Gå til innhold

Halo: Reach - Spekulasjoner og diskusjoner


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor får du det gratis og ikke vi også?

 

Fordi jeg skal representere Gamereactor i en turnering arrangert og markedsført av Microsoft. Får derfor spillet gratis, i tillegg til premier hvis jeg kommer på første, andre eller tredjeplass i turneringen. De fleste andre store spillsider deltar også i turneringen, inkludert Gamer og Spillmagasinet.

 

Ikke rart store spill får bra anmeldelser skjønner jeg. Snakker om smøring.

Lenke til kommentar

Fikk LE-utgaven i postkassa i dag. :D

 

 

heldig du, jeg må vente til i morra. bestilte du fra elkjøp?

 

Bestilte fra CDON.

 

Har nettopp begynt med andre oppdraget i Reach. For en fantastisk spill. Gir det 10/10 til nå. Selv om jeg både har PS3 og Xbox må jeg si til dere PS3-eiere: Skaff dere Xbox 360 og Reach. Dere går glipp av noe helt enormt.

Lenke til kommentar

Får jeg lov til å si at team ai er noe av de verre aiene jeg har vert bort i? Team ai har drept meg 2 ganger når jeg prøver å komme meg inn i en bil og skyter også på døde fiender :C Er så oppgitt at jeg nekter å spille videre inntil jeg faktisk har noen jeg kan spille med. Og de 2 første kapitlene har vært "meh" så langt for meg, håper det blir bedre. Gi gjerne beskjed om du er med på Legendary coop fra chapter 2 og oppover.

Lenke til kommentar

Nå er jeg oppgitt over elkjøp her. Tenkte de kom til å levere sent, så ville kjøpe i butikken, men 3 forskjellige på supporten sa det kom til å koste 600 på release i butikk. Så da tok jeg å forhåndsbestillte, og spillet kom selvfølgelig ikke i dag, og når jeg endelig hadde muligheten til å dra i en butikk, var det utsolgt. Og dette var etter å gått rundt i 20 min og spurt etter det, før en i data avdeling sa det var utsolgt.

Lenke til kommentar

Klarte dag 1-målet mitt nå for ca. 20 minutter siden. Runna campaign på Legendary på første dagen.

 

Et rett og slett herlig spill synes jeg. Den hadde en vanskelighetsgrad som var litt vanskelig hvertfall, Halo 3 var barnemat i co-op på campaign legendary. Her var det ikke, til tross for at vi var 3 stk nesten hele tiden.

 

Gleder meg til å teste ut firefight litt nå, før jeg gir meg for dagen.

 

Får jeg lov til å si at team ai er noe av de verre aiene jeg har vert bort i? Team ai har drept meg 2 ganger når jeg prøver å komme meg inn i en bil og skyter også på døde fiender :C Er så oppgitt at jeg nekter å spille videre inntil jeg faktisk har noen jeg kan spille med. Og de 2 første kapitlene har vært "meh" så langt for meg, håper det blir bedre. Gi gjerne beskjed om du er med på Legendary coop fra chapter 2 og oppover.

 

Derfor du burde spille dette spillet med noen. Kanskje den første tingen jeg var klar over før jeg spilte spillet var at Team AI`en sugde haraball.

Lenke til kommentar

Klarte dag 1-målet mitt nå for ca. 20 minutter siden. Runna campaign på Legendary på første dagen.

 

Et rett og slett herlig spill synes jeg. Den hadde en vanskelighetsgrad som var litt vanskelig hvertfall, Halo 3 var barnemat i co-op på campaign legendary. Her var det ikke, til tross for at vi var 3 stk nesten hele tiden.

 

Gleder meg til å teste ut firefight litt nå, før jeg gir meg for dagen.

 

Får jeg lov til å si at team ai er noe av de verre aiene jeg har vert bort i? Team ai har drept meg 2 ganger når jeg prøver å komme meg inn i en bil og skyter også på døde fiender :C Er så oppgitt at jeg nekter å spille videre inntil jeg faktisk har noen jeg kan spille med. Og de 2 første kapitlene har vært "meh" så langt for meg, håper det blir bedre. Gi gjerne beskjed om du er med på Legendary coop fra chapter 2 og oppover.

 

Derfor du burde spille dette spillet med noen. Kanskje den første tingen jeg var klar over før jeg spilte spillet var at Team AI`en sugde haraball.

 

Lite spørsmål angående siste mission på slutten

 

NVM, fant det ut

 

Og da var det gjennomført på heroic :)

Endret av Chronilus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...