Gå til innhold

Endringer på forumet


Anbefalte innlegg

Hei godtfolk :)

 

Endringer forum:

  • På enkelte steder har bredden på Gamer.no og Innlegg.no skin "sklidd litt ut" i forhold til bredden på innholdet. Dette har jeg prøvd å fikset litt på, i forhold til bildejustering og diverse seksjoner på forumet.
  • Jeg har lagt inn norsk ikonsett på alle skins (unntatt classic blue stilen)
  • Siden mange av skinsettene ser horrible ut i IE6 så har jeg lagt inn et stort grønt varsel for de som besøker forumet med IE6, der det foreslås å oppgradere :)

Endringer forumstruktur:

  • Trening og sport er endret til Sport og fritid, og antall forum er redusert i denne kategorien, inntill vi får mer trafikk her.
  • "Spillutstyr og konsollmaskinvare" har skiftet navn til "Konsollmaskinvare og tilbehør". Dette byr at diskusjoner rundt gaming-pcer, headset, mus, tastatur, musematter etc. etc. nå skal diskuteres i de respektive fora under Data & TV. Dette for å unngå en situasjon der tilsynelatende like emner diskuteres to steder.

Edit: Språkpakke Norsk 2 er slettet, og språket til alle brukerne er nå satt til Norsk. Vi vil gjerne ha hjelp til å avdekke skrivefeil i språkpakken "Norsk", vennligst rapporter om dette her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Elsker de nye norske ikonene. Det har sett litt rart ut med engelske ikoner frem til nå på en ellers norsk side. Også veldig bra at dere gjør noe med det at forumet til tider glir utenfor bredden. Det har ikke skjedd ofte for min del, og når det har skjedd har jeg bare trengt å oppdatere, men det er en del andre som har kommentert det en del.

 

Så vi skal diskutere konsoll hardware i den "nye" kategorien, og konsollenes spill i de respektive produsentenes kategorier? Føler at det egentlig blir litt av den samme siuasjonen som før, men nå med konsoll istedenfor PC.

Lenke til kommentar

Dere skal diskutere konsoll og tilbehør som håndkontroller, headset til konsollen etc. F.eks.:

 

- "Montering av harddisk på PS3"

- "Kan jeg koble et vanlig USB-tastatur og mus på xbox 360?"

 

Alle dataspørsmål flyttes, for å unngå at ting diskuteres to steder :)

Lenke til kommentar
Dere skal diskutere konsoll og tilbehør som håndkontroller, headset til konsollen etc. F.eks.:

Det synes jeg helt ærlig er mer tungvindt enn å kunne diskutere både spill, konsoller og tilbehør i f.eks "Sony" kategorien.

 

Edit: Hva er forresten maksstørrelsen på bilder før de bli autojustert? Jeg bruker bilder i mange av mine tråder, og nå er mange av disse bildene autojustert med en stor sort boks rundt. Litt nedovertur.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Synes heller man burde fjerne hele "Konsollmaskinvare og tilbehør" forumet, så kan heller trådene som ligger der legges over i forumene til de tilhørende konsollene. Spørsmål om utstyr til PS3 flyttes til Sony og spørsmål om Xbox legges under Microsoft, dere skjønner...

Da kan man også bytte ut "Konsollspill" med "Konsoll". Ville blitt mye enklere og oversiktelig om det var slik :)

Lenke til kommentar
Edit: Hva er forresten maksstørrelsen på bilder før de bli autojustert? Jeg bruker bilder i mange av mine tråder, og nå er mange av disse bildene autojustert med en stor sort boks rundt. Litt nedovertur.

 

Merket det jeg og. Den bør bli satt opp igjen til det den var før.

 

Eksempel:

 

Før:

post-63-1098090372_thumb.jpg

 

Nå:

post-63-1098099149_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
  • På enkelte steder har bredden på Gamer.no og Innlegg.no skin "sklidd litt ut" i forhold til bredden på innholdet. Dette har jeg prøvd å fikset litt på, i forhold til bildejustering og diverse seksjoner på forumet.

 

Appropo den der, noe jeg la merke til for ganske nøyaktig 4 minutter siden:

 

427005.jpeg

Bare glem skjermen til venstre, begge kommer visst med når en har 2 skjermer.

Lenke til kommentar

Ok. Gitt at vi fjerner "Konsollmaskinvare og tilbehør" (syns i grunn det virker fornuftig), bør vi da omdøpe den øverste kategorien til "Generell konsoll- og spilldiskusjon" slik at man har et sted å plassere spørsmål som ikke går spesifikt på en fabrikant/plattform?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...