Gå til innhold

GTA: The Ballad of Gay Tony - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

image002.jpg

Som noen av oss har fått med oss, så ble Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony blitt annonsert av Rockstar. Det er den andre av to utvidelsespakker til GTA IV som er eksklusive for Xbox 360. Rockstar har store forventninger å innfri etter den utrolig gode mottagelsen av The Lost and Damned, så her er det bare å håpe på det beste. Denne tråden blir for generell diskusjon og vil oppdateres etterhvert som vi får vite mer om spillet (trailere, bilder, artikler, datoer etc.). Vi kontrollerer assistenten til "Gay Tony" som vi støter borti iløpet av GTA IV's hovedhistorie. Spillet skal fokusere mer på glitter og de øvre leveklassene av samfunnet.

Gamer.no's artikkel

Artikkeltråden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Ballad of Gay Tony interesserer nok brorparten av Xbox 360 brukerne på dette forumet så jeg regner med at det skal gå fint å ha den her. GTA-kategorien er for spørsmål, svar og diskusjon om GTA-spillene, ja, men jeg tenker TBoGT har mer enn nok kjøtt på beina til å kunne være i denne kategorien.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Syntes det er teit at en tråd allerede har blitt stengt, og at jeg har lagd en tråd om akkurat det samme temaet, en time før deg, og denne tråden er fortsatt i levende stand.

Lenke til kommentar
The Ballad of Gay Tony interesserer nok brorparten av Xbox 360 brukerne på dette forumet så jeg regner med at det skal gå fint å ha den her. GTA-kategorien er for spørsmål, svar og diskusjon om GTA-spillene, ja, men jeg tenker TBoGT har mer enn nok kjøtt på beina til å kunne være i denne kategorien.

Det har ingen ting med kjøtt på beina å gjøre. Det blir bare feil. Er det en Grand Theft Auto kategori, skal den brukes til alt som har med GTA. Dette er en utvidelsespakke til GTA IV, så derfor skal den legges i GTA delen av forumet.

Lenke til kommentar

Du må da fullføre setningen. Å ta deler av setningen ut av kontekst gjør at den kan manipuleres - slik du gjør. Denne tråden er for et Xbox 360 eksklusivt spill, og postes derfor i microsoft delen av forumet. Videre reagering taes over PM, det gjelder også dere som har skrevet innlegg her tidligere. Alle off-topic innlegg heretter vil bli slettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...