Gå til innhold

Heroes of Newerth - Et nytt spill fra S2Games!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette spillet ble for nerdete for min del :) Første som møter meg ingame er supernerder som chatter med forkortelser jeg ikke har peiling på. De ble så sjokkert over at jeg er nybegynner så teamet mitt hyler at de har en afk på laget selv om jeg prøvde så godt jeg kunne å spille. Fattet ikke en drit ! Ihvertfall ingen hjelp av miljøet der.

Haha, dust.

 

:)

 

I rest my case ... :whistle:

Lenke til kommentar
Dette spillet ble for nerdete for min del :) Første som møter meg ingame er supernerder som chatter med forkortelser jeg ikke har peiling på. De ble så sjokkert over at jeg er nybegynner så teamet mitt hyler at de har en afk på laget selv om jeg prøvde så godt jeg kunne å spille. Fattet ikke en drit ! Ihvertfall ingen hjelp av miljøet der.

Haha, dust.

 

:)

 

I rest my case ... :whistle:

Snakker om de første to setningene i sitatet. De er "supernerder" fordi de bruker begrep du ikke forstår, og spillet er derfor nerdete? Javel.

Lenke til kommentar

Kan jo ikke si at spillet er nerdete bare fordi det er mange tullinger som spiller public.

Det som gjør dette spillet til å være verdt å spille det er å bli med i en clan og ha organiserte kamper mot andre claner. Det gjelder bare å finne en clan som har mennsker du kan omgås med :D

Lenke til kommentar
Bruktbilen drepte du meg mye eller?

 

Neida, men du discet selv om jeg spilte med den :o

 

What?!?... Nei skjedde vel det samme nå også... Måtte stikke fordi noen stupide foreldre drar i butikken uten å fortelle meg at lillebroren min på 4 måndter ligger å sover oppe. Og gir ansvaret til lillesøsteren min som er bare 8 år selv. Ble litt stress med å få ungen til å slutte å gråte. Så måtte bare stikke fra en gamer kamp...

Lenke til kommentar
Har det foresten kommet noe svar fra gamer.no angående egen tråd for Heros of newerth?

 

Ja, og dem gikk ikke med på det.

 

Men har vært noe snakk om at det skal bli satt opp en egen side med forum og nyheter osv for norske HoN spillere. Så vi får bare vente og se :)

 

Patchen ute enda?

 

Nei, er vel ute ca 23:00 norsk tid.

Lenke til kommentar
Har det foresten kommet noe svar fra gamer.no angående egen tråd for Heros of newerth?

 

Ja, ble fort nedstemt. Hadde HoN fått en egen underkategori, burde vel Aion og Gears of War tråden også fått plass, hvis de da skulle begynne å opprette nye underkategorier for ethvert "populært" spill ville jo det blitt haugevis av underkategorier, som ikke er essensielt med tanke på brukervennlighet.

 

Er bare å krysse fingrene for en norsk community for HoN snart.

 

 

Jeg er med, har vunnet 3/3 kamper i dag og forventer at dere lar meg vinne denne også, hah! :p

Endret av EvilLeader
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...