Gå til innhold

Uncharted-filmen


Amored

Hvem burde spille Nathan i en Uncharted-film?  

19 stemmer

  1. 1. Hvem burde spille Nathan i en Uncharted-film?

    • Nolan North (Nathan Drake, Uncharted)
      4
    • Hugh Jackman (Wolverine, X-Men)
      0
    • Nathan Fillion (Buck, Halo: ODST)
      10
    • Ryan Reynolds (Wade Wilson/Deadpool, X-Men Origins: Wolverine)
      0
    • Mark Wahlberg (Max Payne, Max Payne)
      1
    • Gerard Butler (Kable, Gamer)
      0
    • Nich Lachey (Vært gift med Jessica Simpson)
      0
    • Robert Downey Jr. (Tony Stark/Iron Man, Iron Man)
      0
    • Christian Bale (Batman, The Dark Knight)
      2
    • Joe Flanigan (John Sheppard, Stargate SG-1)
      2


Anbefalte innlegg

Jeg begynte å tenke litt på kommende filmatiseringer av spill, og kom på at det var snakk om en Uncharted-film.

Dette kan jo faktisk bli riktig bra! Uncharted: Drake's Fortune har en ganske bra historie, og humoren i spillet er jo genial! I dag trenger man ikke mer enn det for at en film skal bli bra. Så populært som spillet er vil jeg også tro budsjettet kan bli ganske greit også.

Van Helsing f.eks. var jo en lavbudsjettsfilm.

 

Jeg tenkte litt på hvem jeg kunne tenke meg å se i rollen som Nathan Drake, og kom frem til at Nolan North passer utmerket (synes nå jeg). Det er jo han som har stemmen til Nathan Drake i spillene, og han ligner faktisk litt også.

 

Nolan North har selv sagt at han har lyst til å spille Nathan Drake i filmen, men ønsker også å Hugh Jackman i denne rollen:

"Jackman is who I'd like to see. I think the producers would like to see Jackman too, because he has that tough guy exterior."
Kilde

 

Hva synes dere?

 

Setter opp forslag her etterhvert som de kommer:

- Nolan North

- Hugh Jackman

- Nathan Fillion

- Ryan Reynolds

- Nathan Fillion

- Mark Wahlberg

- Gerald Butler

- Nick Lachey

- Robert Downey Jr

- Christian Bale

- Joe Flanigan

 

Da har jeg fått satt opp en poll med navnene som er blitt nevnt. Om du er usikker på hvem de forskjellige er, så sjekk linkene :)

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det ikkje blir Nolan North sjølv, så er Nathan Fillion eit veldig bra val synst eg.

 

Hugh Jackman eller Ryan Reynolds kunne vel fungert også, dei stiller vel sterkare på "upper body strength" (hhvs Blade Trinity og X-Men/Wolverine :p). Synst derimot ikkje dei stiller like sterkt når det gjeld skodespelarprestasjonar...

 

Men kva med Elena og Sullivan? Kven synest de at bør spele dei? Og med tanke på suksessen til UC2, kven vil spele Chloe i oppfølgaren? :p

Emily Rose bør jo stille sterkt som Elena, sidan ho også har stemma hennar i spelet, men samstundes har litt erfaring frå Hollywood. (Sjølv om det stort sett er i TV-seriar). Ikkje er ho spesielt vond å sjå på heller ^_^

Lenke til kommentar

Nathan Fillion ville vært mitt førstevalg for Drake

Han er morsom, likner på Drake og er en rimelig bra skuespiller.

post-104-1099353037_thumb.jpg

 

Når det gjelder Sully og Elena syns jeg faktisk stemmeskuespillerne

fra spillet hadde passet veldig bra. Egentlig kunne jo Nolan North spilt Drake også,

men da måtte han i det minste slanket og trent seg litt først.

Lenke til kommentar

Syns det er en likhet i Christian Bale og Nathan Drake.

 

Christian Bale er eg lei, og ser ikkje for meg at han skal klare å levere snappy one-liners utan at det berre verkar dumt :lol:

 

Potensielle skuespillere for sully:

J.K Simmons

Bruce Campbell

Powers Boothe

 

Gleder meg til å se hvem som blir med i filmen :D

 

Bruce Campbell kunne faktisk fungert, han begynnar tross alt å dra på åra. Powers Boothe var eit godt forslag til Sully også :)

Lenke til kommentar

 

 

Uansett hvem det blir, håper jeg det ikke blir en A-skuespiller som tar jobben for å gjøre noe anderledes. Vi så alle "Marky Mark" som Max..

 

Det var strengt talt ikke hans feil med filmen. Mark Wahlberg er en veldig god skuespiller og har ufattelig mange gode filmer. Dessuten spiller han veldig ekte og troverdig i slike roller siden han er badass i virkeligheten :)

Shooter er blant de beste actionfilmene jeg har sett i senere tid.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Perfekt mulighet for Arnold Schwarzenegger å gjøre comeback. Ville gitt en bra vri på historien.

NVP

 

Nate vs Predator.

 

Freddy vs Nate

 

Fremtiden for franchiset er solid :-p

 

Vil tro at han som spiller drake i spillet ville gjort en bra jobb på lærettet. Siden alle cut scenes er hovedsakelig motion capture, så vil jeg tro at han har gjort en ganske god jobb der.

Lenke til kommentar

Det var strengt talt ikke hans feil med filmen. Mark Wahlberg er en veldig god skuespiller og har ufattelig mange gode filmer. Dessuten spiller han veldig ekte og troverdig i slike roller siden han er badass i virkeligheten :)

Shooter er blant de beste actionfilmene jeg har sett i senere tid.

Digger Wahlberg selv. Syns han spilte knallbra i spesielt The Departed og Shooter. Men i Max Payne spilte han ikke bra. Og når hovedpersonen i en film ikke spiller bra, det lover det ikke bra for selve filmen. Greit nok at manus og de andre skuespillerne heller ikke var så mye å rope hurra for, så Mark skal ikke få all skylda.

 

Men det er et kjent fenomen at store skuespillere som har gjort det bra og kanskje vunnet en Oscar, ser seg om etter andre filmprosjekter enn det de tidligere har jobbet med for å oppleve noe nytt. Som det kanskje ikke legges like mye innsats i?

 

Og derfor vil jeg heller ha en halveis ukjent skuespiller som Drake. En ukjent skuespiller som går inn 110% for rollen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...