Gå til innhold

Champions Online


Anbefalte innlegg

Blood Moon Rising

 

 

 

* Explore the new Celestial Powerset. Use the power of the Seraphim to heal and strengthen your allies, or release the fury of the Nephilim in a battle against evil.

* Beware the Zombie Apocalypse rising in Canada! Battle against zombies in PVP, but no matter what, do not fall there. Should you die, you shall return as one of the undead horde, bound to fight in Takofanes’ name.

* Fight off ravenous werewolf packs, but be careful lest you get bitten and infected with their dark magic.

* Stand against undead heroes who once fought in the Battle of Detroit, and do your best to free their souls from Takofanes’ necromancy.

* Challenge Takofanes to drive him from our land, but beware – you must fight the dark sorcerers who serve him before you have any chance of facing the Undying Lord.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du kjøper som om du skulle vært en som bodde i amerika så mener jeg det skal gå, altså D2D mener jeg skal funke så lenge de ikke merker at ip'n din er "norsk".

Men hvis du vil kjøpe retail eller om noen av disse sidene ikke funker for de ser at du er fra europa, så ja da må du nesten vente til fredag :/

Lenke til kommentar

Nei du kan jo for all del prøve, sansynligheten for at du får være med nå er stor, da det ikke er noen forskjell på us eller eu servere, altså det fins bare 1 server.

 

Hvorfor skal de gidde å bry seg om ip'n er norsk?

 

Jeg handler ikke fra D2D, men noen er jo ganske obs på lanseringsdatoer osv, så hvis de merker at du sitter i eu og skal kjøpe/laste det ned nå (altså ikke forhåndsbestille det) så kan det jo hende man blir nekta når lanserings datoen ikke er før den 4. Men sjansen for at jeg tar feil kan sansynligvis være stor, som sagt, handler ikke fra D2D ;)

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Jammen nå får man ikke headstart hvis man forhåndsbestiller lenger (den er jo over og forsåvidt). Så de fordelene vi fikk som forhåndsbestilte for minst over 1 uke siden fins ikke lenger (man får items though), så de sender ikke key lenger så da må man vente på retail. Og som sagt så vet jeg ikke hvordan D2D fungerer, men dette er bare sånn jeg ser på saken. Å vente til fredag er da vel ikke så utrolig fælt uansett er det?

Lenke til kommentar
Jeg vet at alle spiller på samme server, som ligger i USA. Hvordan er laggen når man spiller fra Norge?

 

Har aldri hatt noen problemer med lagg hvis jeg ikke legger noe tungt på linja mi, som for eks å laste ned forskjellig stuff. Så at serverne muligens bare er lokalisert i USA tror jeg man ikke merker noe særlig ;)

Lenke til kommentar
Hei, er i lvl 18 nå å trenger en plass å lvl som ikke er så sinnsykt vanskelig!:(

noen tips? har prøvd millenium city å der er det bare lvl 20 quest å lvl 21 quest:S

 

 

Å btw...hvilken lvl er DERE i?:D

 

Dra tilbake til enten Dessert eller Canada ;)

er selv også i lvl 18, men har ikke spilt siden forrige helg, og får heller ikke spilt før neste helg :/

 

edit: servern er oppe nå, patcher her hvertfall

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...