The Minion Skrevet 11. juli 2009 Skrevet 11. juli 2009 (endret) Hei:) Jeg har bestilt meg Overlord 2 og venter spent, men jeg har bare et spørsmål. Er det noen på forumet som har spillet. Spilt gjennom det, fordi jeg lurer på hvor manger nivåer det er. Om det er et langt eller kort spill og om det er verdt 400kr. Takker på forhånd for svar Endret 13. juli 2009 av The Minion
hvo91 Skrevet 11. juli 2009 Skrevet 11. juli 2009 Overlord 2 er en klar forbedring av forgjengeren, som også var bra. Det er open world elementer med i dette pluss en god historie. Spillet har etter det jeg vet 15+nivåer som alle varer en stund. Har ikke kommet gjennom spillet enda. Anbefaler deg å lese anmeldelsen til gamer. Ellers så har spillet ca 8/10 i snitt Du trenger ikke angre på kjøpet!
The Minion Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Skrevet 11. juli 2009 Overlord 2 er en klar forbedring av forgjengeren, som også var bra. Det er open world elementer med i dette pluss en god historie. Spillet har etter det jeg vet 15+nivåer som alle varer en stund. Har ikke kommet gjennom spillet enda. Anbefaler deg å lese anmeldelsen til gamer. Ellers så har spillet ca 8/10 i snitt Du trenger ikke angre på kjøpet! OK, takk for fint og raskt svar. Høres ut som et gøyalt spill, får vente å se om det kommer over helga
Zwink Skrevet 11. juli 2009 Skrevet 11. juli 2009 har lyst på spillet jeg og, men det er altfor mange spill for tiden
Mayaman Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Ja, spillet er bare helt syyyykt bra, synd det var så kort, jeg skulle ha hatt 3-4 store omeråder til jeg Tror ikke jeg har flira så hysterisk til tider på mange år. Når minionene kledde seg ut som imperial roman guards, og begynte å nynne, jeg knakk helt sammen av latter! NYDELIG spill! :D
msimni Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Hvis det er noen som leser Terry Pratchett, så er det faktisk datteren hans som skriver historien til Overlord spillene Jeg vil tørre påstå at det er hun som gjør det så moro å spille
Craxmerax Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Hvis det er noen som leser Terry Pratchett, så er det faktisk datteren hans som skriver historien til Overlord spillene Jeg vil tørre påstå at det er hun som gjør det så moro å spille Tuller du? Terry er jo genial, da må jo også dattara hans være det også Og det er hun
The Minion Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Skrevet 13. juli 2009 (endret) Er litt grønn på dette, hvordan endrer man tittelen på tråden?? EDIT: Fikk det til Endret 13. juli 2009 av The Minion
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå