Gå til innhold

Halo: Reach - Spekulasjoner og diskusjoner


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er det som er Legendary Edition, Cloudemyx. Og det er den jeg nettopp, i ren desperasjon, nettopp kjøpte på Amazon.com til 1500 kroner. Finner den jo for pokker ikke i en eneste norsk nettbutikk og jeg vil ha den. . Forhåpentligvis holder Amazon den forventede leveringsdatoen til Norge på 20-23 september.

 

Importert Legendary Edition 8)

Lenke til kommentar

Det er det som er Legendary Edition, Cloudemyx. Og det er den jeg nettopp, i ren desperasjon, nettopp kjøpte på Amazon.com til 1500 kroner. Finner den jo for pokker ikke i en eneste norsk nettbutikk og jeg vil ha den. . Forhåpentligvis holder Amazon den forventede leveringsdatoen til Norge på 20-23 september.

 

Importert Legendary Edition 8)

Oj oj oj. Dette blir dyr!. Men da får du også en ekstremt hyggelig pakken i posten! Eller du får en hentelapp da :)

Heldiggris!

Lenke til kommentar

Det er det som er Legendary Edition, Cloudemyx. Og det er den jeg nettopp, i ren desperasjon, nettopp kjøpte på Amazon.com til 1500 kroner. Finner den jo for pokker ikke i en eneste norsk nettbutikk og jeg vil ha den. . Forhåpentligvis holder Amazon den forventede leveringsdatoen til Norge på 20-23 september.

 

Importert Legendary Edition 8)

 

Hadde ikke 360 solgt så dårlig så hadde nok butikker her også solgt den. Men nettopp fordi 360 selger så dårlig så tar norske butikker heller ikke inn så mye dessverre.

 

Så nå er du blitt tvunget til å bestille fra USA (?) og må sikkert vente et par uker.

Lenke til kommentar

Oj oj oj. Dette blir dyr!. Men da får du også en ekstremt hyggelig pakken i posten! Eller du får en hentelapp da :)

Ifølge Amazon glir pakken igjennom tollen uten noen ekstra gebyrer om man velger "Gift". Så jeg gjorde dte og venter i spenning. Pakken koster jo til vanlig her i Norge mellom 1200 og 1400 kroner så prisen er ikke så ille egentlig. Uansett får jeg iallefall en Legendary Edition pakket inn i gavepapir :p

 

Og om dette giftgreiene fungerer ser jeg for meg en hel del mer bestilling fra USA:

 

Hadde ikke 360 solgt så dårlig så hadde nok butikker her også solgt den.

Du mener at om ikke Halo: Reach hadde solgt som et vilt helvete så hadde det kanskje vært noe igjen på lager? Jo, det stemmer det.

Lenke til kommentar

Ifølge Amazon glir pakken igjennom tollen uten noen ekstra gebyrer om man velger "Gift". Så jeg gjorde dte og venter i spenning. Pakken koster jo til vanlig her i Norge mellom 1200 og 1400 kroner så prisen er ikke så ille egentlig. Uansett får jeg iallefall en Legendary Edition pakket inn i gavepapir :p

 

Og om dette giftgreiene fungerer ser jeg for meg en hel del mer bestilling fra USA:

 

Til Lakus, fra Amazon står det på pakken når du mottar den ^_^

Lenke til kommentar

Ifølge Amazon glir pakken igjennom tollen uten noen ekstra gebyrer om man velger "Gift". Så jeg gjorde dte og venter i spenning. Pakken koster jo til vanlig her i Norge mellom 1200 og 1400 kroner så prisen er ikke så ille egentlig. Uansett får jeg iallefall en Legendary Edition pakket inn i gavepapir :p

 

Og om dette giftgreiene fungerer ser jeg for meg en hel del mer bestilling fra USA:

Husker jeg bestilte Dynasty Warriors 5: Empires og 6 fra Amazon. Hadde satt det som gift, men det ble fortsatt 25% + 80kr fortollinggebyr. Nå er vel gebyret på over 100kr.

Men jeg håper det funker og jeg skal krysse fingrene for deg, Lakus! :)

Lenke til kommentar
Jeg sa bare, som en som alltid har likt Halo's musikk, at i Reach var det dårlige greier.

Dette ER Halo sin musikk, det er en og samme kar som har laget det meste, og de fleste tracksa jeg har hørt i Reach er tracks jeg har hørt før, mesteparten av det i hvertfall.

Det er utelukkende positivt synes jeg, musikken har aldri vært noe annet en på topp-planet, så dette spillet holder koken så til de grader.

Fælt så negativ man skal være da, minner meg om VG forumet.:D

Lenke til kommentar

Jeg har aldri spilt noe særlig Halo eller noe annet FPS spill på konsoll, men jeg ble overasket over hvor greit det var. Egentlig er jeg PC mann, men Xbox er bedre på enkelte områder :)

Møter hard motstand til tider, men overall så ligger jeg på topp 5 i matchen, så da er jeg fornøyd :p

Det er jo helt klart mer deilig å sitte i godstolen enn å sitte foran PCen.

Lenke til kommentar

Fått meg noen runder Firefight for å dekke daglige challenges og er vel på slutten av sjette oppdrag nå. Lenge siden jeg har spilt Halo må jeg si, eller så er jeg bare elendig - fordi Legendary gir meg skikkelig problemer innimellom. Har slitt leeenge med å komme meg gjennom noen områder, kanskje mest pga går tom for ammo på alle våpen med long range fort, og close combat er jeg død.. fort. Men det er jo kjempebra at spillet utfordrer meg :thumbup:

 

Tenkte å sammenligne noen salgstall her da (første 24t spillet var ute).

 

Halo 2 125.000.000 $ "Halo 2 would definitely count among the top five best-selling games in history for first-day sales" (2004)

Halo 3 170.000.000 $ "Halo 3 has broken the US sales record for a new video game by garnering an est. US$170 million in its first 24-hours on sale" (2007)

Halo: Reach 200.000.000 $"Microsoft hailing its own Xbox 360-exclusive shooter as "biggest US entertainment launch of 2010"" (2010)

 

GameSpot artikkelen (H:R) legger til at Modern Warfare 2 fikk til 310 millioner første 24-timene men det tipper jeg gjaldt begge konsollene, hvor Reach har mye mindre potensielle kunder enn hva MW2 hadde (360-eksklusiv vs. PS3/360). Uansett, kjempebra tall de leverer med Reach!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...