Gå til innhold

Endringer på forumet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok. Gitt at vi fjerner "Konsollmaskinvare og tilbehør" (syns i grunn det virker fornuftig), bør vi da omdøpe den øverste kategorien til "Generell konsoll- og spilldiskusjon" slik at man har et sted å plassere spørsmål som ikke går spesifikt på en fabrikant/plattform?

Greit navn det, men det hadde vel funket å bare la den hete "Konsoll" også? Uansett veldig lurt å fjerne "Konsollmaskinvare og tilbehør" synes jeg, skaper bare forvirring :)

Lenke til kommentar
  • På enkelte steder har bredden på Gamer.no og Innlegg.no skin "sklidd litt ut" i forhold til bredden på innholdet. Dette har jeg prøvd å fikset litt på, i forhold til bildejustering og diverse seksjoner på forumet.

 

Appropo den der, noe jeg la merke til for ganske nøyaktig 4 minutter siden:

 

427005.jpeg

Bare glem skjermen til venstre, begge kommer visst med når en har 2 skjermer.

Muskler gir menn mer sex

Lenke til kommentar
Appropo den der, noe jeg la merke til for ganske nøyaktig 4 minutter siden:

 

427005.jpeg

Bare glem skjermen til venstre, begge kommer visst med når en har 2 skjermer.

 

Jeg har nå justert profilvisning i skin Innlegg.no og Gamer.no via adresse forum.gamer.no slik at profilene skal se bedre ut i disse stilene.

Lenke til kommentar

Jeg legger strengt tatt ikke merke til noen endring av språket på knappene, føles som før hele pakka. ;)

 

EDIT:

 

Jeg har bare et spørsmål jeg like godt putter inn her:

 

Eier/driver Mediehuset Digital også digit.no og myad.no?

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Også litt smårusk, eller en smårusk; på hurtigsvar, heter den gå-ut-av-hurtigsvar-boksen "slå av". Hadde dey ikke passet bedre hvis den het "Lukk hurtigsvar" eller noe slik?

Lenke til kommentar
@Paisley: Ja.

 

Ettersom Mediehuset digital eier digit.no og myad.no, hvorfor finner man ikke disse to sidene som linker på høyre side sammen med gamer.no - mobilen.no- teknofil.no- treningsmagasinet.no?

 

Og kommer forumet til digit.no til å gå inn i innlegg.no samfunnet?

Lenke til kommentar
@Paisley: Ja.

 

Ettersom Mediehuset digital eier digit.no og myad.no, hvorfor finner man ikke disse to sidene som linker på høyre side sammen med gamer.no - mobilen.no- teknofil.no- treningsmagasinet.no?

 

Og kommer forumet til digit.no til å gå inn i innlegg.no samfunnet?

 

Min teori er at det kun er de som er knyttet til forumet som står i høyre-eller venstrebaren(alt etter som hvilket skin du bruker). Den virker fornuftig, syntes jeg :).

Lenke til kommentar
INNLEGG.NO

Gamer.no

Mobilen.no

Teknofil.no

Treningsmagasinet.no

 

Dette representerer sidene som er med i Innlegg.no. DigIT har sitt eget diskusjonsforum og MyAd er en plattform for tekstannonser som ikke har det største behovet for et diskusjonsforum. Skulle flere siter blir knyttet til forumet så vil de dukke opp i nevnte sidemeny :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...