Gå til innhold

Heroes of Newerth - Et nytt spill fra S2Games!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En liten update til alle dere som venter på patchen! Denne posten ble skrevet for ca 30-40 min siden.

 

Hey guys,

 

Sorry for the relative lack of communication today in regards to the patch. We've been working hard to get it done ASAP and I'm pleased to say we're quite close. There were some last minute issues to finalize in regards to clan creation and management. The good news is we used this extra time to sneak in some much sought after features, such as visible durations on buffs and debuffs and some other cool features. The patch is quite large and contains many improvements and tweaks.

 

Just to give you some insight to our patching process: Once a patch is ready and tested, it takes a couple hours for us to shut down sufficient servers for the patch (so those that patch will have servers to play on immediately after updating). We do a "soft shut down" of our servers rather than forcefully booting people off them, so it takes a little bit of time. So, with that in mind, we're still a few hours out of actually uploading the patch, but know that we are close and the patch is mostly finalized and all the known bugs squashed (that's not to say there aren't more - that's where you guys come in :)).

 

Again, apologies for the delay. We're really excited to get this patch out to you guys and we hope that you are equally as excited to play it!

Lenke til kommentar

Dette spillet ble for nerdete for min del :) Første som møter meg ingame er supernerder som chatter med forkortelser jeg ikke har peiling på. De ble så sjokkert over at jeg er nybegynner så teamet mitt hyler at de har en afk på laget selv om jeg prøvde så godt jeg kunne å spille. Fattet ikke en drit ! Ihvertfall ingen hjelp av miljøet der.

Lenke til kommentar
Noen som har en ledig key?

[email protected]

Takker på forhånd :)

 

 

Invite sendt!

 

Dette spillet ble for nerdete for min del :) Første som møter meg ingame er supernerder som chatter med forkortelser jeg ikke har peiling på. De ble så sjokkert over at jeg er nybegynner så teamet mitt hyler at de har en afk på laget selv om jeg prøvde så godt jeg kunne å spille. Fattet ikke en drit ! Ihvertfall ingen hjelp av miljøet der.

 

Hehe, tar litt tid å komme inn i spillet ja. Men finnes da mange 'Noobs only' kamper som man kan joine. Og man får mye hjelp der om man spør. Er noen guides på forumet også.

Lenke til kommentar
Dette spillet ble for nerdete for min del :) Første som møter meg ingame er supernerder som chatter med forkortelser jeg ikke har peiling på. De ble så sjokkert over at jeg er nybegynner så teamet mitt hyler at de har en afk på laget selv om jeg prøvde så godt jeg kunne å spille. Fattet ikke en drit ! Ihvertfall ingen hjelp av miljøet der.

Heh, slik var det med meg også de første kampene, anbefaler deg å lage en solo game for å prøve ut spillet. Trykk på privat game, 1on1, join et lag og start kampen, da får du spille alene for å prøve ut ting.

 

Kan forresten ta en kamp med deg slik at du lærer ting hvis du vil.

Lenke til kommentar
Dette spillet ble for nerdete for min del :) Første som møter meg ingame er supernerder som chatter med forkortelser jeg ikke har peiling på. De ble så sjokkert over at jeg er nybegynner så teamet mitt hyler at de har en afk på laget selv om jeg prøvde så godt jeg kunne å spille. Fattet ikke en drit ! Ihvertfall ingen hjelp av miljøet der.

Haha, dust.

 

:)

Lenke til kommentar
Dette spillet ble for nerdete for min del :) Første som møter meg ingame er supernerder som chatter med forkortelser jeg ikke har peiling på. De ble så sjokkert over at jeg er nybegynner så teamet mitt hyler at de har en afk på laget selv om jeg prøvde så godt jeg kunne å spille. Fattet ikke en drit ! Ihvertfall ingen hjelp av miljøet der.

 

Jeg sleit ganske mye i begynnelsen jeg også, hadde en K/D ratio på rundt 5/100. Har aldri vært interessert i RPG og fantasi-spill (holdt meg til skyte- og bilspill) egentlig, men hvis du blir med i "Noobs only" kamper vil det ikke ta mange kamper før du begynner å forstå de ulike funksjonene i spillet. Blir veldig frustrerende når man blir drept hele tiden i en kamp og det hjelper heller ikke at de på laget ditt begynner å skrike og mase. Spillet er veldig givende når man vinner og det kreves samarbeid for å kunne vinne i et slikt spill.

 

Ta en titt innom Gamer.no kanalen (skriv /join gamer i chatten), så kan vi kanskje få til noe der :).

 

Det er noen guider på forumet deres, du kan ta en titt her for en innføring i sjangeren (spillet):

http://www.newerth.com/smf/index.php/topic,8035.0.html

 

Flere guides:

http://www.newerth.com/smf/index.php/topic,8032.0.html

Endret av EvilLeader
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...