Gå til innhold

Red Dead Redemption: Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Måke drepte jeg også her om dagen.

 

Songbird har jeg drept (både blå og grønn), skunk og bever er man nødt til å drepe for enkelte oppdrag eller utfordringer, bobcats dreper jeg for å unngå å dø selv og

slanger har jeg også drept en del av.

 

Får google litt. Irriterer meg noe innmari!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.ps3trophies.org/forum/red-dead-redemption/53256-animal-locations-guide.html

 

 

Brukte denne listen og listen ingame på stats - Misc

 

Til slutt fant jeg ut hvilke dyr jeg manglet.

 

Har du drept ugler eller gribber?

 

EDIT: Var på menneskejakt og fikk mannen jeg jaktet på i live, men midt mellom stedet jeg var på og nærmeste by (Armadillo) falt hesten sammen. Har skjedd før, men er det noen som vet hvorfor det skjedde?

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Takk for linken! Er grizzly bear det samme som vanlig bjørn, eller er det to varianter? jeg ser vanlig bjørn ikke står oppført som et dyr på den lista, selv om det er noe som heter "Bear" i menyen.

 

Ugler har jeg drept 11 av, av gribber har jeg drept 29.

 

Hah, der fikk jeg den! Og det eneste jeg manglet var villhester.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Hehe, alltid noe veldig innlysende en mangler til slikt. Grizzlybjørn er det som bjørn. Tror de fleste (inkludert meg) tror at man dreper grizzlybjørner, og ikke vanlige bjørner siden vi blir lurt over alt til å tro at det ikke er snakk om en vanlig bjørn. Tror faktisk de blir omtalt som bjørn i Statsen og -

 

Hovedhistorie!

 

Når Jack blir angrepet av en bjørn.

 

 

Jeg er faktisk overasket over at jeg ikke hadde mer en en drept villhest når jeg hadde 150 tamme hester. ^_^

Lenke til kommentar

EDIT: Var på menneskejakt og fikk mannen jeg jaktet på i live, men midt mellom stedet jeg var på og nærmeste by (Armadillo) falt hesten sammen. Har skjedd før, men er det noen som vet hvorfor det skjedde?

Slanger.

 

Man kan høre de når man står stille og hesten din blir urolig(pruster og tramper) når noen er i nærheten, samme som når rovdyr er nært.

Endret av Rookie
Lenke til kommentar

Gå langt nok unna til at den må respawne. Da kommer den med en gang.

 

Det er litt tungt å gidde å samle nok viljestyrke til å tippe 100% i spillet når jeg er ferdig med historien. Samtidig ligger jeg alt på 98,7, så det burde være veldig oppnåelig.

Lenke til kommentar

ble nettopp ferdig med main storyen til spillet og må si

 

(ikke les om du ikke har rundet det)

 

 

for en elendig måte å slutte et så fantastisk spill på, er en stund siden eg har blitt så skuffet over en ending. så basicly alt eg hadde jobbet for i spillet var forgjeves >.< baaah er bare sykt irritert no x)

 

EDIT: Etter å hatt noen timer på å ease inn i kosen historien endte liker eg den bedre, synes absolutt den kunne blitt gjort bedre, men den var ikke så dårlig som eg først påstod. var antagelig sur forde john døde og eg aldri fikk tatt hevn på de jævlene.

 

uansett fantastisk spill selvom slutten var litt nedsig :p

 

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

Til KraniC:

 

 

Siden Jack har alle ferdighetene til John er det jo ikke egentlig forgjeves, men jeg skjønner veldig godt hva du mener. Nå som det går gått en stund siden jeg har rundet det er vel det eneste jeg faktisk savner stemmen til John, fordi jeg føler den var bedre enn Jack sin. Ellers må jeg jo innrømme at jeg mener påkledningen til Jack er litt kulere enn John sin, så det går kanskje litt opp i opp.

Jeg føler det å la hovedkarakteren dø er et kult trekk, (og i RDRs univers et dristig ett også) men det gjør seg nok seg bedre i et spill som slutter når det slutter.

 

Og til sist: Du skal få oppleve det selv, men får jeg foreslå for deg at du tar deg en tur gjennom en av spillets senere byer og kanskje titter litt på befolkningen og ser over kartet mens du er der?

 

Lenke til kommentar

til AltF4

 

 

Takker for tipset, no fikk eg rulle teksten og må si det gjorde slutten litt bedre. spesielt med den flotte sangen de hadde der.

 

men det var ikke ferdighetene eg tenkte på, tenkte på personen i seg sjøl. ble veldig knyttet til john oppgjennom spillet så var trist når han døde, men etter å ha tenkt over slutten en gang til var den egentlig veldig bra laget.

 

klærene kan du jo bare bytte btw? og sant nok, klærene til jack var litt kulere då :p

 

Lenke til kommentar

/www.ps3trophies.org

 

Rockstar has today announced its plans for Red Dead Redemption's upcoming DLC following the release of the free 'Outlaws to the End Co-Op Mission Pack' last month.

 

It looks like there are a few surprises to look forward to, with the 'Legends and Killers Pack' leading the DLC charge at the beginning of August and culminating in the very intriguing sounding 'Undead Nightmare' Pack this autumn.

 

Legends and Killers will include 8 classic characters from Red Dead Revolver, a new projectile weapon called 'The Tomahawk' and 9 new multiplayer locations. It'll be out in August for $9.99 on the PlayStation Store.

 

This will be followed up with the 'Liars and Cheats' Pack, which will incorporate new horse races, attack and defend multiplayer challenges, 8 additional MP characters, multiplayer versions of Poker and Liar's Dice and the Explosive Rifle weapon, again for $9.99. Date TBC.

 

Then there's the Free Roam pack, which adds new free roam challenges, new action areas and defensive placements and more. Price and date also TBC.

 

Finally, the Undead Nightmare Pack throws zombies into the mix, with 8 undead characters for multiplayer, a brand-new single-player adventure, additional animals unleashed into the world and new dynamic events to encounter, all for $9.99.

 

That's quite a hefty range of DLC to look forward to, we think you'll agree, meaning that we're not quite ready to be riding off into the sunset as the credits roll just yet.

 

Nivået på denne DLCen virker som om det er snakk om en gratis utvidelse. Ikke er det mye mer en Outlaws to the end DLCen heller. Blir nok ikke noe kjøp av denne karen om de ikke kommer med fler fristelser. <_<

Lenke til kommentar

Leste over igjen med våkne øyne, og mener det ser bedre ut, men er ikke helt overbevist om at jeg liker zombier i dette spillet. Ingenting galt med zombier, men det passer ikke inn. Innser nå at det faktisk ikke er en så værst DLC. :blush:

 

Liker ikke at de skal ha med en tomahawk. Funger ikke med karakteren vi styrer i singeplayer. Kanskje det kan se greit nok ut med en indianer i multiplayer.

Lenke til kommentar

Indianere er alt tilgjengelige i MP, under den ene gjengen.

 

Jeg vil gjerne ha mer til enspillerdelen, jeg syns ærlig talt at flerspilleren er dørganes kjedelig. Ingen joiner noen kamper, og det å ri rundt bare for å bli dret av den samme idioten gang på gang er fryktelig lite moro. Hideouts er greit de første gangene, men det tar ikke lang tid før det er kjedelig heller. Og jeg tror ikke det å spille poker vil redde det nevneverdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...