Gå til innhold

Hør på og kommenter sangen postet over!


Gormers

Anbefalte innlegg

Jeg likte den ikke. Den lider av det jeg synes er det problemet med mye ny pop, alt for kjedelig!

Kjedelig stemme, kjedelig beat, kjedelig refreng osv.

 

Next up: En sang og sjanger jeg ikke pleier å høre så alt for mye på, men jeg synes den er ganske kul likevel.

 

Shinedown – Sound Of Madness

 

Var ikke noe studioopptak på youtube, og kvaliteten på live-opptakene er elendig.

 

http://www.myspace.com/shinedown

Sangen heter Sound of Madness.

Endret av Error
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden det er en cloudmyxpost sparer jeg meg bryet med å høre sangen (alle som følger halveis med i tråden vet hva det er) og siterer meg selv:

Jeg tror jeg går glipp av det meste av den låta siden jeg ikke forstår et kvekk av teksten. Typisk j-emo/pop/rock som er vanskelig å hate, men ikke engasjerer noe spesielt heller. Gir den *meh* av 6, 2/6 hadde vært mulig med bra lyrics, men siden jeg ikke forstår japansk blir det bare *meh*.

 

Vær ærlig nå...

Lenke til kommentar

Helt grei sang. Det at det er brukt mengder med autotune, og at man vet at jenta ikke har en dritt med sangen annet en at hun synger selv* (med autotune that is) gjør den veldig upersonlig.

 

Det er helt standar listepop som er laget for å likes. Versene er helt okay, men refrenget er småkjedelig.

Når det er sagt tilfører denne sangen meg like mye som Clouds japan-pop.

 

* Går jeg ut i fra.

 

The Lovin' Spoonful – Do You Believe In Magic?

 

 

Hør på sangen når du er litt avslappet. Hvis du nettopp har tatt en red bull shot er ikke dette sangen å høre på.

 

Edit: Avslappet ble helt feil. Mente egentlig "ikke hyperaktiv"

Endret av Error
Lenke til kommentar

Siden det er en cloudmyxpost sparer jeg meg bryet med å høre sangen (alle som følger halveis med i tråden vet hva det er) og siterer meg selv:

Jeg tror jeg går glipp av det meste av den låta siden jeg ikke forstår et kvekk av teksten. Typisk j-emo/pop/rock som er vanskelig å hate, men ikke engasjerer noe spesielt heller. Gir den *meh* av 6, 2/6 hadde vært mulig med bra lyrics, men siden jeg ikke forstår japansk blir det bare *meh*.

 

Vær ærlig nå...

At du velger å ikke høre på sangen bare fordi det er jeg som har postet synes jeg er helt latterlig. Du sier at den musikken jeg har postet er typisk, men den du poster er jo ikke noe mindre typisk den heller. :rolleyes:

Jeg hører på alle sangene som blir postet her, fra begynnelse til slutt. Jeg oppfordrer deg til å gjøre det samme, ellers har du ikke fattet hva dette emnet dreier seg om.

 

Oops...

 

En helt grei sang Error. Munter stemning og fengende rytme. Ikke akkurat det jeg ville hørt på hvis jeg skulle slappe av, men.

 

Skat tillate meg å legge ut denne tror jeg. ^_^

http://www.youtube.com/watch?v=q6EgKiVP4oo

 

Edit: Feil sang.

 

Flott musikk. Veldig stemningsfull.

 

Jeg fortsetter i kjent stil, Jeg gir meg ikke før jeg har postet all den musikken jeg har fra Asia. Jeg begynte på A og nå er vi på H. ^_^

 

http://www.youtube.com/watch?v=gSjJnFRMOn4&feature=related

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...