Gå til innhold

E3 - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om det er alltid moro med trailere og videoer til kommende spill, så trenger jeg egentlig ikke hypingen. Å vite minst og så kjøpe spillet er jo best. Men det kan jo være moro å se at spillet faktisk er i rute da, for eksempel å kunne se en gameplayvideo fra TSW.

 

En gameplay video fra f. eks det nye rabbids spillet, red steel 2, alan wake, eller beyond good and evil hadde vært elsk der og da, men jeg kan vente^^

 

Uansett så håper jeg mest på nye og spennende spill, et nytt Zelda spill til Wii hadde for eksempel vært digg. Det hadde et nytt ssx spill og, selv om jeg ikke tror det skjer. Altså trenger det ikke være trailere, men kanskje teasere eller noe, slik at du vet du har noe å glede deg til. F. eks half life 2 episode 3 teaser osv hadde også vært fett, sammen med en dato.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Enig i det, man skal være uvitende når man starter på et nytt spill, men å ha en idé om hvordan gameplayet fungerer og kanskje et område vi blir vitne til, uten å få vite mer enn det, er hva utviklere må få til. Gears of War 2 fikset det finfint ifjor med en god avslutning på demonstrasjonen (ri en Brumak? Kunne ikke bli bedre enn det!). Vil se gameplay, men ikke noe som er mer enn en minimal spoiler. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
Jeg håper det kommer noe om Velvet Assasin faktisk! Et spill jeg har hørt veldig lite om, men som virker spennende.

 

har ikke det vært ute en stund nå da? mente å se at gt og ign hadde noen anmeldelser oppe

Lenke til kommentar
Jeg håper det kommer noe om Velvet Assasin faktisk! Et spill jeg har hørt veldig lite om, men som virker spennende.

 

har ikke det vært ute en stund nå da? mente å se at gt og ign hadde noen anmeldelser oppe

 

Er det sant? Sist jeg fikk vært på Marketplace (og det er en stund siden nå) hadde de bare noen filmer om det, og det var der jeg ble interessert. Men er det ute alt er det ingen ting som er bedre!

Lenke til kommentar
Microsoft's Don Mattrick says the Xbox 360 maker is "gearing up for a big presence at E3 which will completely transform how people think about home entertainment."

 

Holy crap.

 

Hvis de lever opp til denne uttalelsen kan det vel bli interessant å se på Microsoft sin pressekonferanse ;-)

 

Edit: Fra http://kotaku.com/5234527/the-big-three-es...-to-code-orange

Endret av Joananas
Lenke til kommentar
Hvis Nintendo viser frem gameplay av remakene av Pokémon Gold/Silver skal det litt til for MS/Sony å toppe det, siden Nintendo da penetrerer nostalgihjertet mitt. Kan virkelig ikke vente til å spille det på nytt!

Enig!

 

Og tenk hvis de i tillegg annonserer nytt Zelda til Wii!

 

Da kan ingenting topp dem :)

 

Jeg har virkelig tro på Nintendo i år (til tross for fjoråret)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...