Gå til innhold

Favoritt N64 spel?


Pokey

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

For å komme innom litt forskjellig type spel:

 

Ocarina of Time: Klart beste adventure-spel. En massiv verden å utforske. Flott grafikk og musikk. Spennende dungeons, og flust med sidequests.

 

Diddy Kong Racing: Veit ikkje kvifor, men dette har så mye mer enn mario kart 64. For det første er det ein adventure-mode, der ein kan spele seg gjennom, samt eit trophy-race for kvar level. Ein har også battle-modes, og boss fights. I tillegg må ein også poengtere at ein kan velje mellom bil, fly og hovercraft, noko som gjer spelet veldig allsidig.

 

Goldeneye: For min del står dette litt høgare enn sin etterkomar Perfect Dark, som også var eit flott spel. Eg er ikkje heilt sikker på kvifor, men det var berre meir givande (nostalgi?)

 

Banjo Kazooie/Tooie: Omtrent på lik linje med Super Mario 64, men dette hadde litt meir deilig atmosfære. Her var opplåsbare triks, mumbo som kunne forvandle deg til ein eller anna sær figur. Banjo og Kazooie kunne splittast og lære nye triks kvar for seg. Her må ein også nemne musikken til Grant Kirkhope som er så særegen for serien som den berre kan bli. Einaste minuset med Banjo Kazooie er noteinnsamling, der notane "respawna" om du forlot levelen. Dette retta Rare derimor opp, når spelet såg si relansering på XBOX Live Arcade.

 

Fighters Destiny. Konsollens klart beste fighting-spel. God blanding av Tekken og Virtua Fighter. Artige karakterar og tøff musikk. Men det som verkeleg trakk spelet opp, var poengsystemet. Der dei fleste fighting-spel har best av tre omgangar, baserte dette seg på å først oppnå eit visst antal poeng. ein fekk forskjellige poeng alt etter kva måte ein beseira motstandaren sin på. Eg er også veldig glad i dette spelet fordi det ikkje er eit button-mash spel. Om du ikkje veit kva du gjer på, kjem du til å tape. Det er veldig spesifike kombinasjonar du må trykke for å utøve forskjellige triks. Det går rett og slett på skills, og det likar vi.

 

++ Mange andre sjølvsagt.

Lenke til kommentar

Både Diddy Kong Racing og Goldeneye kommer veldig høyt på listen min, men det er ett spill jeg har hatt det enda mer gøy med, og det er Space Station Silicon Valley. Siden jeg ikke kan se noen andre nevne det så mulig jeg er litt rar, eller kanskje det er fordi jeg aldri hadde det selv, men måtte til naboen for å spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...