Gå til innhold

Red Dead Redemption: Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Jeg fikk en hatt til min Live-avatar for å skyte av noen en hatt, jeg regner med det er den samme du snakker om. Er 4 slike i spillet, men jeg vet ikke hva de tre andre er, hverken hva utfordring eller gevinst angår.

 

Du åpner opp Red Dead T-skjorter til avataren din hvis du finner forskjellige kister i spillet.F.eks kisten som befinner seg på loftet i huset ditt åpner opp en t-skjorte osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da vil jeg tørre og påstå att jeg er ferdig med Red Dead.

 

Fått platinum, gjort mesteparten av dlc'et bortsett fra gold i alle advanced som rett og slett blir for ork med så mange dårlige spillere rundt og kring.

 

Trodde dette kanskje var ett spill man kunne spille lengre, som cod. Men det er ikke noe givende og jakte etter legendary ranks når de alle fleste som abusa buggen igår gikk til max legend på en time.

 

Jaja, får vente på att jeg får blur i posten, og se fram til Mafia 2 og Gran Turismo!

Lenke til kommentar

Jeg fikk en hatt til min Live-avatar for å skyte av noen en hatt, jeg regner med det er den samme du snakker om. Er 4 slike i spillet, men jeg vet ikke hva de tre andre er, hverken hva utfordring eller gevinst angår.

 

Du åpner opp Red Dead T-skjorter til avataren din hvis du finner forskjellige kister i spillet.F.eks kisten som befinner seg på loftet i huset ditt åpner opp en t-skjorte osv.

 

Hvordan kommer man seg dit? Og hvor er de to siste? ^_^

 

Og der var historien slutt.

 

 

Jeg likte den godt, selv om den siste biten ble alt for lang. Føles merkelig å ri som Jack - ikke fordi det ikke er John, men fordi Jack ikke har noen historie jeg kjenner til utover det at han nesten har blitt drept av bjørn. Så jeg føler ingenting for ham, og det føles litt "tomt". Historien under ett var for lang, og jeg er rimelig lei rockstar-metoden for historiefortelling nå.

 

 

Men sett under ett er det et utrolig godt spill!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg fikk en hatt til min Live-avatar for å skyte av noen en hatt, jeg regner med det er den samme du snakker om. Er 4 slike i spillet, men jeg vet ikke hva de tre andre er, hverken hva utfordring eller gevinst angår.

 

Du åpner opp Red Dead T-skjorter til avataren din hvis du finner forskjellige kister i spillet.F.eks kisten som befinner seg på loftet i huset ditt åpner opp en t-skjorte osv.

 

Hvordan kommer man seg dit? Og hvor er de to siste? ^_^

 

Og der var historien slutt.

 

 

Jeg likte den godt, selv om den siste biten ble alt for lang. Føles merkelig å ri som Jack - ikke fordi det ikke er John, men fordi Jack ikke har noen historie jeg kjenner til utover det at han nesten har blitt drept av bjørn. Så jeg føler ingenting for ham, og det føles litt "tomt". Historien under ett var for lang, og jeg er rimelig lei rockstar-metoden for historiefortelling nå.

 

 

Men sett under ett er det et utrolig godt spill!

 

Jeg vat at du finner 1 kiste i det nedbrente bygget ved "Riley's Charge"

Lenke til kommentar

Jeg fikk en hatt til min Live-avatar for å skyte av noen en hatt, jeg regner med det er den samme du snakker om. Er 4 slike i spillet, men jeg vet ikke hva de tre andre er, hverken hva utfordring eller gevinst angår.

 

Du åpner opp Red Dead T-skjorter til avataren din hvis du finner forskjellige kister i spillet.F.eks kisten som befinner seg på loftet i huset ditt åpner opp en t-skjorte osv.

 

Hvordan kommer man seg dit? Og hvor er de to siste? ^_^

 

Og der var historien slutt.

 

 

Jeg likte den godt, selv om den siste biten ble alt for lang. Føles merkelig å ri som Jack - ikke fordi det ikke er John, men fordi Jack ikke har noen historie jeg kjenner til utover det at han nesten har blitt drept av bjørn. Så jeg føler ingenting for ham, og det føles litt "tomt". Historien under ett var for lang, og jeg er rimelig lei rockstar-metoden for historiefortelling nå.

 

 

Men sett under ett er det et utrolig godt spill!

Må si meg enig i det du skriver i "spoilern".

Har begynt på andre spill, så får se ved om jeg ved en senere anledning kommer tilbake og gjør mer av side/stranger questene. Og kanskje noen challengs.

Endret av Saapa
Lenke til kommentar

I etterkant, så må jeg strengt tatt si meg veldig enig med AltF4.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Historien drøyet ut altfor mye. Det var altfor mange tjenester folk kunne kreve av John før han fikk litt baller til å kreve det han ville ha. Introduksjonen til Mexico var vannvittig stilig (se utover fossefallet, klippene og engene) med musikk i bakgrunnen, men det var for mange historieoppdrag, særlig når ingen av dem er valgfrie hvis en vil videre i historien. Jeg syntes heller ikke altfor mye om oppdragene i nord. De ble bare provoserende etterhvert som myndighetene fikk et strammere og strammere jerngrep på John. Introduksjonen på sin side, med MacFarlane og sheriffen i Armadillo (se bort i fra kompanjongene hans) var ny-de-lig. Troverdige karakterer som bygde oppunder en verden man lever seg inn i. Dessverre ble det litt for mange "goofy" karakterer etterhvert. Sheriffens kompanjonger, Irish og den noe eksentriske typen med mirakelkuren sin (husker ikke navnet).

 

Ellers, konge!

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Regner med at du kommer noe nærmere Not a fistfull achievementen. Googlet litt og fant denne.

Rhodes gold

 

Gold bullion given to Brigadier General Sherman M. Rhodes.

There are no uses for the gold bullion, other than to sell it for $100, or $150 with high enough honor.

Gold Bars can be sold at Blackwater Doctor's Office or MacFarlane's Ranch General Store for full price.

editLocations

 

Har ikke vært på mye til skattejakt enda, men regner med at alle skattene er lignende?

 

Leste vist feil når det gjaldt Bonnie, men var i samme område. ^_^

Lenke til kommentar

Jeg har tatt vare på skattene og andre småting som det finnes kun èn av spillet.

 

Irriterer meg grønn over at jeg ikke finner ut hva slags dyr jeg mangler å drepe for Unnatural-achievementen! Tok både esel og gås i går, men fortsatt ingen ting. Finnes det griser? En eller annen snakket om det. Og jeg har ikke drept gris enda.

Lenke til kommentar

Jeg har tatt vare på skattene og andre småting som det finnes kun èn av spillet.

 

Irriterer meg grønn over at jeg ikke finner ut hva slags dyr jeg mangler å drepe for Unnatural-achievementen! Tok både esel og gås i går, men fortsatt ingen ting. Finnes det griser? En eller annen snakket om det. Og jeg har ikke drept gris enda.

Tror du finner griser ved huset som står midt ute i ødemarka i nærheten av Armadillo.

 

Har du drept måker? Hadde ikke gjort det selv, og siden de kun finnes ved Blackwater er sjansen liten for at du har drept dem helt tilfeldig. ;)

 

Da jeg skulle gjøre "Hit the trail" leste jeg ikke godt nok, og løp fra Escalera til Blackwater. Skulle ha gjort det omvendt.

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Jeg har tatt vare på skattene og andre småting som det finnes kun èn av spillet.

 

Irriterer meg grønn over at jeg ikke finner ut hva slags dyr jeg mangler å drepe for Unnatural-achievementen! Tok både esel og gås i går, men fortsatt ingen ting. Finnes det griser? En eller annen snakket om det. Og jeg har ikke drept gris enda.

 

Du trenger faktisk bare å drepe ville dyr. De jeg sleit mest med å finne var gås og måke, fant en liste ett sted men husker ikke hvor, bare søk litt så kan du sammenligne med stats in-game.

Lenke til kommentar

Jeg har tatt vare på skattene og andre småting som det finnes kun èn av spillet.

 

Irriterer meg grønn over at jeg ikke finner ut hva slags dyr jeg mangler å drepe for Unnatural-achievementen! Tok både esel og gås i går, men fortsatt ingen ting. Finnes det griser? En eller annen snakket om det. Og jeg har ikke drept gris enda.

 

Du trenger faktisk bare å drepe ville dyr. De jeg sleit mest med å finne var gås og måke, fant en liste ett sted men husker ikke hvor, bare søk litt så kan du sammenligne med stats in-game.

 

Med gås så mener dere and? And finner man sør for Fort ercer på veien mot Mexico ved elven/vannet.

Hvis det er noen dyr du mangler så kanskje det er en av disse som ikke er helt "common":

 

- Slange: Overalt i ørkenen. Bare ri rundt til du hører hesten skrike litt, så skjønner du at det er en slange der :)

 

- Bobcat: Som regel fant jeg den øst i Mexico

 

- Songbird: En liten jævel av en fugl som stort sett flyr overalt, men i lav høyde.

 

- Skunk: Finner den mellom 3 AM & 6 AM på ranchen som er litt sør-øst for McFarlane ranch.

 

- Måke som nevnt ovenfor: Ved kaia i Blackwater

 

- Bever: Ved elven i Pine trees eller helt nord ved elven som renner forbi Great Plains.

 

Kanskje du har glemt å skyte en bøffel :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...