Gå til innhold

E3 - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

håper io interactive/eidos viser frem neste hitman spill. vet at de skal vise nye hitman motoren på en messe om 2 uker så håper på offisiel lansering + dato og trailer :) bortsett fra det så hadde det ikke gjort noe om ms hadde kommet med et tilsvarende spill til mag, enten på 360 eller pc. og sist men ikke minst et nytt metal gear (solid) spill. blir vel å følge med live på ign, har alt skrevet det ned i kalenderen slik at jeg husker det :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
`Ser at ingen her nevner spillene til PS3. De jeg faktisk ser mest frem til av alle spill.

 

Helt enig! Sony legger opp til eit eit fortryllende show i år etter min meining. MS kan jo slå til i år også, men de bør ihvertfall komme med noe nytt og meget imponerende. Nintendo tør eg ikkje sette noen forventninger til egentlig, men mirakler har jo skjedd før.

Lenke til kommentar

Jeg håper på mer info om god of war 3 og en spikret release date.

 

Mer om uncharted coop og multiplayer, supert at de endelig gav det klart for oss.

 

Nytt elder scrolls såklart, med mer slagkraft enn noensinne.

 

Noe virkelig nytt og konkret på Alan wake, en av de få 360 ekslusivene som er noe å se frem til(min mening)

 

Håper på en ny Insomniac franchise, virkelig. De har brukt Ratchet and Clank for lenge og de burde gå vekk fra Resistance også, de har mye potensiale. Og selvfølgelig info om siste Ratchet and i clank i future serien, a Crack in time.

 

Og som Laland sier, en ny skikkelig verdig oppfølger til Banjo & kazooie serien. For få gode plattform spill.

 

Er vel ikke stort mer jeg ser frem til, kanskje litt info om red dead redemption!:)

Lenke til kommentar

Håper på en spillbar Prototype demo, slik at vi andre kan teste den når messa er over.

 

Og selvfølgelig masse info om Mafia II, Batman, Alan Wake, Modern Warfare 2, Fifa 10 (som bør være next-gen til PC i år, hvis ikke går jeg bananas, i og med at PES har begynt å tapt seg de siste årene)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg håper på noe knall fra Valve, som går litt vekk fra FPS sjangeren. Håper og på SC:Ghost til 360, men nå skal jeg ikke få altfor høye forhåpninger.

Lenke til kommentar

Kan bli veldig interessant i år.

 

Kan prøve å gjøre noen spådommer:

- Zelda Wii med en trailer kommer høsten 09 i Japan og våren 2010 til Europa/USA.

- Red Steel 2 spillbart

- Beyond Good & Evil 2 vist fram i større grad. Kommer ikke i år.

- Flere nye spill for Wii som skal støtte Motion Plus.

- Crysis 2 vist fram for første gang

- Half Life 2: Episode 3 vises fram for første gang. Kommer til høsten.

- Rabbids Go Home spillbart

- Doom 4 vises fram med trailer. Kommer 2010.

- Rage spillbart.

- Max Payne 3 med trailer

- Assassin's Creed 2 trailer og spillbart. Kommer 4 kvartal.

 

Tror dette kan bli en av de bedre E3 i nyere tid. De to siste har vært dårlig.

Lenke til kommentar
- Half Life 2: Episode 3 vises fram for første gang. Kommer til høsten.

 

Om dette så mye som er litt riktig vil jeg gå av hengslene. Noen som vet noe om Valve er tilstede der i det hele tatt? Har i grunnen ikke helt fått med meg hva de har begynt på etter Left 4 Dead, annet en merkelig Team Fortress 2-system (hodeplagg og noe som tilsynelatende ser ut som random weapondrops) og snacks for Left 4 Dead.

 

Hadde de kommet med noe om The Black Box hadde det vært stas! HL2 ep. 3, Portal 2 og/eller et helt annet spill!

 

Edit: leste førsteposten

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Om dette så mye som er litt riktig vil jeg gå av hengslene. Noen som vet noe om Valve er tilstede der i det hele tatt? Har i grunnen ikke helt fått med meg hva de har begynt på etter Left 4 Dead, annet en merkelig Team Fortress 2-system (hodeplagg og noe som tilsynelatende ser ut som random weapondrops) og snacks for Left 4 Dead.

 

Hadde de kommet med noe om The Black Box hadde det vært stas! HL2 ep. 3, Portal 2 og/eller et helt annet spill!

 

Edit: leste førsteposten

Valve har jobbet med Episode 3 helt siden de holdt på med Episode 2 (link). De har flere lag som jobber med forskjellige faser av spillene. Valve sa at vi kanskje skulle få vite noe om Episode 3 rundt årsskiftet 08/09, men vi hørte ikke noe (link). Mulig de valgte å ikke si noe pga. å ikke ødelegge for Left 4 Dead.

 

Left 4 Dead ble ikke originale utviklet av Valve. Det var Turtle Rock som utviklet det helt til Valve kjøpte dem opp i 2007 en gang. Det har ikke påvirket utviklingen av Episode 3 i særlig grad.

 

 

edit:

 

 

The Black Box var navnet på en "lite" utgave med Half Life Episode 2 og Half Life (og muligens noe til). Men den ble skrotet og bare Orange Box ble igjen.

 

link: http://pc.ign.com/articles/755/755915p1.html

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Ja da, jeg vet alt det der, jeg bare savner noen ord fra Valve om sakene i den senere tid hehe. Men de har jo alltid holdt kortene tett inn til brystet og Valve har et tidsbegrep som ikke ligner grisen så det er vel bare å vente!

 

Akkurat den delen med Turtle Rock er jeg faktisk litt usikker på omstendighetene rundt, for det var vistnok noen av gutta i Valve som fikk ideen når de spilte CS med boter (kilde: Developer commentary i Left 4 Dead). Men uansett, Valve har en fin historikk når det gjelder å støtte utviklere ved å kjøpe dem opp, Portal-spillet kommer i stor grad fra Narbacular Drop, og når Valve fikk ferten ansatte de det lille teamet som hadde laget det.

 

Noe annet jeg håper Valve kommer med er i det minste noen hint om Team Fortress 2-tegneserien de har begynt på!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...