Gå til innhold

Borderlands - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Sorry Lexiboij tenkte ikke over det!

 

Oh Head_Hunter, ps3 eller xbo360?

 

Det er bare å poste spoilers så lenge de er i spoiler, mente ikke at jeg blir sur elns. når det blir postet. I dette tilfelle vil jeg kalle det en metafor, jeg gleder meg til å få spilt selv og er litt misunnelig på de andre. Så keep posting!

 

Ser ut til at de fleste som har spilt det til nå liker det, gleder meg mer og mer. Kun 5 dager til jeg blir sittende i samme posisjon lenge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere som har prøvd spillet;

 

Hvilken karakter synes dere er best av Lilith og Mordecai?

Har ikke spillt det enda men får det i morgen og lurer derfor på hvilken som er best.

 

Tror jeg kommer til å gå for en av de to pga Mord har den kule fuglen og Lilith har elemental våpen..?

 

Men karakteren bør kanskje tåle litt juling også,derfor er jeg litt usikker pga ingen av de to ser ut som å tåle noe...

 

Mord ser også ut som å kun være god på sniping?Er det slik at om jeg gir Mord en hagle,så gir han mye mindre i damage enn om jeg gir den samme hagla til Roland?

 

Vil gjerne ha en karakter som er god på de fleste våpen.

Erfaringer og råd?

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt det til ps3. Det var planen å kjøpe det til xbox men en venn av meg nektet å kjøpe det til xbox.

 

Enda et fett våpen: Rocketluncher som skyter 5 skudd i burst med 3x syreskade. verdt av de skuddene har 255skade + stor kjangse for syre skade. :whistle: Den er kjekk å ha på bosser.

 

Høres bra ut :p hvilken lvl er du?

Lenke til kommentar

Dere som har prøvd spillet;

 

Hvilken karakter synes dere er best av Lilith og Mordecai?

Har ikke spillt det enda men får det i morgen og lurer derfor på hvilken som er best.

 

Tror jeg kommer til å gå for en av de to pga Mord har den kule fuglen og Lilith har elemental våpen..?

 

Men karakteren bør kanskje tåle litt juling også,derfor er jeg litt usikker pga ingen av de to ser ut som å tåle noe...

 

Mord ser også ut som å kun være god på sniping?Er det slik at om jeg gir Mord en hagle,så gir han mye mindre i damage enn om jeg gir den samme hagla til Roland?

 

Vil gjerne ha en karakter som er god på de fleste våpen.

Erfaringer og råd?

 

Jeg valgte Lilith men da viste jeg ikke at meleen hennes er bugga, eller selve skillen da ho har shift greia..Lilith er kjempe bra når det gjelder elemental weps seff, og mord har jeg ikke prøvd! Når det gjelder den sniiping og hegle greia er det egentlig litt sant i mine øyne, men fortsatt jeg bruker forskjellige våpen! de tar masse dmg men jeg bruker for eksempel shotgætten med Lilith og smg de bruker jeg mest, og i dag fikk jeg meg heftig ny sniper! så jeg bruker også den :p bytter på!

Lenke til kommentar

Ble level 25 i stad og lurer på om dette er årets spill for min del. Akkurat hva jeg trengte i min spillhverdag. At ikke flere spillskapere fokuserer på coop, skjønner jeg ikke. Og itemhunting har aldri vært så gøy siden gode stunder i Diablo 2. Det eneste som kan komme i høst og vippe dette spillet av toppen av pallen på lista mi er vel Dragon Age Origins. Eller at dette spillet plutselig viser seg å være i korteste laget ...

Lenke til kommentar

Kjøpte borderlands på lørdag, og satt like greit å spilte det helt på natta til jeg var level 21 eller noe sånt. Blodsprengte øyer når jeg tusset meg inn på bade. Helt genialt spill.

 

Kan sies at jeg var litt lei de skagsa, men det ble bedre etterhvert. Sykt morsomt spill, og all looten er så genialt. Husker jeg drepte en boss, og så droppe det shotgun med farge gul, tenker det er legendary (hvis vi bruker wow språk). Følesen av å få ny bra loot er så digg.

 

Nå er jeg level 29, og begynner å nærme meg slutten. Har ikke vært så mye coop på meg enda, men skal kjøre på med coop fra starten av 2 playtrough. Tror det blir jævlig morro.

 

Dette gir meg så evig mange timer med spillglede.

 

Årets spill for min del så langt, slår hårfint uncharted 2. Synd det ikke får så mye oppmerksomhet som det burde få. Fordi spill som dette burde det finnes flere av.

 

Til slutt vil jeg bare nevne at jeg syntes det er litt negativt at historien i spillet er så og si fraværende. Det skuffer litt, fordi det er så mye bra som kunne blitt gjort med det. Og det er så mange bra personer vi møter på som gir oss questsMen men. En liten sak.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt dette spillet MYE de siste dagene på ps3 og ELSKER det.

 

 

Alle klasser kan bruke alle våpen. når man bruker en type våpen så øker skillen i det og man får +accuracy. dmg osv... Men jeg som er soldier bruker jo mest combat rifle og shotgun siden det er de 2 jeg kan specce bedre. har sniper rifle også. og det er en deilig følelse og se hoder poppe ;)

 

Har skaffet meg en dings som gjør at jeg konstant regenerer ammo så det er ikke ett issue ;)

 

alle typer våpen kan brukes av siren. men hun foretrekker de som har en sjanse til å sette fyr på fiender (ler like godt hver gang.) sende strøm gjennom dem. like morro det. hehe eller syrevåpen. (gled dere til å se noen dø av den)

 

har også fått action abbility oppgradering. jeg, roland, har fått noe som gjør at turreten min gjør flammeskade sammen med kuler og raketter. yey :) regner med at de andre klassene får noe lignende. gled dere. årets spill for meg. helt klart. og jeg har kun spilt singleplayer foreløpig.

 

edit: skriveleifer.

Endret av looney79
Lenke til kommentar

Spiller selv med 2 venner, jeg soldier, de andre hunter og siren. Selv har jeg ammo regen class mod, ganske nyttig siden alle slipper å uroe seg for ammo forbruket. Hva de andre har aner jeg ikke, men er nok mest ego ting :p

 

Vi prøver å fordele våpen, jeg tar combat rifles, hunter snipers og siren hagle/smg. Selv bruker jeg endel mer enn combat rifles, har en hagle med syreangrep samt en sniper med flammeskade.

Kjekt å ha =)

Lenke til kommentar

Er soldier og løper mest rundt med combat rifle. kommet langt opp i skill på den. men har også en rocket launcher med syre. hagle med strøm og elefant rifle.

 

Det jeg ikke kjenner meg igjen i er det med å bytte ut våpen i ett sett. Kall det flaks eller uflaks. men combat rifla mi har jeg hatt lenge. finner ikke bedre. så flaks å funnet en genial rifle. uflaks å ikke finne ny og bedre ;P

Lenke til kommentar

Hva i helsikke er vitsen med å se en fiende fra kilometers avstand med en shotgun men ikke treffe dem selvom?

Kikkert? :p

 

Haha, dette får meg til å tenke også. Synes egentlig det er (i alle fall hos meg) _svært_ mange snipere som kun har "1x zoom" mens mange av revolverne og smg-ene har 2-4x zoom. Hva er opp med det?! Jeg vil ha en sniper jeg kan snipe med! Jaja, får vel bare spille til jeg finner en! :p

Lenke til kommentar

Nå har jeg endelig fått testa spillet litt.RÅTT!!

 

Har testa alle klassene til level 7,og må si jeg liker Lilith best egentlig.

 

Rolands turret er ok men forsvinner fort.Da synes jeg jeg får mere ut av Bloodwingen til Mord.

 

Brick er ok..

 

Det kuleste våpenet jeg hittil har testa så tidlig i spillet er en smg som setter fyr på fienda,og det var med Roland.

 

Tror derfor jeg uansett skal holde meg til kun Lilith pga elementvåpna er mye kulere enn de andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...