Gå til innhold

Heroes of Newerth - Et nytt spill fra S2Games!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uhm, har muligheter til å sette opp nettside med nyhetsportal + lett forum, på kort tid om folk er interessert i å skrive nyheter etc.

Malen er www.tfortress.no , men designendringer og diverse småjusteringer skal ikke være noe problem å fikse. html pickupsystem (WIP, men ikke aktivt) er allerede laget til TF2, så skal ikke være noe stort problem om noen vil fikse det til HoN.

Skrevet
Noen som vet om det er mulig å få sett replay av kamper i betaen? Hadde nettopp en kjempe kamp, skulle gjerne ha sett den igjen.

Det var replay-muligheter i Savage 2, så antar at det vil komme i HoN før eller senere også.

Skrevet

Ja, replays funksjon kommer nok, ser at det er en replay knapp i hovedmenyen, men det er utilgjengelig for øyeblikket. Lurte egentlig bare på om det var noe mulighet for å se replays nå, men for øyeblikket ser ikke det ut til å være en mulighet, som allerede nevnt.

Skrevet
Uhm, har muligheter til å sette opp nettside med nyhetsportal + lett forum, på kort tid om folk er interessert i å skrive nyheter etc.

Malen er www.tfortress.no , men designendringer og diverse småjusteringer skal ikke være noe problem å fikse. html pickupsystem (WIP, men ikke aktivt) er allerede laget til TF2, så skal ikke være noe stort problem om noen vil fikse det til HoN.

Jeg har og sittet å tenkt på dette med egen forum og div til HoN. Så om du tenker på å starte opp, så er jeg meget klar for å moderere. Er ingen journalist, så blir lite nyheter fra min side. Men kan hjelpe til med div forum oppgaver!

Tror du burde høre med gutta på #HoN.no @ Quakenet før du gjør noe, tho. Er mulig dem har tenkt på dette med forum og greier og.

Skrevet (endret)

Ja, er selv ingen journalist, men jeg kan godt hjelpe til å moderere, holde events og kanskje poste oppdateringer/nyheter om Heroes of Newerth.

Ta en titt på #hon.no som KimG har sagt, kan hende at de har tenkt på det og kan hjelpe deg videre med siden. Fan site kit kommer også ganske snart om jeg ikke tar helt feil (den er ferdig), så da blir det mer media å bruke på selve designet.

(Er ikke noe god på "competitive" spilling i noen spill, kan skrive nyheter som den vanlige spilleren vil lese :)). En norsk community for HoN og LoL hadde vært supert! Har også litt erfaring med det å opprette forum/sider o.l.

Endret av EvilLeader
Skrevet

Vel, vet bare at systemet vi har på Tfortress.no funker utmereket. Enkelt å poste ting på framsida, nye features legges til om du spør pent etc. Forumet er ikke allverdens, men det er laget for hånd, og funker mer enn godt nok.

Kommer nok til å skrive diverse ting om jeg setter meg inn i Hon.

Skrevet

Syns vi skal holde oss unna LoL, Evilleader :p Det spillet er helt elendig! HoN er 100x bedre! Så er best om det blir kjørt 100% HoN!

Skrevet

Det er jo ikke noe probem å sette opp PhP-Nuke eller noe lignende heller da, ser så utrolig mye bedre ut ^^ OG der har man alt i en pakke... Nyheter, Forum, Downloads etc.

Skrevet

Jepp, et CMS er greit å bruke. Kan gjerne være med å sette opp/moderere/designe jeg. Har arbeidet med en del slike sider tidligere, men da oftest med e107, wordpress og lignende. Joomla burde fungere utmerket.

Eneste problemet med et CMS er mye større fare for hacking, pga. utbredt bruk av systemene. Uansett, en norsk community-side hadde vært fett :)

Skrevet (endret)

Ikke velg php-nuke, det er gammelt og stor fare for å bli angrepet!

Liten oppdatering :D!!!

I just wanted to take the time to give a quick update on what is going on with HoN.

Server Hiccups - we realize we have been experiencing some hiccups with the servers which was causing jittery gameplay. We are aware of the issue, have put some fixes in place to help resolve the issue (you should see significantly less, if any, of these instances happening again) and a fully permanent method will be in place shortly. We apologize for the issues.

Map Hacking - we are aware that there is a map hack available for HoN. We knew this could be accomplished, as when we started beta we had not implemented the necessary code changes to block all cheating. However, this is now moved up our priority list and is being coded as I type. It will take roughly 2 weeks before we can patch it in. This will prove our ability to stamp out any possible map hacks as well as offer a significant optimization to the netcode. A side note, remember that every game of HoN is recorded and if any account is accussed and confirmed of map hacking, your account and IP address will be PERMANENTLY banned from playing HoN FOREVER. Please, do NOT cheat!!!

We plan to release the 1.30 patch this Tuesday, probably later in the day PST. A quick preview of the major points of the patch is below:

• Server Optimizations & Stabilization

• New Hero(es) - Valkyrie (potm port) & Maliken (hopefully makes it in)

• Basic Clan Functionality - clan creation, clan tags, clan management, reserved clan channel, clan buddy list, etc...

• Pub Skill Rating (PSR) - an elo based skill rating similar to chess

• Auto Team Balance - hosts can now auto balance teams in the game lobby based upon PSR as well as lock players to a team so people can play with friends and auto balance teams

• New Shop Interace - New smaller, streamlined, repositioned shop with cursor positioned tooltips (we're going to try and squeeze this in, hopefully it makes it, if it doesn't it'll be next patch)

• Game List Changes - you can now filter based upon no preference, show, do not show and we have added tooltips to the icons in the list

• Mechanic Clean up and balance changes - lots of small things that add up to a lot here

Hopefully everyone is enjoying their gaming with HoN and this patch should just make these even better. Thank you for participating in the beta.

I read you, HoN 100%!!

Endret av EvilLeader
Skrevet
Ikke velg php-nuke, det er gammelt og stor fare for å bli angrepet!

Liten oppdatering :D!!!

I just wanted to take the time to give a quick update on what is going on with HoN.

Server Hiccups - we realize we have been experiencing some hiccups with the servers which was causing jittery gameplay. We are aware of the issue, have put some fixes in place to help resolve the issue (you should see significantly less, if any, of these instances happening again) and a fully permanent method will be in place shortly. We apologize for the issues.

Map Hacking - we are aware that there is a map hack available for HoN. We knew this could be accomplished, as when we started beta we had not implemented the necessary code changes to block all cheating. However, this is now moved up our priority list and is being coded as I type. It will take roughly 2 weeks before we can patch it in. This will prove our ability to stamp out any possible map hacks as well as offer a significant optimization to the netcode. A side note, remember that every game of HoN is recorded and if any account is accussed and confirmed of map hacking, your account and IP address will be PERMANENTLY banned from playing HoN FOREVER. Please, do NOT cheat!!!

We plan to release the 1.30 patch this Tuesday, probably later in the day PST. A quick preview of the major points of the patch is below:

• Server Optimizations & Stabilization

• New Hero(es) - Valkyrie (potm port) & Maliken (hopefully makes it in)

• Basic Clan Functionality - clan creation, clan tags, clan management, reserved clan channel, clan buddy list, etc...

• Pub Skill Rating (PSR) - an elo based skill rating similar to chess

• Auto Team Balance - hosts can now auto balance teams in the game lobby based upon PSR as well as lock players to a team so people can play with friends and auto balance teams

• New Shop Interace - New smaller, streamlined, repositioned shop with cursor positioned tooltips (we're going to try and squeeze this in, hopefully it makes it, if it doesn't it'll be next patch)

• Game List Changes - you can now filter based upon no preference, show, do not show and we have added tooltips to the icons in the list

• Mechanic Clean up and balance changes - lots of small things that add up to a lot here

Hopefully everyone is enjoying their gaming with HoN and this patch should just make these even better. Thank you for participating in the beta.

I read you, HoN 100%!!

Gleder meg meget til i morgen kveld.. eller, blir vel i kveld :p Håper på update! Skal bli digg med litt bug fixes osv! Og ikke minst nye heroes og leke med! :D

GOD NATT!

Skrevet

Jeg har og sittet å tenkt på dette med egen forum og div til HoN. Så om du tenker på å starte opp, så er jeg meget klar for å moderere. Er ingen journalist, så blir lite nyheter fra min side. Men kan hjelpe til med div forum oppgaver!

Tror du burde høre med gutta på #HoN.no @ Quakenet før du gjør noe, tho. Er mulig dem har tenkt på dette med forum og greier og.

Jeg kan også gjerne hjelpe til, har noe erfaring etter å ha drevet den norske Guild Wars fansiden i 2.5 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...