Gå til innhold

E3 - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frykter at E3 blir like kjedelig som det var i fjor. Var jo så og si ingenting nytt som ble vist fram synes jeg. Og fokuset var mer på casualgameren tragisk nok (Nintendo's pinlige konferanse og Microsoft's "vi kopierer fra nintendo" konferanse)...

 

Jeg HÅPER at:

- Det blir vist fram et "mørkt" og ondt Zelda-spill, som utnytter Motion Plus til det maksimale.

- Annonsering av et Metal Gear Solid spill, samma om det er en ekte oppfølger eller en prequel, det blir mitt mest etterlengta spill uansett

- Gameplay fra Alan Wake, som vil "blow everyone away" ;)

Lenke til kommentar

Ja, det ble nevnt på forrige side...

 

 

Jo mer jeg ser av Heavy Rain jo mer blir jeg fristet til å skaffe meg en PS3. Aldri vurdert en i det hele tatt før pga. veldig få spill er interessant på systemet. Men nå er det ikke umulig at jeg skaffer meg en lenger. Det hadde jeg aldri trodd for kort tid siden.

Lenke til kommentar

Jeg håper, at lanseringen av 360-versjonen av Secret of Monkey Island blir gjort for å varme opp publikum til et nytt MI-spill i samme stil (som 1'ern, 2'ern og 3'ern). I tillegg håper jeg faktisk at Microsoft kommer med noe nytt rundt deres IPTV til 360en, og såklart at det blir tilgjengelig i Noreg.

 

I tillegg bør de komme med noe nytt om Alan Wake, og det blir garantert en ny trailer eller to for Halo 3: ODST.

 

Forza 3 er ganske etterlengtet, og er vi riktig heldige, komme Rare med flere av sine gode gamle spill på Markedplace.

Lenke til kommentar
Ja, det ble nevnt på forrige side...

 

 

Jo mer jeg ser av Heavy Rain jo mer blir jeg fristet til å skaffe meg en PS3. Aldri vurdert en i det hele tatt før pga. veldig få spill er interessant på systemet. Men nå er det ikke umulig at jeg skaffer meg en lenger. Det hadde jeg aldri trodd for kort tid siden.

 

 

Nice du faktisk vurderer en PS3 for Heavy Rain, men det må være noen andre titler og som kan friste for deg. God Of War 3, Uncharted 2, Killzone 2 og kansje MGS IV :)

 

SirKenneth: Der hadde du rett igjen, "kopiere Nintendo" :D

Lenke til kommentar
Uncharted 2 ser sålangt imponerende ut. Delvis plattform, delvis gåteløsing og delvis skyting/action. Perfekt kombinasjon! Ser frem til mer av det fremover. :)

Må ærlig innrømme eg ikkje heilt forstår kva som er så utruleg fantastisk med Uncharted. Ja, det er eit bra spel, men ganske langt unna mine eigne favorittar.

 

No har ikkje eg sett mykje frå Uncharted 2, men om det legg seg på same blandingsforholdet mellom plattform, skyting og gåteløysing som det første blir det òg eit tredjepersons skytespel med plattform- og gåteløysingselementer. Ein bruker mykje meir tid på å drepe hordar av slemmingar av forskjellige typar enn noko anna i det spelet.

Lenke til kommentar

Mhm, tror dere egentlig finnanskrisen vil påvirke årets messe? Sony har det jo ganske tøft fortiden og Microsoft begynner vel å merke krisen på kroppen de også? Kan dette føre til at selskapene sparer på pengene og at det dermed blir færre interessange annonseringer for oss gamere? Eller vil man fokusere sterkt på nye, gode spill for å holde konsollsalget oppe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...