Gå til innhold

Halo: Reach - Spekulasjoner og diskusjoner


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal det være sånn her at man må puttet ting i spoiler-tagger de første par dagene etter at spillet nå har kommet ut? Hadde vært kjekt å kunne gå inn her å se folks meninger om forskjellige deler av spillet uten å få hele historien spoilet. Selv om "Before the beginning you know the end".

Lenke til kommentar

Skal det være sånn her at man må puttet ting i spoiler-tagger de første par dagene etter at spillet nå har kommet ut? Hadde vært kjekt å kunne gå inn her å se folks meninger om forskjellige deler av spillet uten å få hele historien spoilet. Selv om "Before the beginning you know the end".

har ikke sett en eneste spoiler postet enda, eneste jeg har sett er folk som har kommentert på missions(om det var moro eller ikke) eller hvor bra/dårlig storyen er.

Lenke til kommentar

Nå er jeg oppgitt over elkjøp her. Tenkte de kom til å levere sent, så ville kjøpe i butikken, men 3 forskjellige på supporten sa det kom til å koste 600 på release i butikk. Så da tok jeg å forhåndsbestillte, og spillet kom selvfølgelig ikke i dag, og når jeg endelig hadde muligheten til å dra i en butikk, var det utsolgt. Og dette var etter å gått rundt i 20 min og spurt etter det, før en i data avdeling sa det var utsolgt.

 

Utsolgt?? det går vel ikke? ;)

 

Fy faen så elsk det spillet her er! spilt en liten halvtime alene og 3 kapitler coop med kompis. I'm lovin it :D :D

Lenke til kommentar

Skal det være sånn her at man må puttet ting i spoiler-tagger de første par dagene etter at spillet nå har kommet ut? Hadde vært kjekt å kunne gå inn her å se folks meninger om forskjellige deler av spillet uten å få hele historien spoilet. Selv om "Before the beginning you know the end".

har ikke sett en eneste spoiler postet enda, eneste jeg har sett er folk som har kommentert på missions(om det var moro eller ikke) eller hvor bra/dårlig storyen er.

Og det var heller ikke det jeg sa, jeg spurte om det var en forhåndsregel vi skulle ta oss, og det ser ut som at det er det vi skal gjøre.

Lenke til kommentar

Har ikke fått fulgt med særlig i singleplayeren enda pga coop. Det er jævlig morsomt, men blir til tider litt for mye så jeg ikke får fulgt med. Men det er nok av gjennomspillinger i fremtiden til å få med meg historien. Multiplayeren spilte jeg tre runder av nå nettopp. En SWAT runde, en Team Slayer og en Team Snipers. AWESOME!

Lenke til kommentar

Arrangere turnering er en ting, gi ut gratis spill for å få flere til å spille det er en annen ting.:p

Hvorfor arrangere turnering i et spill ingen har, eller har spilt?

 

Det er ren markedsføring fra Microsoft sin side. Egentlig litt gøy at de stiller opp med premier (som blant annet er en Xbox 360, Halo: Reach Limited Edition og 12 mnd XBL Gold, til tross for at man faktisk spiller på en Xbox 360, har spillet og åpenbart Xbox Live Gold). Forøvrig kan det nevnes at andre representanter i turneringen er folk i Norge som går for å være de beste i Halo.

Lenke til kommentar

Har ikke fått fulgt med særlig i singleplayeren enda pga coop. Det er jævlig morsomt, men blir til tider litt for mye så jeg ikke får fulgt med. Men det er nok av gjennomspillinger i fremtiden til å få med meg historien.

 

Eg har som en gylden regel at eg spiller igjennom enspiller delen for meg sjøl for en evt. Gjennomgang i coop, nettopp av de grunnene du nevner.

 

Når det er sagt, så syns eg at spillet var svært morsomt og engasjerende. Faktisk så får eg en veldig god følelse som tar meg tilbake til de glade Halo:CE dagene :) Fikk kun spiller en liten håndfull oppdrag i dag, men dette lover godt, uten tvil :D

Lenke til kommentar

Jeg er sånn sirkus halvveis i ssite oppdraget nå. Rett og slett en vannvittig flott opplevelse. Bungie har virkelig tatt ut alle triksene de har på lur.

 

Til tider drøyer kamper litt ut, og jeg kan bli litt stresset av lagkamerater som løper foran meg før jeg ønsker å gå videre, men ellers er det gjennomført perfekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...