Gå til innhold

E3 - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-o2Xgh2

Fint om du legger ut i første post tidene på de 3 store når dem skal sendes live, så fort den infoen er og få tak i.

Vill vite det i god tid!

Lenke til kommentar
Eg håper Bethesda skal kunngjere TES V, det hadde vore genialt.

De jobber med neste Fallout.

 

Er det sant? Sist jeg fikk vært på Marketplace (og det er en stund siden nå) hadde de bare noen filmer om det, og det var der jeg ble interessert. Men er det ute alt er det ingen ting som er bedre!

Ja, kom ut i forrige uke.

 

 

Angående tidene. Har ikke fått konvertert tiden ennå.

 

MS: 1 juni 10:30AM PDT

Nintendo: 2. juni 9:00AM PDT

Sony: 2. juni 11:00AM PDT

 

http://www.joystiq.com/2009/03/27/big-thre...ates-and-times/

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

Kom på et spill det hadde vert fett med info om. Gothic 4!

Husker bildene som kom ut for en god stund siden, virket enormt intresangt.

Lenke til kommentar
Eg håper Bethesda skal kunngjere TES V, det hadde vore genialt.

De jobber med neste Fallout.

 

 

De jobber også med TES V det har vært sagt før hvis jeg ikke tar feil. Altså er sjangsen for at de kunngjør TES V fortsatt stor.

Forsåvidt. De jobber nok mest med konsept og slikt. Ikke noe å vise fram. Fallout kommer allerede neste år. Dermed ligger TES V langt fram i tid. Sent i 2011 eller tidlig 2012.

Lenke til kommentar

Jeg gleder med stort til BioWare sine annonseringer de har nok mye informasjon som skal ut om Mass Effect 2, Dragon Age og The Old Republic. Gleder meg som en unge. :D

 

Men jeg trur faktisk det blir Sony som stikker av med showet på konsollfronten, de har så mange eksklusiver på vei nå at hvis Sony drar fram kanonene sine stikker de garantert av med det meste av oppmerksomheten.

Lenke til kommentar

-Is pixel-blurred and gob smacked. APB could well be a GTA killer. MS is about to stun E3 with their lineup... Aah wel. back to gang design!!

 

-MS E3 big drops. Xbox Fluid - New Motion camera! Splinter Cell Conviction Halo ODST Alan Wake APB Metal Gear Solid 4 + Oxide (Show Finale)

 

-Yes. Metal gear solid + Oxide is one title.

 

-For the questions about MGS+O being show finale: Konami will announce a 360 exclusive (NOBODY outside of Kon has been told what this is)...

 

-.. After that they announce MGS4+O as a 360 exclusive. MS have also cut LostPlan2, AssCreed2, Bioshock 2, GTA.BAAFLC, to 3 min slots.

 

-E3: The Molyneux / Lionhead project "Richter" will show at E3. In fact, it will open it After Progress/xbla titles are shown

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...