Gå til innhold

Favoritt N64 spel?


Pokey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Super Mario 64 har jeg hatt mye morsomt med fra det kom ut. Beste Mario-plattformspill, synes jeg, hakket foran Super Mario Bros 3 og Super Mario Glaxy.

 

Diddy Kong Racing er utrolig morsomt. Bra banedesign og fengende musikk. Banker Mario Kart 64 nedi støvlene!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ingen nevnt Perfect Dark!?

Det var egentlig bedre enn james bond på mange måter. Har aldri hatt spillet før, men bodde hos en kompis mer eller mindre hver helg ei stund, vi var hardcore :p

 

Jeg er helt enig Perfect dark er bedre enn Goldeneye men jeg har bare prøvd perfect dark på emulator og likte det fortsatt bedre en golden eye.

Lenke til kommentar

Tre stykk. I ingen spesiell rekkefølge, The Legend of Zelda: Ocarina of Time, Banjo-Kazooie og Banjo-Tooie. Revolusjonerende på hver sine måter (Zelda, trenger ingen begrunnelse, Banjo-Kazooie hadde enorme områder og Banjo-Tooie hadde enda større, med imponerende effekter og visuelle syn).

Lenke til kommentar

Super Mario 64, Conker's Bad Fur Day, Legend of Zelda: OoT og Super Smash Bros' ^^

 

Super Mario 64 er rett og slett magisk.

Conker's BFD er vanvittig morsomt, friskt og perfekt for en barnslig, liten 12-åring.

LoZ: OoT er så sykt stort og episk at jeg gazmer.

Super Smash Bros' er pur underholdning, og et typisk spill man bruker så mye tid på med kompisene at man får blemmer på tomlene.

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

- Super Mario 64 var mitt første spill, elsker det fortsatt.

- F-Zero X var temmelig rått.

- Spilte ikke Paper Mario på N64, men lastet det ned til Virtual Console og holder på å spille gjennom det nå. Gikk rett opp på topplisten.

 

Eier også Yoshi's Story, Pokémon Stadium og Mario Part 3; liker dem i den rekkefølgen, men alle ligger temmelig likt.

 

EDIT: Kan jo ikke glemme Ocarina of Time, Majora's Mask eller Mario Kart 64! Har de to Zelda-spillene på den der Gamecube samle-disken.

Endret av Katuko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...