Gå til innhold

Heroes of Newerth - Et nytt spill fra S2Games!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halloen ja, jeg lurte på om noen var villig til og gi bort en beta key eller en invite, hva nå en dere kaller det :p. Jeg så på en irl kompis av meg spille dette i dag og jeg ble veldig kjapt interesert og sugen på og prøve dette spillet. Jeg har før spillt spil som wow cs osv, og spiller atm for det meste wc3 så dette skulle passe perfekt :) Hadde vert kjempe

Lenke til kommentar
Denne bruker jeg når jeg har bug med den andre :)

 

HAHAHAHA_Legionnaire_t.jpg

 

 

Godt, begynte å lure på om hvem det var som kunne kalle seg noe (så dumt) så fantastisk :p. Jaja, har jo haugevis av invitasjoner, hvorfor ikke lage nye kontoer, frisk start.

Endret av EvilLeader
Lenke til kommentar

Uff, hater når proffe folk kommer å ødelegge Noobs Only games.

(Før du leser: Vi var vel litt skyldige i Hellbournes dominans selv)

 

Vi har ett generelt greit oppsett, jeg spiller Madman og laner sammen med en anna kis. Alt er kjempejenvt hele gamet, jeg skaffer meg greie våpen (Hack and slash, skal få tak i Wingbow neste gang :D) og alt er greit. Ett par ganks i ny og ne, samt ett par herokills alene.

 

Ting begynner å bli midgame (lvl 15+ på ca alle) og det blir en diger brawlfest på midten, en Thunderstorm (Zeus) og Soul eater (Lilla diger kis, Voidwalker eller hva han het i DotA) kommer å raper absolutt alle. Souleateren eide alle konstant, da han fikk godt over 2500 liv på slutten, samt Wingbow og den øksa med 85+ damage.

 

Til slutt var alle på det andre laget ganske jevne med oss, men Soul Eateren på lvl 25 med uberitems.

 

Kan godt hende han bare var heldig, men han virka som en veldig god spiller.

 

Det var også det beste gamet jeg har hatt i HoN, da det var kjempejevnt og moro å spille helt til Souleateren kom å rapa oss alle.

Lenke til kommentar

Soulstealer sin ulti er ekstremt farlig dersom han får den av nærme deg (jo nærmere, jo mer dødelig) , den har imidlertidig 1.5 sec cast time. De fleste kjøper derfor stealth (evt magic immunity) slik at de kan få av ultien nær folk. Wards, dust eller andre ting som ser usynlige hjelper masse.

 

Når det gjelder noob only games, sjekk stats på folk, endel av disse som er lagd av gode spillere som vil farme stats (kan ikke skjønne hvor viktig dette er for noen, spesielt i beta :o)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...