Gå til innhold

Red Dead Redemption: Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Jeg er vel snart på litt over to dager tror jeg og er på rundt 85%. Jeg vet ikke om den regner med multiplayer også, men jeg har ikke spilt multiplayer mer enn i to-tre timer iallefall.

 

Jeg har ikke rørt singleplayer og glad er jeg for det :p Det er SYKT mye tid du må bruke i multiplayer, x100 av det som må i singleplayer. Det er utrolig mye innhold. Og ikke minst 50 levels som kan prestiges 3-4 ganger.

 

Det er Prestige mode altså?

Nei. Du prestiger ikke. Vet ikke hvor dere MW2 folk har fått det fra? Du blir en legende. :whistle:

 

I følge min mening er legend mye kulere enn prestige. Ikke mye til prestige å komme til level 70 veldig mange ganger. Tror det er snakk om 5 ganger her siden det er 5 legendary medaljer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da lurer jeg på hva du har trykket på. Til meg stod det at om jeg trykket trekant ville jeg bli en legnde og miste alt av challenges, og mounts. Derav navnet legend.

 

 

Legendary Mount

Legend 1

Legend 2

Legend 3

Legend 4

Legend 4

http://www.se7ensins.com/forums/topic/216804-rdr-unlocks/

 

 

Som jeg så i den tråden var det bare 4 legend nivå. Kuttet ut navnet på dyrene du får i level 50 i de forskjellige legend nivåene.

Lenke til kommentar

Ta på deg Elegant Suit, spill poker, juks og bli tatt med buksa nede. Dueller.

 

Beklager å måtte si det, men Deadly Assassin outfiten er egentlig ikke så awesome som den høres ut. Om det derimot er noen jeg håper er awesome er det Legend of the West, men jeg mangler 5 levler i Ambient Hunter Challenges før jeg får den. Foreløpig har jeg nesten utelukkende løpt rundt med en mexikansk poncho og lekt Clint Eastwood.

 

Takk for tipset. :) Jeg har sett på den og det er samleren i meg som gjør at jeg har lyst på den. Legend of the West frister veldig, men jeg vet ikke om jeg kommer til å orke å prøve å få tak i den.

 

Selv mangler jeg California stranger task. Hvor i all verden finner jeg den? Og Legend of the west er for meg en unødvendig ting utover verdien i det å ha et bevis. Om jeg har 100% i spillet, hva i all verden skal jeg ønske å oppnå videre?

Lenke til kommentar

Dessverre er alt jeg har på kartet i det området denne lilla sirkelen som kommer når man prøver å spore en outfit.

 

For å gjøre ting enda mer irriterende greide jeg i dag tidlig Sharp Shooter nivå 10, men døde kort tid etterpå. Og gjett hva - det ble ikke lagret, så nå må jeg gjøre samme greia én gang til. Det som er mest irriterende er at det ser ut til å være et krav at fienden overlever når du skyter hånda, noe som ikke alltid er garantert med de repeaterne med mange kuler. Greide det rett nok første gangen med Evan's repeater, men nå får jeg godkjent knapt halvparten av gangene det for meg er et skudd som skyter vekk våpenet. Enda mer irriterende er det at jeg fikk denne utfordringen like etter at jeg hadde gjennomført ett av de mer skyteglade oppdragene i spillet.

 

Hah, det hjalp å surve! Og å prøve en annen våpenklassse - Mauseren fiksa biffen ^_^

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Sharpshooter rank 10 tutorial:

 

1. Tøm alt bortsett fra 15 skudd på Mauseren, så du har "15/0". Dette gjør at han ikke auto-lader, noe som var til stor irritasjon hos meg.

2. Stikk til en random hideout.

3. Skyt forskjellige folk én gang hver i hånden med Dead Eye.

4. Profit.

Lenke til kommentar

Jeg oppdaget til min store glede (vel, egentlig er det mest av alt litt rart men OK) at våpen autoreloades med små intervaller når man bruker dead eye. Ikke animert og det teller heller ikke som en reload av våpenet, men du går altså ikke tom for kuler så lenge du skyter med dead eye. Med andre or der det unødvendig mye jobb å tømme våpenet for ammunisjon først. Men Mauser er nok det beste våpenet å gjøre det med.

 

Forøvrig lønner det seg å oppsøke en hide out for å gjøre dette, jeg anbefaler Gaptooth Breach på grunn av hula man gå inn i. Da trenger man nesten bare å skyte rett frem-

Lenke til kommentar

Vel. Da jeg prøvde å ta nevnte challenge var det ingenting som hindret duden i å helt uventet stappe en ekstra kule i magasinet mens jeg løper bortover, selv om jeg brukte Dead Eye. Stoler ikke helt på metoden din, mister. Mener du at om man bruker Dead Eye vil man alltid ha fullt magasin, og dermed ingen mulighet for å reloade?

Lenke til kommentar

Jeg holdt konstant LT/L2 inne for å forsikre meg om at han aldri "slapp" våpenet. Da reloader han ikke uten at du ber ham om å gjøre det heller. Problemet er at det er litt stusslig å gå sånn, derfor er det lurt å gjøre det i hideouts hvor det er mange fiender. Bare pass på å holde deg i cover, kan være litt vrient å ha total oversikt til en hver tid.

 

Og du kan når som helst pause spillet for å sjekke journalen og se hvor mange du har avvæpnet underveis, men du kan ikke holde LT/L2 inne mens du blar i menyen.

 

Nå prøver jeg å drepe bjørn med kniv. John Marston 0 - 3 Bjørn.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg holdt konstant LT/L2 inne for å forsikre meg om at han aldri "slapp" våpenet. Da reloader han ikke uten at du ber ham om å gjøre det heller.

 

Prøvde jeg òg, men det ble noe lading likevel, mulig det bare var jeg som survet med L2-knappen.

 

Og du kan når som helst pause spillet for å sjekke journalen og se hvor mange du har avvæpnet underveis, men du kan ikke holde LT/L2 inne mens du blar i menyen.

 

Vet, det, den funksjonen ble flittig brukt.

 

EDIT: Å melee'e en bjørn gikk faktisk overraskende bra. Skyt den i hodet én gang med Henry'en, og vent til den reiser seg på to ben en halvmeter fra deg. Sikt mot strupen. :ph34r:

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Om du bruker hesten vil den dø etter én berøring fra bjørnen, noe som vil føre til at dumme Marston blir liggende nede i altfor lang tid, og blir et lett bytte for bjørnen. Selv løp jeg i ring rundt bjørnen og ventet på riktig anledning, det er ikke så vanskelig.

Lenke til kommentar

Semi auto-shotgun rett i ansiktet og 5 knivstikk rundt om kring på kroppen. Bjørnen stakk sågar av midt i kampen og jeg måtte løpe etter.

 

John Marston 0 - 6 Bjørn.

 

Tror de begynner å bli mette også, for møter de ikke så ofte som før.

 

Flere tips, noen?

Lenke til kommentar

Jeg har aldri sett en bjørn reise seg i det den angriper meg, kun på avstand. Her er det full frontal force og en rullende John Marston for alle penga tilsynelatende samme hvor mange kilo bly brunpelsen har fått i ansiktet på forhånd.

 

Tror jeg tar en pause, dette begynner å bli litt repeterende på den negative måten. Hunter er den eneste utfordringen jeg har igjen nå (nivå 7), så tåler å vente med den. Tok både sharp shooter og den blomstersamler-greia i dag.

 

Hah! Bolt action rifle i hodet og en kniv i rumpa was the shit.

 

John Marston 1 - 6 Bjørn.

 

Fikk Bearely Legal-achievementen før i dag også - jeg anser meg selv som ferdig med bamse brakar nå.

 

Neste post på programmet: Grue seg til å måtte jakte på slanger.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

husker selv at jeg skadeskjøt bjørnen,men da jeg skulle knive den løp den avgårde.Ble et stort problem å få stukket den fordi den aldri stoppet opp.Istedet havnet jeg i klammeri med to andre bjørner som dukket opp under løpeturen.Den skaddeskutte bjørnen først med meg i hælene som igjen hadde minst to bjørner etter meg.Klarte det til slutt etter mye om og men.Morsom men bisarr episode med høy stress faktor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...