Gå til innhold

Red Dead Redemption: Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Du trenger heller ikke å skaffe hele 5000 bounty`en på en gang(viste du sikkert AltF4). Det jeg tok å gjorde var å dra på meg banda`en, også bare gikk jeg rundt å drept alle purkene i området med Buffalo-riflen som jeg fikk fjerna dem med gangske fort. Så bare ridde jeg rundt i områdene nærhetene av disse "Bounty-bodene".

 

Du kan også skaffe en Secret(?) Achievement/Trophy i samme slengen mens du gjør dette. Bare at du må ha en Hungarien Half-Breed som du finner i utkanten av Escelera, for å så stikke fra loven.

Liten forklaring på den fra Youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=nSbJ_XALLbA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var klar over at man kunne "jobbe" opp en bounty ja, og takk og lov for det! Bruker bandaen og farter fra by til by - det er bare det at det tar så forbanna lang tid!

 

Takk for tipset angående achievementen, jeg har ikke sjekka lista enda i frykt for spoilers, men hemmelige og tips til dem som ikke har noe med historien å gjøre mottas med takk ^_^

 

De jeg har som er hemmelige foreløpig (som jeg vet er hemmelige i hvert fall):

 

 

Kidnappe ei dame og se henne bli tatt av toget og hodeskudd med ekspert sikte. Fikk den i en duell som kom like etter at jeg satte på denne siktemåten, så den var rimelig lett.

 

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Alle achievementene i spillet er jo i og for seg veldig lett og oppnå. Det eneste som hindrer deg er hvor mye tid du vil bruke. Det eneste som er lit kjipt for de som går etter full pott er at det finnes èn man kan gå glipp av. Det er den du får etter og ha brukt den samme hesten gjennom 20 oppdrag uten å bytte.

Lenke til kommentar

Mener ingen av Secret Achievementene er story-relatert, bortsett fra siste oppdragene eller noe sånt.

 

Skutt ned alle buffalo`ene i Great Planis? De kommer tilbake dager etterpå hvis du ikke får tatt alle når du skyter dem første gang.

 

 

Å herre, er det et krav også?

 

Alle achievementene i spillet er jo i og for seg veldig lett og oppnå. Det eneste som hindrer deg er hvor mye tid du vil bruke. Det eneste som er lit kjipt for de som går etter full pott er at det finnes èn man kan gå glipp av. Det er den du får etter og ha brukt den samme hesten gjennom 20 oppdrag uten å bytte.

 

Har inntrykket av det ja, selv om jeg er litt usikker på hvilke dyr jeg ikke har drept og om den med 500 pistol og revolverdrap kun er online. Når det gjelder å bruke samme hesten 20 ganger har jeg nok gått glipp av den dessverre, men om jeg dinger 100% (får se om jeg gidder) så er det jo ikke noe i veien for at jeg begynner på nytt allikevel. Da er det tross alt ikke mer å hente i spillet. Og det er vel også slik at man beholder gamle lagringer om man begynner på et nytt spill?

 

Five Finger Fillet?

 

Ante meg at det var en achievement knyttet til den aktiviteten. Hva går den ut på?

Lenke til kommentar

Har inntrykket av det ja, selv om jeg er litt usikker på hvilke dyr jeg ikke har drept og om den med 500 pistol og revolverdrap kun er online. Når det gjelder å bruke samme hesten 20 ganger har jeg nok gått glipp av den dessverre, men om jeg dinger 100% (får se om jeg gidder) så er det jo ikke noe i veien for at jeg begynner på nytt allikevel. Da er det tross alt ikke mer å hente i spillet. Og det er vel også slik at man beholder gamle lagringer om man begynner på et nytt spill?

 

Begge deler teller, men ikkje kombinert. Du må med andre ord få 500 pistol kills offline eller online.

 

Five Finger Fillet?

 

Ante meg at det var en achievement knyttet til den aktiviteten. Hva går den ut på?

 

Five Finger Fillet er vel ein del av 100% achievement/trophy der du må vinne alle Five Finger Fillet alle plassar det er tilgjengelig trur eg? Social Club-sidene gir forholdsvis god oversikt over kva ein har og kva som manglar sjølv om framgong ikkje blir oppdatert umiddelbart.

Lenke til kommentar

Men det er ikke slik at jeg mister statsen underveis om jeg plutselig finner på å skyte noen med en revolver onlin etter en lengre raid i singleplayer?

 

Ah, jeg hater Five finger fillet.

 

Fikk endelig den 5000$-achievementen nå, og den white bronco'en gikk overraskende fort. Det holdt nemlig å ri inn i Thieves Landing, som tydeligvis er politifritt område. Du mister faktisk bountyen din så lenge du er der.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som opplever helt latterlige lastetider i multiplayer etter å ha lastet ned coop-DLCen?

 

Nei, det var helt latterlig igår, kom ikke inn på noe, så restarta jeg, og sånn gikk det i en halvtime, når jeg endelig kom inn på en shootout fks, så var det helt bugga også.

 

Folk du drepte, døde av suecide, og ingen fikk points for det, helt latterlig!

Håper dette er fiksa idag!

Lenke til kommentar

Jepps. Fikk ikke registrert noen kills (annet enn på kunstig intelligens i gang hideouts når jeg kom inn i free roam etter +20 minutter med lasting) og sleit voldsomt med å komme inn i gang matches og andre spillmoduser. Jeg hørte lyder, og flerspillerannonsøren snakket flere ganger, men lasteskjermen forsvant ikke.

Lenke til kommentar

Jepps. Fikk ikke registrert noen kills (annet enn på kunstig intelligens i gang hideouts når jeg kom inn i free roam etter +20 minutter med lasting) og sleit voldsomt med å komme inn i gang matches og andre spillmoduser. Jeg hørte lyder, og flerspillerannonsøren snakket flere ganger, men lasteskjermen forsvant ikke.

 

Håper det er fikset idag, gikk inn i første legendary mode igår :p så jeg kan få litt exp i coop og greier, lite morsomt å spille rdr online uten og få exp. hehe

Lenke til kommentar

 

Fikk PSN avatar(tror det var PSN) når jeg skjøt hatten av en fyr med rifle som hadde kikkertsikte. Traff hatten ved en tilfeldighet(eller fordi aimen min suger) Noen andre som har fått det, og kan bekrefte hva det er snakk om?

 

Runnet spillet natt til i går, og ved første poker bord etterpå kom det en glitch: folkene rundt bordet mistet teksturer. Han ene fyren ble skallet :D alle sammen mistet klær- teksturer. En fyr fikk tynne og spisse fingrer. Fyren min snakket pent lite.

Ikke hadd noen vesentlige glitches før da.

 

Men når jeg spilte i går kveld så plapret han i vei, og så ikke noe til glitches. Bare en liten en der en hest forsvant når jeg red mot den.

Klarte også å "sløse vekk" penger ved å kjøpe en ny hest >.< Den er raskere da, så ikke helt bortkastet, var bare det at jeg trykket X på feil tidspunkt :/

 

 

(For de som ikke leser spoileren, så er det snakk om PS3 versjonen, ang. glitches)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...