Gå til innhold

Overlord 2

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei:)

Jeg har bestilt meg Overlord 2 og venter spent, men jeg har bare et spørsmål. Er det noen på forumet som har spillet. Spilt gjennom det, fordi jeg lurer på hvor manger nivåer det er. Om det er et langt eller kort spill og om det er verdt 400kr.

Takker på forhånd for svar :)

Endret av The Minion
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overlord 2 er en klar forbedring av forgjengeren, som også var bra. Det er open world elementer med i dette pluss en god historie. Spillet har etter det jeg vet 15+nivåer som alle varer en stund. Har ikke kommet gjennom spillet enda. Anbefaler deg å lese anmeldelsen til gamer. Ellers så har spillet ca 8/10 i snitt :) Du trenger ikke angre på kjøpet!

Skrevet
Overlord 2 er en klar forbedring av forgjengeren, som også var bra. Det er open world elementer med i dette pluss en god historie. Spillet har etter det jeg vet 15+nivåer som alle varer en stund. Har ikke kommet gjennom spillet enda. Anbefaler deg å lese anmeldelsen til gamer. Ellers så har spillet ca 8/10 i snitt :) Du trenger ikke angre på kjøpet!

OK, takk for fint og raskt svar. Høres ut som et gøyalt spill, får vente å se om det kommer over helga :D

Skrevet

Ja, spillet er bare helt syyyykt bra, synd det var så kort, jeg skulle ha hatt 3-4 store omeråder til jeg

Tror ikke jeg har flira så hysterisk til tider på mange år.

Når minionene kledde seg ut som imperial roman guards, og begynte å nynne, jeg knakk helt sammen av latter!

NYDELIG spill! :D :D :D

Skrevet

Hvis det er noen som leser Terry Pratchett, så er det faktisk datteren hans som skriver historien til Overlord spillene :)

Jeg vil tørre påstå at det er hun som gjør det så moro å spille :D

Skrevet
Hvis det er noen som leser Terry Pratchett, så er det faktisk datteren hans som skriver historien til Overlord spillene :)

Jeg vil tørre påstå at det er hun som gjør det så moro å spille :D

Tuller du? Terry er jo genial, da må jo også dattara hans være det også :D Og det er hun :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...