Gå til innhold

Champions Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

de slepper vel ikke noe trail før lenge etter lansering uansett. De skal jo få folk til å pine seg til et kjøp x) (for de som er veldig usikkre på å kjøpe det eller ikke)

 

Men er det veldig likt CoH og CoV egentlig?

Bare at det er bedre grafikk og sånt

 

Liksom: hva gjør at den skiller seg ut fra de?

Endret av Andy.N
Lenke til kommentar

Vel det har likheter med CoH, men er mere gjennomført imo.

Har ikke fått prøvd det så mye ennå da jeg ikke spillet i noen beta, men CO skal vel fokusere litt mere på endgame også tror jeg. Også har det ingen "klasser" man velger fritt hvilke kombinasjoner av powersets man vil ha.

 

Man får også første travel power når man er ferdig med newb zona, noe som jeg liker ihvertfall :)

 

Ellers så kan det jo nevnes at spillet helt klart trenger optimalisering, virker ganske krevende atm

og det er litt bugs her og der. Hører jo ofte med i mmo lanseringer hehe..

Lenke til kommentar

Du mangler tunneling

 

Og ja questene i CO er mere varrierte. CoH hadde vel ikke akkurat så mange quester, gikk vel stort sett i missions der mener jeg å huske og dem ble fort veldig repeterende ja.

CO er mere standard quest lvl game + at man får XP via pvp også (kun prøvet arena so far).

Lenke til kommentar
Kom meg til level 14 i går. Ganske moro spill :)

 

Si hei om du møter meg ingame da. Helten min heter And0r@And0r (visste ikke at forumnavnet vistes ingame <_< )

 

det som kalles global nick.

@<navn> er ditt globale (unike) navn.

Du kan faktisk møte andre helter som heter And0r@<noeannet> for eks.

Global er nice imo for det funker både på mail, friends lister å ignore så alle karakterer den kontoen har får samme behandling av deg. Og legger man en venn til via global så

skal den vist også vises på alle chars man selv har og.

 

@Andy.N: Du finner neppe noen god review ennå da mmos krever ganske mange timer med spilling før man kan gi noe godt bilde på det.

Endret av dypfryst
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...