Gå til innhold

Heroes of Newerth - Et nytt spill fra S2Games!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
EvilLeader : Det er ett egetlaget system laget av Robert Winther Bue (Nick: Chopin).

 

http://tfortress.no/ bruker det, det har enkle måter å få inn nyheter på, forum (Samt diskusjonstråder for hvert innlegg på framsida, ala gamer.no), og det er veldig lettvektig.

 

Det største problemet jeg kan se ATM er at det ikke er støtte for BBCode enda, men ettersom Chopin er online "hele" tida, så er det ikke noe problem å legge inn om folk ikke klarer å venne seg til forskjellige ting.

 

Er det relativt sikkert, og er det garantert at Chopin vil fortsette å vedlikeholde det i lengre tid?

Føler det er tryggere å bruke et cms/forum som er mer utbredt/støttet, og med mer features. Det er nok av bra frie/gratis cms der ute.

Lenke til kommentar

Folkens, kom med forslag til Gamer.no klan på HoN. Har for tiden ingen gode forslag enn Errors "Frost".

 

 

Bør være originalt, kom med forslag, slik at vi kan bli enige om det beste navnet.

 

Kan hjelpe til med siden, community, nyheter etc...no problemo.

Endret av EvilLeader
Lenke til kommentar

Jeg syntes vel egentlig vi burde hete Gamer.no jeg, men hvis det er flere som liker Frost så for det vil bli det da :p. Da vil jo alle skønne vi er norske med en gang, klantaggen kunne vært "NO" eller noe :D

 

Edit: Der var klanen oppe ja, nice :)

Endret av Kidnet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...