Gå til innhold

Favoritt N64 spel?


Pokey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min klare favoritt til N64 er nok Zelda OOT. Det er det beste spillet jeg noensinne har spilt, sammen med OOT er jeg også glad i: Super Mario 64, Mario Kart 64, Golden Eye, Banjo Kazooie, Super Smash Bros, Perfect Dark, Donkey Kong 64 osv.

 

Zelda OOT tror jeg aldri blir slått som verdens beste spill :)

Lenke til kommentar

Mine favoritter er så klart klassikeren Super Marion 64, har sittet maange timer med det, og prøvd å fått tak i alle stjernene., og Mario Kart 64, jeg har brukt enda flere timer på å finne snarveier, og rett og slett bare prøvd å slå mine egne rundetider på det.

 

Men det beste N64-spillet er:

Legend of Zelda, Ocarina of Time!

Har ikke telling på hvor mange ganger jeg har benket meg foran TV'en, slått på N64'en, og fyrt opp dette spillet. Det har ingenting å si hvor mange ganger jeg klarer det, med alle golden skulltullas, alle hjertebiter, eller om jeg bare vil utfordre meg selv, og gå gjennom det på en dag, uten å dø, med bare 3 hjerter... Zelda er, og vil alltid være, det beste spillet jeg har spilt noensinne!

Lenke til kommentar

Er ganske klassisk av meg der så liker veldig godt Super Mario 64, Mario Kart 64, Mario Party, F-Zero X, Zelda Ocarina of Time, Perfect Dark, Golden Eye og Super Smash Bros.

 

Dette er klassikere for meg som så og si aldri dør, takket være Virtual console på Wii så kan noen av disse spillene gjennoppleves :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Favorittspillene står vel mellom ett av de første N64-spillene jeg spilte - Pokémon Stadium, det første Mario-spillet jeg spilte - Super Mario 64, ett av de beste spillene jeg har spilt - The Legend of Zelda: Ocarina of Time og det kanskje mest morsome spillet jeg har spilt - Mario Kart 64. Spilte mest på Gameboy og Gameboy Color før det.

 

Pokémon Stadium var et spill jeg virkelig koste meg med, og som for alvor gjorde meg interessert i gaming. Har spilt det senere også, og jeg kan ikke stoppe og bli glad i det, det er simpelthen fantastisk. Og det er vel ett av mine all-time favorites ^^

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Det er så klart Zelda med Ocarina of Time og Majoras mask som ruver høyest husker jeg var hos kompisene mine hele tiden siden jeg ikke hadd N64 selv vi runda det mange ganger etter den første, men første gang var pain og veldig moro. Vi var ganske små og mange av puzzlesene var kompliserte for en gjeng med drittunger, knall!

 

Selvfølgelig er Mario spillene også inkludert, Mario kart, Party og 64:)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...