstreaks --> n1.

 

Men nå kan det hende mitt syn er totalt forvrengt siden jeg tenker at medal of honor serien har bestandig lignet på CoD serien. Håper bare MoH tar en annen vei.

Lenke til kommentar

Håper ikke EALA/DICE må gjøre som IW å lage et spill der profitt er høyere prioritert enn kvalitet. Håper dette blir mere "harcore" enn MW2. Ny trailer ute btw.

 

Medal of Honor trailer

 

Sjekka nettopp traileren, og likte den ganske godt. Håper egentlig vi ikke får se en skikkelig gameplay trailer ihvertfall før E3 siden jeg hater å få se så mye gameplay content før release.

 

Usikker om dette gir mening, men så langt så ser MoH mer modent ut enn MW2. Ser ut som at grafikken er et steg foran også.

Lenke til kommentar

Er det ikke normalt at et spill som blir sluppet et år etter et annet ser bedre ut? Og det er vansklig å si noe om grafikken siden vi ikke vet om denne filmsnutten er "in-game".

 

Har allerede blitt vist en trailer som har in-game scener.

Lenke til kommentar

Enig. Håper de koker det ned til et skytespill uten så mye dilldall, kan de ikke bare lage et enkelt og genialt skytespill? Ja til skytespill uten perks, tanks, helikoptere og teppebombing. Gi meg heller massevis av våpen, heftig grafikk, heftig lyd og lagbasert gameplay.

 

DICE lager jo MP så tror nok du kommer til å se en tanks og et helikopter, men det er jo lov å håpe :D

 

Håper ikke EALA/DICE må gjøre som IW å lage et spill der profitt er høyere prioritert enn kvalitet. Håper dette blir mere "harcore" enn MW2. Ny trailer ute btw.

 

Medal of Honor trailer

 

Sjekka nettopp traileren, og likte den ganske godt. Håper egentlig vi ikke får se en skikkelig gameplay trailer ihvertfall før E3 siden jeg hater å få se så mye gameplay content før release.

 

Usikker om dette gir mening, men så langt så ser MoH mer modent ut enn MW2. Ser ut som at grafikken er et steg foran også.

 

Tror vi tenker på akkurat det samme om at MoH er mer modent enn MW2, og dette er absolutt en god ting, ihvertfall imo ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

TIL INFO:

 

ALLE SOM FORHÅNDSBESTILLER MEDAL OF HONOR PÅ GAMEZONE.NO FÅR TILGANG TIL BETA-TESTING SOM VARER FRA 21. JUNI TIL 18. JULI (VI FIKK INFO FRA EA OM DETTE I DAG)!

Betaen starter den 17 juni (Torsdag) for Bad Company 2 VIP's (info her: klikk).

 

''Officially, the Beta starts on June 21st. However players who own Battlefield: Bad Company™ 2* will be able to enter the multiplayer beta even earlier; starting June 17th.''

 

Kommer dere til å sende ut beta koder, slik at jeg og andre VIP's kan få spille allerede på Torsdag?

Endret av Hcw87
Lenke til kommentar

 

Betaen starter den 17 juni (Torsdag) for Bad Company 2 VIP's (info her: klikk).

 

''Officially, the Beta starts on June 21st. However players who own Battlefield: Bad Company™ 2* will be able to enter the multiplayer beta even earlier; starting June 17th.''

 

Kommer dere til å sende ut beta koder, slik at jeg og andre VIP's kan få spille allerede på Torsdag?

 

Slik som jeg forstår det får man en kode når man kjøper spillet, som brukes til å "låse opp" beta koden den 17. Hvis man da registrerer koden med en EA account som har BC2 VIP får man øyeblikkelig adgang til betaen, hvis ikke, må man vente til den 21.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...