Gå til innhold

GTA: The Ballad of Gay Tony - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kommer ikke til å kjøpe det pga latterlig navn.

 

Et fantastisk argument.

<_<

 

Ble jeg trollet eller er du seriøs? Håper du ikke er seriøs.

 

Haha, håper ikke det samme. Kan hende moren hans kjøper spillet for han, eller skaffer han poengene. Så hvis han sier han skal ha noe som har ordet Gay i seg, så tenker vel morra noe rart.. :p

Lenke til kommentar

Det er da mange som bryr seg selv om det selges flere PS3 i Norge enn Xbox 360. GTA IV var utsolgt i forferdelig mange butikker rundt release-datoen, noe som betyr at det er solgt mange kopier til Xbox 360. Mange av de som eier GTA IV til Xbox bryr seg om denne tilleggspakken.

Lenke til kommentar
For å prøve å være litt on-topic, dette høres ut som en morsom tilleggspakke, men jeg må i så fall spille ferdig TLAD først. Er egentlig litt lei gameplayet i GTAIV nå og...

Var selv lei oppdragene og gameplayet i GTA IV. Men når TLAD kom så var det ikke snakk om at gameplayet var kjedelig. Greit, ble ikke ferdig med det før 1 mnd etter at det kom, men når jeg spilte storkoste jeg meg. Som sagt nok av ganger før, TLAD kunne ikke fått mer variasjon på oppdragene, siden dem er så utrolig varierte, kule og spennende.

 

For å gjøre det kort. Spill igjennom :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Da har homseballaden fått en dato. 29. oktober er visst datoen.

Hadde leta lenge etter en dato, så det at du kom med den der gjorde dagen min litt bedre! Oktober ser også ut til å passe ganske bra, så slipper vi å få alle de gode spillene samtidig ;)

 

TLAD var en fantastisk utvidelsespakke som jeg nøt å spille igjennom! Passe langt, og passe pris på en DLC-pakke!!

Lenke til kommentar

Det skal komme en pakke i butikken samtidig som Gay Tony som inneholder begge te do DLC'ene til GTA IV.

 

Jeg hørte snakk om at den pakken kan spilles uten å det orginale GTA til Xbox, noen som kan bekrefte dette?

Har ikke lyst til å kjøpe GTA IV igjen på Xbox når jeg allerede har det på Pc'en.

Endret av Sjefen
Lenke til kommentar

Dette gir vel svar på alt om tilleggspakkene og hvorvidt en trenger det orginale spillet.

 

Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City includes both The Lost and Damned and The Ballad of Gay Tony together on disc exclusively for Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft. Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City will be available worldwide October 29th 2009 for $39.99 and will not require a copy of the original Grand Theft Auto IV to play.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...