Gå til innhold

Den "store" fullførte spill tråden!


Ellusion

Anbefalte innlegg

Litt opprydding endelig, et titals dlc som har ligget uten tid til å fullføre.

 

+ Dragon Age: Origins 1750/1750

- Leilana's Song DLC 100/100

- Darkspawn Chronicles 75/75 - Glitcha møkkaprodukt

- Awakening Expansion 250/250

- Golems of Amgarrak 100/100

- Witch Hunt 100/100

 

Håper det er lenge til neste gang!

 

Da er det bare alle DLC til RE5, Metro, ME2, Defense Grid, og RDR som ligger igjen =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der var Aliens Vs. Predator 1000/1000 i boks... Marine kampanjen på Nightmare var til tider frustrerende. Herlig å være ferdig med det. Left 4 Dead 2 1220/1250 (4 uker til jeg får det siste, resterende Mutation achievementet). Nå tilbake for å fullføre Gears of War 2 (1750)

 

:w00t: Fantastisk man, gitt opp med å klare kampanjene på nightmare, spiller folk forsatt MP i AvP eller?

 

Bioshock 2 100% på singleplayer delen :innocent:

Lenke til kommentar

Mass Effect 2 1255/1255

+ DLC: Overlord 25/25

+ Lair of the Shadow Broker 200/200

 

<rant>

Sååå utrolig lei av ME2 og håper det er lengst mulig til neste gang. Elsker RPG, men lar meg lure hver gang av ME. Med et par valgfrie skills hadde Gears2 vært et mer gjennomført "RPG" enn ME, og med et dypere og fungerende kampsystem.

</rant>

Lenke til kommentar

Mass Effect 2 1255/1255

+ DLC: Overlord 25/25

+ Lair of the Shadow Broker 200/200

 

<rant>

Sååå utrolig lei av ME2 og håper det er lengst mulig til neste gang. Elsker RPG, men lar meg lure hver gang av ME. Med et par valgfrie skills hadde Gears2 vært et mer gjennomført "RPG" enn ME, og med et dypere og fungerende kampsystem.

</rant>

 

Er så dårlig med sengekos i GoW.

Lenke til kommentar

[

 

Gleder meg på dine vegne =) Gjerne se en liten oppsummering, og hvorfor jeg mener det er så bra, her:

http://www.trueachievements.com/gamerblog.aspx?gamerblogid=352

Håper jeg får tilleggs xp packen med i spillet.Uansett ser dette ut som et knallspill som jeg nok kommer til å bruke 100t + på.Så det kan bli lenge til du får noe oppsummering:).Håper jeg får spillet snarest mulig,fordi snart er det TW2og Gotic4 også.Ikke lett å få tiden til å strekke til her nei:)

Lenke til kommentar

Tilleggspakkene til Divinity tror jeg er bare in-game rustning sett - brydde meg aldrig om disse og hadde ingen problem.

Two Worlds 2 ble utsatt til januar, usikker på om det var bare for usa, men en smule skeptisk hvis de skal slippe det nå for europa med bugs.

På den andre siden, mer tid til alle de andre rollespilla som kommer før jul; F3:NV, Fable3, Divinity2:DKS, Venetica, Gothic4, mm.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...