Gå til innhold

Hør på og kommenter sangen postet over!


Gormers

Anbefalte innlegg

Jeg linker til en låt. Du kommer og skriver et par linjer der du kommenterer, anmelder, eller sier noe om låten eller noe du forbinder med den. I samme post kommer du med en annen sang, og så fortsetter neste.

 

 

Major Parkinson - Death in the Candystore

Spotify link: http://open.spotify.com/track/6PHkWyEY7jU1DUvdEDo9dr (denne versjonen er litt dårligere)

 

Liten oppfordring: please hold dere til maks en youtubevideo (for eksempel i den siste dere poster osv), det kan bli litt laggy og uoversiktlig hvis det er tubefilmer i alle postene istedet for bare linker.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldri hørt den før, så vet ikke helt hva jeg skal si.

Den minner forsåvidt om en jeg har hørt før, men greier ikke helt å plassere den. Alt i alt var den ikke så veldig gale.

 

Legger ved en litt spesiell versjon av en kjent sang:

Daniel Küblböck - König von Deutschland

 

 

Edit: Det verste er at han kom på andre plass i tysk idol :p

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Jeg synes sangen var veldig rar, og den var egentlig ikke noe særlig fengende. Jeg må også si at jeg ikke helt likte stemmen til vokalisten. Det skal sies at jeg har aldri hørt på det, og "lydbildet" var veldig fremmed for meg, noe som gjør det litt vanskelig å like sangen.

 

Alice Cooper - Posion

 

Spotify: http://open.spotify.com/track/5mN9EuBLJooifNddx6z9lF

 

PS: Sangen når ikke høydepunktet før refrenget!

Endret av Error
Lenke til kommentar

Fantastisk soundtrack som har alt. Det er trist, men samtidig et glimt av håp. Sekkepipe (?) er fantastisk å høre på, når det er en som kan det.

 

-------------------------------------------------------------------------------------

Kjører videre med soundtrack jeg.

 

 

Denne er ikke på spotify.

Endret av gctoffen
Lenke til kommentar

Var ganske behagelig å høre på. Ikke noe som skilte seg skikkelig ut, men det var nokså håpfylt (?) og stemningsfylt (?).

 

Det verste er at han kom på andre plass i tysk idol

Major WTF

 

And now for something completely different, denne freshe sangen fra 2000.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Jeg forguder Hans Zimmer. Verdens beste komponist! Dette soundtracket er et av de beste soundtrackene hans og det sier ikke så lite.

Jeg tenker på fred. Hvile. Nydelig! Vi har lik musikksmak Rider of Reason.

 

---------------------------------------------------------------------------------

 

I tillegg til at Cast Away er en fantastisk film, har den og et nydelig soundtrack.

 

 

Er ikke på Spotify.

Endret av gctoffen
Lenke til kommentar

Fin og rolig sang, som passer veldig fint til selve filmen også. Flott sang!

 

____________________________________________________

 

 

Sangen "Girl You'll Be A Woman soon" sitter klistret fast i hodet, etter at jeg så Pulp Fiction.

 

Orginalen er under, la også til en link til en litt bedre versjon på spotify. :)

 

 

http://open.spotify.com/track/4bPw2V1hvHRSoGTZiFescC

 

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Enig med deg Paisley. Den sangen har hjemsøkt de dypeste kroker av mitt hode flere ganger. På en positiv måte. Den er jo rett og slett utrolig stemningsfull og avslappende å høre på. Elsker den type gitarspill, og nå mot sommeren elsker jeg det enda mer. Ikke den sangen jeg vil skru på i bilen eller på fest, men absolutt en sang til en sen sommerkveld på brygga eller stranda. Ahh, sommer.

 

____________________________________________________

 

 

Bette Davis Eyes - Kim Carnes - Spotify link

 

Lenke til kommentar

Helt grei låt, dog ikke noe jeg ville kjøpe for å eie selv. Er veldig glad i rock og metall, men når det blir for lettbent velger jeg meg heller andre sjangre å høre på.

 

Tar noe fra Australia jeg.

 

Mastodon - The Last Baron

 

 

 

Hvordan får man link til låta i Spotify? (lol)

 

http://open.spotify.com/track/6MUc3qu8WOqO7hAY6gdhJY (med takk til Gormers :p)

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...