Gå til innhold

Heroes of Newerth - Et nytt spill fra S2Games!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

www.Tfortress.no i samarbeid med Onlinegamer.se (begge TF2 sider) har skaffet 50 betanøkler. Det er ikke store greiene, men med tanke på hvor små vi er, så var det ikke spess vanskelig å få til.

 

Spurte rett ut til hu Lulu dama : Heisann, har ett lite community, muligheter for å få 50 nøkler til en konkuranse eller noe?

 

(bedre formulert, men basicly det jeg sa).

 

Så om noen eier / er med i ett større forum eller noe, bare spør om keys å gi ut!

Lenke til kommentar

Er spillet nybegynner vennlig? Jeg har litt erfaring med DoTA, men det var alltid på et eller annet kompis-lan for moro skyld. Ikke noe seriøst med andre ord.

 

Jeg har spectatet et par DoTA-matcher hvor min fetter var med, og det virker som om folk blir fort irritert hvis noen gjør feil. Så gjelder dette også i HoN?

Lenke til kommentar
Er spillet nybegynner vennlig? Jeg har litt erfaring med DoTA, men det var alltid på et eller annet kompis-lan for moro skyld. Ikke noe seriøst med andre ord.

 

Jeg har spectatet et par DoTA-matcher hvor min fetter var med, og det virker som om folk blir fort irritert hvis noen gjør feil. Så gjelder dette også i HoN?

 

Samme i HoN som i dota, ganske hardt community. Er likevel mange nybegynnere som spiller i denne betaen nå, så er mye lettere å finne spill på eget nivå. Dersom du har venner/clan etc å spille med i tillegg bør det gå greit.

Lenke til kommentar
Er spillet nybegynner vennlig? Jeg har litt erfaring med DoTA, men det var alltid på et eller annet kompis-lan for moro skyld. Ikke noe seriøst med andre ord.

 

Jeg har spectatet et par DoTA-matcher hvor min fetter var med, og det virker som om folk blir fort irritert hvis noen gjør feil. Så gjelder dette også i HoN?

 

Ja, folk blir litt små irritert over noobs! Men det finnes MANGE "noobs only" kamper som du kan spille. Så er ikke noe stress.

Lenke til kommentar
www.Tfortress.no i samarbeid med Onlinegamer.se (begge TF2 sider) har skaffet 50 betanøkler. Det er ikke store greiene, men med tanke på hvor små vi er, så var det ikke spess vanskelig å få til.

 

Spurte rett ut til hu Lulu dama : Heisann, har ett lite community, muligheter for å få 50 nøkler til en konkuranse eller noe?

 

(bedre formulert, men basicly det jeg sa).

 

Så om noen eier / er med i ett større forum eller noe, bare spør om keys å gi ut!

 

Haha, nice :D. Får se hva slags konkurranse det blir ;) .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...