Gå til innhold

Heroes of Newerth - Et nytt spill fra S2Games!


Anbefalte innlegg

Jeg er veldig usikker på om noen i det hele tatt har hørt om spillet. Det overrasker meg nok ikke hvis du ikke har hørt om det, men det er nok på tide at du blir klar over spillet med flere hundretusen testere og med over 1 million kamper spilt på forholdsvis veldig kort tid, er dette en milepæl!

 

For mer informasjon kan du besøke hjemmesiden deres, spillet er egentlig DotA, bare på steroider og har selvfølgelig med tillatelse fra Icefrog.

 

Hjemmeside: http://www.heroesofnewerth.com

Facebook: http://www.facebook.com/pages/Heroes-of-Newerth/63037549101

Norsk HoN community: http://www.hon-norge.net

 

For å få invitasjon må du enten ha venner som er med i betaen, eller bli "fan" på Facebook, de har til tider konkurranser på invitasjoner :D. Kan bare si at spillet er overraskende bra, dere vil bli sjokkert i positiv retning. Er bare å sjekke invitasjonstråden hvis du trenger invitasjon!

 

Jeg har aldri prøvd Warcraft 3 eller "DotA" før, så dette var en helt ny sjanger for meg, veldig gøy!

 

NDA har offisielt blitt løftet, det er nå lov til å snakke og dele informasjon om spillet, fritt!

 

Media:

045.jpg

 

 

Hvem venter i spenning? Om jeg har fått med meg rett, skal ikke open beta være altfor lang unna. S2Games har virkelig lært leksa ved denne tittelen, alt fungerer veldig bra. Og før noen sier at det er en DotA rip-off, hold kommentarene til dere selv, hvis og kanskje når dere kommer inn, så vil dere forstå.

 

Invitasjoner!

For invitasjon kan du gå sjekke denne tråden: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=6321

 

Spillere

Skjul
Norske folk som er på Gamer.no

Wrathmont_Torturer_t.jpg

Xolan_Legionnaire_t.jpg

Atsjonas

BanaN

Cerandin_Torturer_t.jpg

evilleader_Pyromancer_t.jpg

Gvendal

Undesired

Kidnet

NerdRage_Legionnaire_t.jpg

Krissroed

Vaenas_DementedShaman_t.jpg

Backstabber_Scout_t.jpg

Villanden_Accursed_t.jpg

Rekviem

Oophus

Njardiss_VoodooJester_t.jpg

Oln

Oz

Tomf

Fersken

Bruktbilen

Apathy

jokky

mayaman

Toeblast

b0nde

Djrabbit

Webbiz

Isvarmt

PantZman

Ateuz_Soulstealer_t.jpg

Stifi

AltF4

Noy

mAKKEH

fela

Bulletfeed

lolsen_Behemoth_t.jpg

KimG_PuppetMaster_t.jpg

DrFeelgood_Pyromancer_t.jpg

lyncaster_Electrician_t.jpg

Kubjelle_Torturer_t.jpg

Purps_Thunderbringer_t.jpg

Langseth88_Accursed_t.jpg

Likpose_Accursed_t.jpg

Nitrius_Scout_t.jpg

HAHAHAHA_Legionnaire_t.jpg

Shepards_Bloodhunter_t.jpg

Odiouz_Thunderbringer_t.jpg

Error_Tempest_t.jpg

 

Norske folk som ikke er på Gamer.no

 

Acemore - Har sagt at han blir med på gamer.no snart.

eSkills

Hermanz

Imperiorus

Hirack

Vihn

Mauu

Kulnar

Exezic

Altaks

NilsOllum

Darkwork

SHB

Raan

GTAMann

Takk til Error for lista!

 

Gamer.no clan - bli med du også!

Interessert i å bli med i Gamer.no clanen? Alle nordmenn er velkomne, bli med i Gamer kanalen (se over) eller skriv her, så får du invitasjon fortløpende! Klanen heter Non Plus Ultra og alle nordmenn er velkommen!

 

Norsk HoN Community:

Norges aller første og største HoN community finner du på: http://www.hon-norge.net

 

HoN IRC:

#hon.no på irc.quakenet.org

 

Privat Ventrilo

IP: vent16.gameservers.com

Port: 4461

Passord: banan

200x20.png

Endret av EvilLeader
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser jo unektelig interessant ut dette, men dersom et spill skal utfordre dota må det jo gjøre det meste dota har enda bedre, og det kan jeg vanskelig se for meg hvordan de skal få til (i hvertfall for min del).

 

Holder øynene åpne for dette, men har det ikke travelt ettersom jeg stortrives med dota og er lenge til jeg har spilt meg lei på alle heroene der.

Lenke til kommentar

Hva om jeg gir deg et hint? Spillet bygger på å forbedre irritasjonsmomentene DotA hadde og kan ved å røpe at de straffer folk som stikker av fra spill og gir deg 5 minutter til å rekoble deg til spillet, dette er bare en liten del av de mange funksjoner som spillet tilbyr og flere kommer, vent og se :D.

 

Kanskje jeg sa FOR mye nå? :(

 

EDIT: Er en konkurranse pågående, de tilbyr HoN beta keys:

http://mobagamers.com/

Endret av EvilLeader
Lenke til kommentar
Hva om jeg gir deg et hint? Spillet bygger på å forbedre irritasjonsmomentene DotA hadde og kan ved å røpe at de straffer folk som stikker av fra spill og gir deg 5 minutter til å rekoble deg til spillet, dette er bare en liten del av de mange funksjoner som spillet tilbyr og flere kommer, vent og se :D.

 

Kanskje jeg sa FOR mye nå? :(

 

EDIT: Er en konkurranse pågående, de tilbyr HoN beta keys:

http://mobagamers.com/

 

Dersom de får inn mangfoldet (heroes/skills/items) fra dota og legger til funskjonaliteter som nevnt her blir det en umiddelbar hit for min del. Får kanskje legge inn en post til konkurransen der senere.

Lenke til kommentar

Dette spillet ser utrolig fett ut og jeg tar gjerne imot en invite :) Dette ser virkelig ut som et spill for meg og jeg har satt av hele helgen til å spille. Jeg innrømmer at jeg ikke har spilt DOTA før, men jeg viste ikke om denne sjangeren før du presenterte den her. Å jeg har vist gått glipp av noe stort :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Da har jeg fått spilt en times tid, og en kamp. Det spillet var rett og slett herlig! Noe av det beste jeg har spilt iår! Selv om jeg ikke fikk det til i det hele tatt på starten, og fikk regelrett kjeft, var det lvl systemet og heroene å velge mellom helt fantastisk. Kommer til å spille betaen MYE. Takk gud og aper for at det er sommerferie! JAA <3

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Da har jeg spilt det i enda et par timer. Jeg møtte på en hyggelig fyr som faktisk var villig til å avse en time for å opplære meg - uten at jeg spurte. Så nå er jeg erfaringer rikere, og det blir et mer og mer morsomt spill.

Lenke til kommentar

Jeg har nå spilt èn kamp med Gvendal og det var veldig morsomt :D. Morsomt at vi klarte å vinne den og, gjør hele situasjonen så mye bedre. Kanskje vi kan samles en gang og spille private kamper. Jeg pleier som oftest å spille sammen med venner i og med at det blir litt røft å spille public til tider, venter heller til matchmaking og ranking systemet er på plass, da blir det fett.

 

Nye personer til sjangeren (inkl. meg har hatt det tøft i public kamper), mange flere features er på vei, spillet er jo fortsatt i ganske tidlig lukket beta fase, men ser ut til at de gir vekk mange invitasjoner og bygger heller opp antall spillere til de når et punkt hvor de vil slippe inn 'alle sammen', med andre ord...åpen beta. Det er så mange funksjoner og ting som kommer og som allerede er her som jeg dessverre ikke kan røpe, kjipt..jeg vet :(.

 

Jeg kommer til å annonsere flere invitasjoner så fort jeg får tak i flere ;).

Endret av EvilLeader
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...