DannyVice Skrevet 10. mai 2009 Skrevet 10. mai 2009 Jeg tviler sterkt på Metal Gear til Xbox, men hadde det kommet. Skulle jeg runket erna solberg i en rimibutikk.
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 (endret) Blir ikkje Alan Wake vist på årets E3 kan E3 bare kuttes ut med engang! Håper virkelig MS har noe snadder på sin konferanse om Alan Wake. Endret 11. mai 2009 av Slettet-o2Xgh2
Toman18 Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 MS burde vise fram noe fra Alan Wake Men jeg tror Sony tar denne E3en og som så dem gjorde ifjor... Skal sjekke videre hvem som skal vise masse Live fra konferansene for dem må jeg bare få med meg!! Uansett hvilken tid det er på døgnet.. Gjorde det sist, ventet til 06.00 norsk tid for å se Sony sin!!
Toman18 Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 (endret) PS3 skal jeg ha uansett, det er vel når jeg kjøper den det avhenger av. Bruker ikke 4k på en konsoll som har en håndfull titler som ser helt fantastiske ut, men når jeg får den billigere (julerush i New York!) skal jeg klare å bla opp. Håndfull er ikke bra nok ord mener jeg... PS3 har Uncharted, Killzone 2, MGS IV, Resistance 2, Ratchet And Clank, Flower, Little Big Planet.. Spill framover er Uncharted 2, God Of War 3, inFamous, Heavy Rain, MAG, Gran Turismo 5 Ratchet And Clank: A Crack In Time, og kansje Team Ico har sikkert et ess i ermet for å si det slikt!! Alle dem spillene jeg nevnet der er bare til PS3, noe som er imponerende.... Jeg håper på Nintendo kan overbevise meg isteden for å drite seg ut som så dem gjorde ifjor med den Wii Music opptreden. Det er flott med litt humor og latter mens man sittter på en liten pcskjerm å ser konferanser Du skal se alle du og Skogslik!! Det liker vi Endret 11. mai 2009 av Toman85
Laland Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Skrevet 11. mai 2009 Uncharted (og oppfølgeren), KZ2, Resistance )og oppfølgeren), MGS4 og LBP er de eneste titlene der som interesser meg. De andre appelerer ikke til min spillsmak, men jeg mener fortsatt ikke det er verdt 4k. Så i min bok er det en håndfull. Kan også nevne at jeg har ganske store hender, hvis det gjør ting bedre ^_^
Einride Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 (endret) Heldigvis kostar ikkje ein PS3 4000 kr lenger Såg ein eller anna elektrokjede som hadde tilbod for ei stund tilbake, 2895,-. Det var sikkert eit veldig begrensa antal og tidsrom, men du får den i alle fall får rundt 3200-3300 kr no Edit: On-topic så trur eg E3 blir spanande i år, både for Microsoft og Sony fanboys. Det har vore heller stille rundt Nintendo, som anten kan vere veldig bra eller veldig dårlig. Skal ikkje sjå vekk i frå at dei kommer med ein overraskelse eller to. Endret 11. mai 2009 av Crimson Idol
TCi_InnleggNO Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Blir ikkje Alan Wake vist på årets E3 kan E3 bare kuttes ut med engang!Håper virkelig MS har noe snadder på sin konferanse om Alan Wake. MS burde vise fram noe fra Alan Wake Det kommer.Regner med at det er spillbart på showområdet.
Vrengtpolvott Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Blir ikkje Alan Wake vist på årets E3 kan E3 bare kuttes ut med engang!Håper virkelig MS har noe snadder på sin konferanse om Alan Wake. MS burde vise fram noe fra Alan Wake Det kommer.Regner med at det er spillbart på showområdet. Håper dette stemmer. Har sett frem til dette siden det ble annonsert, og kommer til å glede meg helt til det blir sluppet, men jo snarere jo bedre.
Konamixx_InnleggNO Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Gameplay fra MW2 er det eneste jeg ønsker. Klarer de fiske opp noe slik er jeg meget fornøyd. Ja, jeg er CoD/MW fanyoby :rolleyes:
Laland Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Skrevet 11. mai 2009 (endret) Nå finnes det faktisk èn gameplay video av MW2 ute, da.. kan finne den Endret 11. mai 2009 av Laland
Konamixx_InnleggNO Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Hehe har jo allerde takket deg for den med sterke ord jeg da Men om det er gameplay eller ikke er jo uvisst. Ingen "first person" video iværtfall. Jeg håper på litt mer "hands on" info. Jeg er omentrent skråsikker på at dette blir GOTY, så jeg legger lista høyt. Håper IW ikke skuffer (det har de tross alt aldri gjort).
Laland Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Skrevet 11. mai 2009 Haha, stemmer det! Var veldig lite gameplay i den forstand, ja. Håper vi kan få se en demonstrasjon med HUD og alt sammen.
LucarioX Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 (endret) Oppdaget ikke denne tråden før nå jeg Mere om GT5, Forza 3, nytt Zelda og flere detaljer rundt Pokemon SoulSilver og HeartGold er hva som står øverst på listen hos meg. Håper også på mer om Alan Wake og et nytt Jak and Daxter spill til PS3 Edit: Glemte Uncharted 2, håper på masse nytt om det spillet Endret 11. mai 2009 av LucarioX
- FuzioN Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Noen av det sikkert vises fram på E3: http://itavisen.no/812996/ps3-blir-aapen-plattform
Haunts Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Håper også på mer om Alan Wake og et nytt Jak and Daxter spill til PS3 Du vet det sikkert, men Jak and Daxter: The Lost Frontier skal jo komme senere i år, men dog på PS2 og PSP, ikke PS3 :/
Bloodlines Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Håper Bioware kommer med noe nytt om Dragon Age: Origins på E3
Toman18 Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 (endret) Nytt Zelda til Wii som bruker nye Motion Plus til det fulleste hadde vært noe det!!! Mest etterlengtet er selvfølgelig God Of War 3 gameplay som er nytt og råere!! Andreplass er nytt Zelda med Wii Motion Plus.. Og Sony skal vel kansje vise noe nytt om nesten alle eksklusive titlene For meg så har bare MS Alan Wake dem kansje skal vise noe gameplay av dem eksklusive spillene... Men noe nytt DLC kunne jeg ikke brydd meg om.. Hva annet skal MS vise, er det GEars of War 3? For min del så blir det ikke mangen av dem "andre" viss det er noen "andre" eksklusive spill som frister meg... Sjekket tothegame.com og det jeg fant var ganske disturbing, ingen eksklusive toppspill til 360 på 1 år mens PS3 tør jeg ikke nevne hvor mangen som kan komme innen 1 år :D. Da blir jeg kallet det jeg vet Endret 11. mai 2009 av Toman85
ShampooMacTavish Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Håper på Heavy Rain. Vi har jo sett litt av det, men det er fortsatt ganske uklart hva man faktisk gjør.
Toman18 Skrevet 11. mai 2009 Skrevet 11. mai 2009 Der sa du det, Heavy Rain, enda en PS3 eksklusiv tittel Er veldig spent på det konseptet der ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå