Gå til innhold

Vil Microsoft kjøpe EA?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis dette skjer, blir jeg fly forbanna!

 

Hvorfor? Fordi jeg har mange minner ang. EA sine spill, som: Need For Speed, FIFA, Harry Potter og flere. Jeg har aldri eid en Xbox, så det blir litt vanskelig å ha en sånn som hoved-konsoll. :(

 

Heldigvis så eige ikkje EA Valve så L4D, HL, TF, og Portal blir ikkje Xsjit ekslusivt.

 

Usikker på Bioware og Crytek

Lenke til kommentar
Har ikke EA gitt ut noen av Valve sine spill?

 

EA har bare distributør avtale med Valve og hjelpe Valve med å lage consoll versjonene av sine spill. Du har kanskje merket at viss du starte PC versjon Valve sine spill så er det ingen EA logo å finne.

Endret av SynTerro
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke noe på at et firma som baserer seg på økonomisk vekst, vil kjøpe et selskap hvis største inntekter kommer fra multi-plattform spill for å gjøre alle titlene deres eksklusive, det høres bare alt for ulogiskt ut.

Det blir nok bare en måte å sikre seg flere inntekter på for MS, og jeg vil tørre å tro at hvis noe slikt skjer, så ville det ikke forandre EA drastisk.

 

Dog det ville ha vært ironiskt for en PS3 eier som kjøper f.eks Dead Space, å vite at de støtter "hovedkonkurrenten".

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Hvorfor må EA plutselig bare gi ut på PC og Xbox bare fordi de hadde blitt kjøpt opp av Microsoft?

 

Når de eies da av Microsoft, tviler jeg på at de kan gi ut spill til Playstation 3.

Så EA taper 50 % av inntektene, ca.? Jeg tviler sterkt på det.

 

På starten er det kanskje 50 % men etterhvert som folk vil ha fifa og andre stor titler så kommer de jo til å kjøpe xbox og da vil det bli mer enn 50 %.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...