Gå til innhold

Hva slags achievements liker/misliker du?


Hva slags achievements liker/misliker du?  

  1. 1. Hvilke(n) type(r) achievements liker du minst?

    • Collecting
      21
    • X antall kills i MP
      31
    • X antall MP matcher
      27
    • Ranked MP
      33
    • Runde spill på høyeste vanskelighetsgrad
      7
    • Altfor lette achievements
      6
    • Multikriterieachievements (krever at du gjør mange forskjellige ting for å låses opp)
      12
    • Annet
      6
  2. 2. Hvilke(n) type(r) achievements liker du best?

    • Collecting
      20
    • X antall kills i MP
      12
    • X antall MP matcher
      7
    • Ranked MP
      5
    • Runde spill på høyeste vanskelighetsgrad
      29
    • Lette achievements, yay!
      23
    • Multikriterieachievements (krever at du gjør mange forskjellige ting for å låses opp)
      25
    • Annet
      21


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min favoritt achievment som jeg har oppnådd er denne:

2d1ppog.png

Mile High Club

Sky dive to safety on Veteran difficulty.

 

Den er både utforderne og morsom og gjøre, plus, det er faktisk ikke så mange som har den, eller det var i hvertfall før ^^

 

 

Akkurat den skulle jeg gjerne hatt selv også.. Skulle jeg imidlertid låst den opp ville prosessen ha forkortet livet mitt med ca. fem år på grunn av all frustrasjonen. Merket at det var en achievement jeg bare måtte la gå.. :(

 

Og så skulle jeg gjerne hatt 'Seriously..' på GoW. Den står høyt i kurs, bortsett fra at mange har glitchet seg til den da, det ødelegger litt..

Lenke til kommentar

Tja, jeg har ikke noe imot MP achievements så lenge spillet har er bra online (riddick er ikke det og kunne trengt MANGE fler SP achievements syns jeg), men visse er bare for dum. Drepe 995126191 spillere er bare for mye for min del. Går det på ranks og andre greie ting så er jeg med. Quadkill osv, som som oftest går på flaks HATER jeg. Det eneste det gjør er å få folk til å "hjelpe" seg til den med venner. Achievements skal være mulig basert på ferdighet, ikke flaks/usportslig hjelp av venner :p

 

Assassins Creed har også noen av de verste achievementsene jeg vet, "collect XXX" duppeditter sprendt rundt gud vet hvor, og kun får vite antall du har samlet. Riddick/GeoW2/Bad Company gjorde det mye bedre med sine collectibles.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har bare lest den første siden her, så be gentle hvis jeg sier noe som er allerede nevnt!

er enig med mye av det som er blitt sagt her, men som noen nevnte om Gears 2 om den achievementen som går ut på å spille 1999 runder, der trenger man ikke å vinna så mange runder, bare fullføre.

 

sånne achievements som Gears 2 har som for eksempel "vinn en match på hvert av snowblind mappene" føler jeg er helt greie achievements, med tanke på at det får folk til å spille litt mer variert, og får kanskje sansen for maps de nesten ikke hadde spilt om de bare holdt seg til å bare søke på for eksempel Annex.

 

det er forskjellige typer av disse achievementsene, som på Burnout Paradise, der det er en å vinne 10 online løp på rad, og jeg tror ikke at man får så mye GS for det heller, så for dem som spiller for å ha det kjekt, så syns jeg at Gears 2 har fått til denne typen achievementer mye bedre enn for eksempel Burnout Paradise.

 

but that's just me :p

Lenke til kommentar

CoD4 er for meg et nærmest perfekt eksempel på hvordan achievements burde være. En god blanding av vanskelighetsgrad stort sett, og en veldig vanskelig en (Mile-High Club). Det jeg hater aller mest er Ranked MP, rett og slett fordi jeg oftest kjøper spill pga. singleplayer og hvis man kjøper et gammelt spill kan online-miljøet være helt dødd ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...