Gå til innhold

Heroes of Newerth - Et nytt spill fra S2Games!


Anbefalte innlegg

Blah så irriterende -.-. Hver gang jeg logger inn og prøver joine Gamer channelen, blir jeg disconnected fra chat serveren. Istad ble jeg banna fra den i 10 minutter for å prøve å connecte for mange ganger. Hvis jeg venter litt, og så prøver å joine en annen channel bare fryser hele spillet og jeg må trykke avslutt oppgave fordi HoN ikke svarer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blah så irriterende -.-. Hver gang jeg logger inn og prøver joine Gamer channelen, blir jeg disconnected fra chat serveren. Istad ble jeg banna fra den i 10 minutter for å prøve å connecte for mange ganger. Hvis jeg venter litt, og så prøver å joine en annen channel bare fryser hele spillet og jeg må trykke avslutt oppgave fordi HoN ikke svarer.

 

Du kan jo legge inn en bug-rapport på det der. Skal jo ikke være slik! Hos meg så bugger det når jeg er i lobby inne på en server, også prøver jeg å joine ny chan via Community Panel (F6), da fryser hele spillet.

 

Men som sagt, skriv en bug-rapport på det.

Lenke til kommentar
We're really close :)

 

 

It honestly is really close!

 

 

A lot of the team stayed up till 4-5am working on it, so believe me when I say it's really close. It's not to tease anyone, just an update ;)

 

 

Haha, de morer seg sikkert ved å se spillerne gå helt berserk på forumet, skal jeg fortsette å klikke på F5 knappen i all nød og desperasjon for oppdateringen, legge meg (kommer ikke på tale) eller gå og se en film i mens?

 

Kan jo være at de driver og fikser serverne før patchen, skal være en såkalt "soft shutdown" når patchen kommer opp, samtidig som 30.000 Facebook fans får tilgang, blir trangt!

 

:(

Endret av EvilLeader
Lenke til kommentar
We're really close :)

 

 

It honestly is really close!

 

 

A lot of the team stayed up till 4-5am working on it, so believe me when I say it's really close. It's not to tease anyone, just an update ;)

 

 

Haha, de morer seg sikkert ved å se spillerne gå helt berserk på forumet, skal jeg fortsette å klikke på F5 knappen i all nød og desperasjon for oppdateringen, legge meg (kommer ikke på tale) eller gå og se en film i mens?

 

Kan jo være at de driver og fikser serverne før patchen, skal være en såkalt "soft shutdown" når patchen kommer opp, samtidig som 30.000 Facebook fans får tilgang, blir trangt!

 

:(

 

Dem kjører soft server shutdown etter at patchen er ute, slik jeg har fortstått det. Og dem sa jo også at restarting av serverne tok noen timer.. Men vet da søren jeg, jeg har det ikke travelt uansett! :D

Lenke til kommentar

Som sagt, kan sikkert sette opp ei community side, men jeg vil helst ikke ha noe som helst ansvar for det.

 

1. Jeg kan sette opp, og lære opp noen til å bli pr0 i systemet, slik at jeg slipper å ha alt mulig ansvar.

 

2. Andre setter opp med mer kjente systemer.

 

Fordelen med 1 er at det tar lite plass, er lett og kjapt samt utviklet av en kis jeg kjenner, så om ting går galt skal det ikke ta lang tid å fikse. Ulempen er at systemet er litt anderledes, men funker helt greit når man blir vant til det.

 

Fordelen med 2 er at det er enklere, da alle kan sette opp, det er mer kjent etc.

Ulempene orker jeg ikke liste opp, folk har forskjellige meninger her.

Lenke til kommentar

Mener at HoN fortjener et eget norsk samfunn, kan jo ikke sitte her i denne tråden i evigheter :D.

 

Kan du nevne hva det første systemet heter?

 

Tror du ikke vil ha problemer med å finne "ansvarlige" for siden, nei.

 

UPDATE ER HER!

Endret av EvilLeader
Lenke til kommentar

EvilLeader : Det er ett egetlaget system laget av Robert Winther Bue (Nick: Chopin).

 

http://tfortress.no/ bruker det, det har enkle måter å få inn nyheter på, forum (Samt diskusjonstråder for hvert innlegg på framsida, ala gamer.no), og det er veldig lettvektig.

 

Det største problemet jeg kan se ATM er at det ikke er støtte for BBCode enda, men ettersom Chopin er online "hele" tida, så er det ikke noe problem å legge inn om folk ikke klarer å venne seg til forskjellige ting.

Lenke til kommentar

Fra S2Fielding :)

 

Due to high demand, our patch system is getting quite swamped. The download is going to be very slow for some players.

 

For other players, you may get stuck at 0% and find your client restarts/attempt to patch, then repeats this process. This is simply the result of the patch failing to start. We recommend cancelling and waiting a few minutes then trying again. As the demand lessens this issue will occur less and less frequently for players. Fear not, eventually you'll be able to update with no problems.

 

FYI, it's about a ~28mb patch. People with this issue will see it appear as ~232mb. Some people with this issue may find that they're able to hit the "play online" button but can't talk or chat. This means you haven't fully updated.

 

Just a reminder - this is why we have the beta It'll clear up in time, and to those of you having issues updating, please be patient with us.

 

We'll be putting up a new installer within the hour. I'll post the link here at that time and if anyone has had trouble updating they can just download the new installer directly

 

We will also be expanding our patch system in the near future to handle a much, much larger load.

Lenke til kommentar
EvilLeader : Det er ett egetlaget system laget av Robert Winther Bue (Nick: Chopin).

 

http://tfortress.no/ bruker det, det har enkle måter å få inn nyheter på, forum (Samt diskusjonstråder for hvert innlegg på framsida, ala gamer.no), og det er veldig lettvektig.

 

Det største problemet jeg kan se ATM er at det ikke er støtte for BBCode enda, men ettersom Chopin er online "hele" tida, så er det ikke noe problem å legge inn om folk ikke klarer å venne seg til forskjellige ting.

 

Jeg har ingen problemer med å moderere forum og diverse saker, om det skulle komme opp noe! Men jeg er ingen kløpper på nyheter, så noen andre får ta seg av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...