Gå til innhold

Champions Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare for å brtye litt inn her men jeg tror ikke folk helt enda vet hva en bra solo build er enda. Om en to ukers tid tenker jeg er de første guidene ute å vandrer. Om du skal ha et svar nå så kan ikke jeg gi deg det. Mulig google kan hjelpe deg med saken.

Jeg selv kjører for øyeblikket gadgettering build. Jeg sliter voldsomt med og heale meg selv utrolig nok. Har Medical drones og er på lvl 12 for øyeblikket. Har også munition bots på lvl 2 som er helt ok men er ubrukelige om du ikke setter dem i Turret mode. Har i grunn ingen problemer med energy da jeg bruker mye sonic blaster og Gauntlet chainsaw.

Lenke til kommentar
Du kan jo bare sette opp en build med Champions builder selv.

 

 

Takk for ingenting! ikke svar når du ikke kan hjelpe så er du snill!

Det var ett forslag?

Den enkleste måten å finne en nice build på er jo å PRØVE SELV.

Det eneste du har gjort er å spørre om det samme spørsmålet fire ganger på to sider, og jeg tror de fleste fikk det med seg den andre gangen :)

 

Så du trenger ikke få helt mensen når jeg kommer med et forslag.

Lenke til kommentar

Sliter litt selv, har egentlig null peiling på hvilken passive defense buff jeg skal velge til min Telekinesis fyr. Har titta litt på Regen eller PFF, men i patchen som kommer så skal Regen funke bedre med Recovery, og PFF ble jo "nerfa" for noen dager tilbake, ifølge det jeg har hørt. Noen her som har tips till en buff evt. kommentar mot Regen vs. PFF?

Lenke til kommentar

Har testa regen, men bare i powerhouse, funker bra, for du har jo kontant healing, men i små mengder, hvor PFF bare absorbere enn hvis del, og om jeg har forstått det riktig, når den har absorbert det den greier, så må den jo "reload" seg selv på en måte. Men er mange som klager på at Regen er OP for øyeblikket, så den får vel enda en nerf snart.

 

Edit: Er lvl 14 om det skulle ha noe å si.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Du kan jo bare sette opp en build med Champions builder selv.

 

 

Takk for ingenting! ikke svar når du ikke kan hjelpe så er du snill!

 

Ingen gidder å hjelpe deg hvis det er slik du prater til andre forumbrukere :)

 

Sitter forsåvidt fortsatt og venter på retailbox, må jammen meg si at play.com er raske..

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Jeg synes det er morro, men er ikke ett mmo med masse nye og spektakulære saker..

kommer nok mere ann på deg selv om du liker settingen eller ikke.

 

De som kanskje skiller CO mest fra andre mmo er nemesis hvor du lager din egen erkefiende

som følger deg videre i spillet

og at man kan sidekick hverandre, dvs at folk med stor level forskjell kan teame sammen.

også må man nevne valgmulighetene for din chars utsende og powers utsende, er vel inge mmo bortsett fra CoX som kan matche, men det har 6-7 år på baken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...