Gå til innhold

Champions Online


Anbefalte innlegg

good good :)

har kjøpt meg lifetime, så må det nesten. Koser meg uansett gløgg ihjel når jeg og kompisen min pløyer gjennom den ene super skurken etter den andre :p

 

 

 

Lurte bare på om du viste hvordan jeg kunne fått headstart:D?

Etter det jeg har forstått så må jeg bestille fra play.com eller en annen engelsk side,

men da får jeg jo ikke spillet i tide:(?

headstart varer vel bare frem til utgivelsesdatoen åsså krever det en retail key?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den skal komme i løpet av uka, altså før fredag. Bestilte du slik at du ble med i Open Beta og registrerte den nøkkelen trenger du ikke, eller nærmere sagt får ikke headstart nøkkel fra si for eks gamestop.com. Da er du automatisk allerede registrert for headstart :)

 

 

nice :D

Gleder meg sykt til i mårra(selv om jeg er 100% sikker på at det kommer til å være SYKT med startproblemer osv).

Lenke til kommentar
Den skal komme i løpet av uka, altså før fredag. Bestilte du slik at du ble med i Open Beta og registrerte den nøkkelen trenger du ikke, eller nærmere sagt får ikke headstart nøkkel fra si for eks gamestop.com. Da er du automatisk allerede registrert for headstart :)

 

 

nice :D

Gleder meg sykt til i mårra(selv om jeg er 100% sikker på at det kommer til å være SYKT med startproblemer osv).

 

wops, sorry, muligens jeg tar feil. Har fått tilsendt headstart nøkkel nå i dag. Så da er det enten noen på forumet som feilinformerer, eller så funker det ikke sånn for Play.com.

Ikke ta noen sjanser hvertfall :/

 

til rAdical

Tror at å få nøkkel til Headstart er en smule seint akkurat nå, du kan jo for all del prøve, men da må det stå skrevet der at du får headstart key. Og du må KJAPPE deg!

Lenke til kommentar

Ah, jeg er helt skutt nå, blir bare mer og mer forvirra, den koden jeg ble tilsendt står sånn her: %%CODE%%

Nærmere sagt det er ingen kode! Ah, forvirra! <_< *stikker og leser på CO forums*

 

Edit: Har lest grundig igjennom trådene om Play.com. Posten min lenger oppe er riktig, så bare ignorer de jeg har skrivd etter det :)

 

Den skal komme i løpet av uka, altså før fredag. Bestilte du slik at du ble med i Open Beta og registrerte den nøkkelen trenger du ikke, eller nærmere sagt får ikke headstart nøkkel fra si for eks gamestop.com. Da er du automatisk allerede registrert for headstart
Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...