Gå til innhold

UFC 2009 Undisputed demo - Torsdag 23. april!


Anbefalte innlegg

En ting jeg likte godt var classic fights, men det var ganske vanskelig å skulle få en spesiell type knockout eller sub i en spesifik runde. Og det kunne gjerne vært litt flere classics, med gamle fightere som Royce Gracie, Oleg Taktarov, Tank Abbot etc. Disse hadde dog ikke passet så godt inn med de andre fighterene.

 

 

Nå har forresten Bob "The Sap" Beast (min BJJ ekspert i career mode) en oppkommende kamp mot Wanderlei Silva som står i veien for en tittleshot mot Machida. Ble knocket ut sist med kne til hodet fra Silvas fryktede Muay Thai clinch, så denne gangen må han ned i bakken og kveles! Hehe, jeg lever meg litt for mye inn i dette spillet :p

 

Edit: Haha, den eneste gangen jeg kunne se Machida bli slått i Countdown to UFC98 var av den japanske promotøren hans! Der ble han slått tre ganger i trynet, så han tåler tydeligvis litt :p

Oi, Wanderlei er farleg. Han har dog ikkje stoppa meg i career per dags dato. Førstemann som stoppa meg var faktisk Forrest Griffin! Han eigde meg faktisk hardt - så det var fortent. Dette var i min første career - nå er eg byrja på min career nummer 2 - og neste matchup er mot Forrest. Gledar meg! :-D

 

Han Japanske promotøren var ikkje nokon liten kar heller - så Machida må jo tåle litt! haha!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

$45 blir litt mye. Greit at man støtter sporten, men er raka blakk etter å ha kjøpt spillet idag. Så blir vel så jeg ser det på søndagen.

 

Hvis noen vil spille online så add meg. L0tionMaN. Regner med jeg kommer til å begynne med online spilling imorgen :)

Lenke til kommentar

Har akkurat sett det ferdig, og jeg skal ikke spoile det annet enn å si at det var SYKT bra! Og Undisputed er fremdeles like moro. Light Heavyweight fighteren min måtte legge opp etter å ha forsvart beltet 5 ganger på rad. Prøvde litt online også, moro! Hvis det er noen som har lyst til å gå noen runder i ringen en dag så er gamertagen min PushThePramAlot.

Lenke til kommentar

Eg har litt problem med Xbox live. Microsoft seier at det ikkje går å trekke gold avgifta. Men er absolutt med på nokre Live matchar når dette er i orden.

 

Berre legg meg til PushthePramAlot :-)

 

UFC 98 spoiler; ikkje les dersom du ikkje har sett!

 

GOOOOOO LYOTO! :-D Endelig satt nokon Evans på plass! Å så sinnsvakt og - han besvimte jo nesten! Og fekk vel bare inn 2-4 'solide' treff på Lyoto.

 

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

UFC 98:

The Dragon Age has begun! Jeg hoppet opp av stolen og jublet høyt da Machida knocket ut Evans. Utrolig imponerende, Evans har aldri tapt en kamp og er en av de raskeste 205 fighterene jeg har sett, men Lyoto dominerte han fullstendig! Jeg ble nesten rørt til tårer, hehe. Machida har absolutt blitt en av mine store favoritter i UFC. Blir spennende å se hvem som får neste title shot, Rampage Jackson er vel en het kandidat.

 

 

Gaz West: Den er god, skal legge deg til :)

Lenke til kommentar

hmm jeg har kickboxing. vet ikke hvordan det er med thai. hvordan spark får du da? prøvde bruke anderson silva hans "høyespark" var noe mongo greier rett fram i brystet typ.

 

hehe gikk glipp av 3-4 camp invites selv. du velger sak men så må du passe på datoen. så dukker den opp i kalenderen din. den uka lyser grønnt akkurat som photoshots og fight nigths. når uka er det trykker du på action knappen akkurat som om det var kamp du skulle starte.

 

i campen lønner deg seg å kikke kjapt over hva som står på learn og etter det er det bare å klare mest mulig fra task listen for å få poeng i stylene dine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...